Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de management al unitatii sanitare-Spitalul Judetean de Urgenta Calarasi


Anunt de participare numarul 138276/21.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Marian, Tel. +40 0242311302, Email: [email protected], Fax: +40 0242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciide management al unitatii sanitare-Spitalul Judetean de Urgenta Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: spitalul judetean de urgenta calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciide management al unitatii sanitare-Spitalul Judetean de Urgenta Calarasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 10.000LEI. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare la licitatie se constituie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .b) ordin de plata, depus la casieria Autoritatii Contractante cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul RO65TREZ2015006XXX000200 deschis la Trezoreria municipiului CALARASI, cod fiscal 4294030 - in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. c) depunere in numerar la casieria unitatii. Garantie de buna executie: -ordin de plata in contul autoritatii contractante CF: 4294030, cont: RO22TREZ7005005XXX000156: TREZORERIA CALARASI - scrisoare de garantie bancara de buna executie - original - instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original - retinere succesiva din facturi. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma din contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local Cerinta obligatorie: 1. Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. b. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are/au sediul, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratie pe propria raspundere cu privire la participarea la licitatie cu oferta independenta Ofertantul va prezenta CERTIFICATUL de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul va prezenta - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Raducu George Filipescu ? Presedintele Consiliului Judetean Calarasi, Ion Stefan ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Bogdan Georgescu ? Vicepresedinte al Consiliului Judetean Calarasi, Sorin Vasilescu ? Director Executiv Directía Tehnica, Paraschiva Muresanu ? Director Directia Economica) este exclus din procedura de atribuire. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a) Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele depuse de ofertanti vor fi in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : - domeniul de activitate al ofertantului ( persoana juridica ) corespunde obiectului procedurii: cod CAEN 7022 ? activitati de consultanta pentru afaceri si management
- pentru persoane fizice autorizate: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare ( faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei globale de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100.000 LEI. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei - Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani si Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
Cerinta minima obligatorie: cel putin un document/contract/proces verbal de receptie/factura fiscala, care sa confirme prestarea de servicii similare (serviciide management al unitatii sanitare ), in valoare de minim 140.000 LEI fara TVA.
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, document/contract/proces verbal de receptie/factura fiscala, care sa confirme prestarea de servicii similare in ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?,
- Fisa de informatii privind experienta similara - pentru contractele ce se doresc a fi prezentate drept experienta similara - original.
2. Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicateCONDITIILE OBLIGATORII CE TREBUIESC INDEPLINITE DE PERSOANA PROPUSA DE FIRMA DE CONSULTANTA PENTRU FUNCTIA DE MANAGER
a) este absolvent de invatamant universitar de lunga durata cu diploma de licenta sau echivalenta;b) este absolvent al unor cursuri de perfectionare in management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sanatatii si stabilite prin ordin al ministrului sanatatii, sau este absolvent al unui masterat sau doctorat in management sanitar, economic ori administrativ organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata, potrivit legii;d) are cel putin 2 ani vechime in posturi prevazute cu studii universitare de lunga durata, conform legii;e) nu este condamnat penal sau in curs de urmarire penala;f) este apt din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic);g) nu are varsta de pensionare, conform legii.
Documente minime obligatorii:
A. Pentru persoana juridica:
1.Declaratie a persoanei juridice cu privire la managerul persoana desemnata si datele acestuia de identificare.
2.Contract munca incheiat intre managerul persoana desemnata si ofertant sau contract de colaborare, angajament de participare.
B. Pentru managerul propus:
1.copia actului de identitate;2.copia legalizata a diplomei de licenta sau echivalente;3.copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a documentelor care atesta absolvirea cursurilor de perfectionare in management sau management sanitar prevazute la punctul 2 ori copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalula diplomei de masterat sau doctorat in management sanitar, economic sau administrativ, organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata, potrivit legii - operatorul clasat pe primul loc va transmite documentele sub forma de copie legalizata.4.curriculum vitae;
5.copii ale diplomelor de studii si alte acte ce atesta efectuarea unor specializari, competente/atestate etc. in domeniul managementului sanitar;6.adeverinta care atesta vechimea in posturi cu studii universitare de lunga durata sau copie de pe carnetul de munca, certificata "in conformitate cu originalul" de catre conducerea unitatii;7.cazierul judiciar;8.adeverinta din care rezulta ca este apt medical, fizic si neuropsihic;9.declaratia pe propria raspundere privind necolaborarea cu Securitatea inainte de anul 1989;10.declaratia pe propria raspundere ca nu este urmarit penal si nu are cunostinta ca a fost inceputa urmarirea penala asupra sa;11.copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul a actelor (certificat de casatorie etc.) prin care si-a schimbat numele, dupa caz;
certificare pentru standardul: SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
certificare pentru standardul: SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
70%
Descriere: conform FISIER CRITERIU DE ATRIBUIRE din CAIETUL DE SARCINI
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2012 12:00
Locul: Consiliul Judetean Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conditiile ordonantei de urgenta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala: str. 1 dec. 1918, nr.1, Localitatea: calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Tel. +40 242311301, Email: [email protected], Fax: +40 242311609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer