Licitatie Publica - Servicii de inchiriere de utilaje cu operator pe loturi
Anunt de participare (utilitati) numarul 106359/19.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APMD, Tel. 0254506151, In atentia: sef serv ing. UTU VICTOR, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoarei nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APMD, Tel. 0254506151, In atentia: SEF SERV ING UTU VICTOR, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoarei nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015 , ,Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CNH SA, Tel. 02540506100, In atentia: DIRECTIA COMERCIALA - SERVICIUL APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciide inchiriere de utilaje cu operator pe loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: subunitatile beneficiare
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide inchiriere de utilaje cu operator LOT I - Excavator pneuricu cupa minim 0, 8 mc putere motor minm 45 CP pentru subunitatile CNH SA; LOT II- Incarcator frontalcupa minim 2 mc putere motor peste 180 CP pentru EM Lupeni; LOT III- Incarcator frontalcupa minim 2 mc putere motor peste 180 CP pentrusubunitatile CNH SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45520000-8 - Inchiriere de echipament de terasament cu operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
NUMAR DE UTILAJE NECESARE: LOT I- 1 BUC; LOT II-1 BUC; LOT III- 1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 184, 986RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC POATE PRELUNGI CONTRACTUL 4 LUNI CONFORM PRECIZARILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: pe fiecare lot, garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului / lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie. Plata prin OP, comp.cu en.el.dupa 30 zile dar nu mai mult de 60 zile de la fact.Prest.are oblig.de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere(DACA ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34 / 2006 si art.69 ind.1 conform formular din documentatie atribuire, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, Certificat de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale; Bilantul contabil vizat la 31.12.2009 vizat de DGFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractanti;Structura parcului de utilaje; Documente de proprietatepentru utilajele solicitate sau contracte de inchiriere;Fisa tehnica a utilajuluidin care sa reiasacaracteristicile tehnice ale utilajului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 13:00
Locul: SEDIUL CNH SA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si repretentantii imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel. 0254211574, Fax: 0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LCJ CNH SA
Adresa postala: str. Timisoarei nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. 0254506100 , ,Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 09:20