Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare de imobile (terenuri si/sau constructii) care potrivit legii fac parte din domeniul public si/sau privat al Municipiului Bucuresti sau al Statului Roman aflate in admninistrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti in vedere


Anunt de participare numarul 102695/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021.305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciide evaluare de imobile (terenuri si/sau constructii) care potrivit legii fac parte din domeniul public si/sau privat al Municipiului Bucuresti sau al Statului Roman aflate in admninistrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti in vederea efectuarii de schimburi, donatii, concesionari, vanzari, cumparari, inchirieri si stabilirii valorii de inventar pentru imobile?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 578, 482.27RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide evaluare de imobile (terenuri si/sau constructii) care potrivit legii fac parte din domeniul public si/sau privat al Municipiului Bucuresti sau al Statului Roman aflate in admninistrarea Consiliului General al Municipiului Bucuresti in vederea efectuarii de schimburi, donatii, concesionari, vanzari, cumparari, inchirieri si stabilirii valorii de inventar pentru imobile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 578, 482.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de particip (9000lei) si gar de buna exec 5% din val contractului subsecvent, sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cf. cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal ? original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca principala activitate de prestare serviciile supuse licitatiei.
Certificat de inregistrare ? copieCertificat eliberat de ANEVAR din care sa rezulte calitatea de membru corporativ ANEVAR, valabil pe anul 2010
Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a mun. Bucuresti/ judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat (bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj si bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate), valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - formularul 4 care sa cuprinda declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilantul contabil, pentru 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare, prestate in prestate in ultimii 3 ani.Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel mult treicontracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu o valoare totala sau mai mare de 820.000 lei, echivalentul a 200.000 euro. Se solicita ca ofertantii sa aiba minim 3 ani de experienta profesionala in domeniul evaluarii de proprietati imobiliare
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Operatorii economici vor prezenta documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
- sa se conformeze standardelor profesionale de evaluare (SEV), adoptate de Asocialia Nationala a Evaluatorilor din Rominia (ANEVAR), organizatie profesionala recunoscuta prin HG 1447/2004 ca fiind de utilitate publica, autoritate implicata in elaborarea si promovarea standardelor in domeniul evaluarii intreprinderilor, activelor si a proprietatilor imobiliare. Acolo unde nu exista standarde de evaluare (SEV), se vor aplica standarde europene (EVS) sau standarde internatlionale (IVS) ;
- sa prezinte toate elementele solicitate pentru determinarea competentei evaluatorului ;
- sa se bazeze pe definitia valorii de piata si a altor valori, in conformitate cu standardele IVS ;
- sa fie prezentate in scris si sa permita utilizatorului sa urmareasca si sa inteleaga fundamentarea, judecata si concluziile evaluarii ;
- evaluatorul sa prezinte o declaratie de certificare si de responsabilitate a evaluarii, in conformitate cu standardele in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel mult treicontracte derulate in perioada mentionataPrestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (scrisori de recomandare din partea beneficiarului, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale)-3 recomandari.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in cadrul echipei de evaluare a minim 5 experti evaluatori in evaluarea proprietatilor imobiliare atestati ANEVAR (membri titulari din care unul coordonator al echipei).In acest sens, CV-urile echipeivor fi insotite de atestate, acreditari, diplome, precum si legitimatii care sa ateste calitatea de membru ANEVAR, valabile pentru anul in curs
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 11:00
Locul: Directia de Achizitii, Concesionari, Contracte, Splaiul Independentei nr. 291-293, et.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Sa prezinte la deschidere scrisoare de imputernicire in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319.51.80, Fax:  021 319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Concesionari Contracte
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Directia Achizitii, Concesionari, Contracte, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 30, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer