Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de editare si imprimare a publicatiei promotionale a obiectivelor turistice locale, a hartii obiectivelor turistice locale, a materialelor promotionale privind serviciile de cazare oferite in comuna, a brosurilor de prezentare a mestesugarilor


Anunt de participare numarul 114706/28.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Izvoru Crisului (Primaria comunei Izvoru Crisului)
Adresa postala:  Izvoru Crisului, nr.204, jud.Cluj, Localitatea:  Izvoru Crisului, Cod postal:  407340, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Comunei Izvoru Crisului, Tel. 0769-253592, In atentia:  Pentek Tihamer, Email:  [email protected], Fax:  0264-2576198, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciide editare si imprimare a publicatiei promotionale a obiectivelor turistice locale, a hartii obiectivelorturistice locale, a materialelor promotionale privind serviciile de cazare oferite in comuna, a brosurilor de prezentare a mestesugarilor si a circuitului bisericilor cu casete, de realizare a materialelor promotionale si promovarea a festivalului traditional din dealul Riszeg si de realizare a unor materiale multimedia de prezentare a traditiilor culturale locale, precum si de de
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: In zona de derulare a proiectului si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide editare si imprimare a publicatiei promotionale a obiectivelor turistice locale, a hartii obiectivelorturistice locale, a materialelor promotionale privind serviciile de cazare oferite in comuna, a brosurilor de prezentare a mestesugarilor si a circuitului bisericilor cu casete, de realizare a materialelor promotionale si promovarea a festivalului traditional din dealul Riszeg si de realizare a unor materiale multimedia de prezentare a traditiilor culturale locale, precum si de dezvoltare a unui sistem electronic pe baza de web multifunctional pentru facilitarea turismului rural, promovarea serviciilor locale turistice si realizarea unui serviciu de rezervare pentru structurile de primire turistica din comuna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
92111250-9-Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile vor fi realizate nin cantitatile si conditiile stabilite prin caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 754, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 15000 RONGarantia de buna executie = 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, Masura 313 ? Incurajarea activitatilor turistice, plata in maxin 120 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma prevazuta de legislatia in vigoare: asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din ordonanta OUG 34/2006
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010
- Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare
- Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale
- Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu obiect de activitate principal sau secundar servicii de proiectare, activitate autorizata in vederea desfasurarii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi pentru 2009, vizat si inregistrat la organele competente
- Informatii generale despre ofertant-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fiede minim 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de prestari servicii similare in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara in realizarea unor servicii similare -conceptia, designul si editarea de materiale publicitare similare cu cele solicitate , si anume materiale privind promovarea turismului.copie legalizatamaxim trei contracte pentru acestetipuri de produse similare, insotite de cate un exemplar din materialele respective si de recomandareExperienta similare in productia de filme de prezentare si in productii TV: maxim cinci contracte pentru productia de filme de prezentare, dintre care maxim doua avand ca tema promovarea turismului, precum si maxim patru contracte de productii TV difuzate (filme, emisiuni, spoturi). se vor prezenta si recomandari din partea beneficiarilor, precum si productiile respective in format MPG- experienta generala si experienta specifica a membrilor echipei de proiect propuse in derularea unor servicii similare.- CV-uri pentru membrii echipei propuse pentru realizarea serviciului. Dotare minima obligatorie solicitata: A. Pentru serviciile de editare/imprimare: sistem de pregatire detipar (prepress), utilaj de tiparit in 4 grupuri, ghilotina. Ofertantul va face dovada ca detine aceste utilaje pentru toata perioada de derulare a contractului, insotita de o copie legalizata dupa autoriazatia de mediu pentru spatiul de productie si aceste utilaje.B. Pentru serviciile de realizare a unor materiale multimedia (productie film prezentare/spot): Camere video profesionale full HD minim 1 bucAccesorii camera speciale pt filmare pe teren: trepied; obiective speciale; blende de redirectionare lumina, truse lumini; macara si dolly pentru travelling pe sine sau rotiMonitor de terenStudio pentru postproductie echipat corespunzatorOfertantul va face dovada ca detine aceste utilaje pentru toata perioada de derulare a contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Criterii tehnice si de conceptie
49%
Descriere: Se puncteaza conform prevederilor din Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1458/09.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 12:00
Locul: la sediul Primariei Izvoru CrisuluiSat Izvoru Crisului Nr 39; Jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Promovarea serviciilor turistice si amenajarea marcajelor turistice in Comuna Izvoru Crisului? finantat prin PNDR, Masura 313 ? Incurajarea activitatilor turistice
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 Sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 3104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
responsabil achizitii
Adresa postala:  Primaria comunei Izvoru Crisului, Localitatea:  Izvoru Crisului, Cod postal:  407340, Romania, Tel. 0769-253592, Email:  [email protected], Fax:  0264-2576198
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer