Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta "Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai Bd. Liviu Rebreanu (Bd. 1 Decembrie - Bd. Camil Ressu)"


Anunt de participare numarul 104870/31.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciide consultanta "Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai Bd. Liviu Rebreanu (Bd. 1 Decembrie - Bd. Camil Ressu)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de consultanta "Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai Bd. Liviu Rebreanu (Bd. 1 Decembrie - Bd. Camil Ressu)"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 856, 068RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit. j) pt. serv.suplim in limita a 428.034 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 8.000 lei - instrum de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari; garantie buna executie 7% din val contr exclusiv TVA ( instrument de garantare sau retineri succesive)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conf cu art 44 alin 2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita legalizarea acesteia
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
Prezentare in original Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentrudepunereaofertelor, deOficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani, Terti sustinatori
Obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- informatii referitoare la datele de identificare ale operatorului economic; rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)- Media rezultatului (profit/pierdere) a ultimelor 3 exercitii financiare (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie pozitiva.Media cifrei de afaceri anualepentru ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.600.000 lei; tert - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica- tabel cu obligatiile contractuale in desfasurare, daca exista, obligatoriu data semnarii contractului, beneficiarul (cu datele de contact), valoarea contractului si procentul executat pana la data depunerii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala
Experienta similara, Terti sustinatori
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind dotarea tehnica a ofertantului
Informatii privind personalul propus de ofertant
Resurse umane
Standarde de asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Standardede sanatate si securitate in munca
Informatii privind protectia muncii
Informatii privind asigurarile de risc profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-liste contr de serv consult prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca au fost derulate activitati de monitorizare a lucrarilor specifice de reabilitare unica a sistemului rutier si linie de tramvai si anume cel putin un contract similar finalizat de aceeasi complexitate tehnica, cu o valoare de minim 800.000 lei.confirm prin prez certif/docum emise sau contrasem de o autorit ori de catre clientul privat beneficiar. tert-angajament ferm incheiat in forma autentica-In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze mai mult de 10% din valoarea contractului va prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora -acord preliminar de subcontractare-Se solicita asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cel putin a : unei retele informatice (hard si soft cu licenta) si de comunicare capabile sa asigure suportul pentru desfasurarea activitatilor legate de contract, cel putin un computer personal pentru fiecare membru al echipei de consultanta, Pentium 4 sau echivalent.- un set de programe cu licenta, pentru managementul proiectului: Windows, Microsoft Office, Project Manager sau echivalent- 2 licente program de proiectare asistata pe calculator Autocad sau echivalent - statie topo totala - mijloace de transport necesare pentru realizarea scopului proiectului: mimim 2 autoturisme - laborator de incercare atestat gradul II-Prezentarea unei declaratii cu privire la personalul cheie propus-Numarul mediu anual de personal angajat pe ultimii 3 ani de activitate (2007-2010); se va prezenta distinct pentru fiecare an in parte, si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de serviciiISO 9001:2008 sau echiv, ISO 14001:2004 sau echiv, ISO OHSAS 18001:2007 sau echiv-decl respect legis de sec si sanatate in munca-declaratii pe propria raspundere ca, in cazul in care ofertantul este declarat castigator, va incheia o polita cu privirela asigurarea riscului profesional , pe care o va prezenta in maxim 30 de zile de la semnarea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti, D.A.C.C. Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele participante la deschidere vor prezenta imputernicire in original si copie act identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer