Licitatie Publica - ?Servicii de Publicitate in Presa Scrisa, prin intermediul unei Agentii de Publicitate?
Anunt de participare numarul 137199/06.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. +40 0241488157, In atentia: d-nei Ghiulnihal Mutalap, Email: [email protected], Fax: +40 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Serviciide Publicitate in Presa Scrisa, prin intermediul unei Agentii de Publicitate?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 574, 362RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual: Contract subs nr 1:2012-2013; Contract subs nr 2:2013-2014;Contract subs nr 3:2014-2015;Contract subs nr 4:2015-2016; valoarea estim a celui mai mare contract subsecvent :893590 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de publicitate media in presa scrisa. Serviciile de publicitate in presa scrisa vor cuprinde totodata: servicii de creatie, redactare si publicare in presa scrisa locala si/sau centrala, a anunturilor referitoare la actiunile si activitatile Primariei si Consiliului Local Municipal Constanta.Serviciul solicitat consta in activitati de achizitionare de media alb/negru si policromie, pentru publicarea anunturilor cu privire la: hotarari de interes general, adoptate de Consiliul Local Municipal Constanta; convocatoarele sedintelor de consiliu; comunicate si stiri de presa; activitatile desfasurate de Primaria Municipiului Constanta in domeniul dezvoltarii (executie lucrari drumuri, constructii, iluminat, etc), social si cultural; programele de finantare si proiectele cu finantare europeana aflate in implementare; programe sociale de subventii pentru incalzirea locuintelor cu energie termica, electrica, GPL, gaze; alte informatii de interes public.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de publicitate media in presa scrisa. Serviciile de publicitate in presa scrisa vor cuprinde totodata: servicii de creatie, redactare si publicare in presa scrisa locala si/sau centrala, a anunturilor referitoare la actiunile si activitatile Primariei si Consiliului Local Municipal Constanta.cantitatile maxime previzionate de anunturi publicitare ce vor fi publicate in presa locala si/sau centrala sunt urmatoarele: - primul contract subsecvent acordului cadru in perioada 2012 - 2013 - maxim estimat de 324 anunturi (cu dimensiunea de 635 cmp), ce vor fi publicate in presa locala si/sau centrala, cu o valoare de 893 590 lei fara TVA.- al doilea contract subsecvent acordului cadru in perioada 2013 - 2014 - maxim estimat de 324 anunturi (cu dimensiunea de 635 cmp) ce vor fi publicate in presa locala si/sau centrala, cu o valoare de 893 590 lei fara TVA.- al treilea contract subsecvent acordului cadru perioada 2014 - 2015 - maxim estimat de 324 anunturi (cu dimensiunea de 635 cmp) ce vor fi publicate in presa locala si/sau centrala, cu o valoare de 893 590 lei fara TVA.- al patrulea contract subsecvent acordului cadru in perioada 2015 - 2016 - maxim estimat de 324 anunturi (cu dimensiunea de 635 cmp) ce vor fi publicate in presa locala si/sau centrala, cu o valoare de 893 590 lei fara TVA.Cantitatile maxime estimate, precizate in caietul de sarcini, sunt cantitati ce pot fi modificate in sensul majorarii/diminuarii acesteia, in functie de numarul de comenzi lansate de beneficiar in urma solicitarilor venite din partea tuturor directiiilor primariei, de valoarea contractelor subsecvente acordului cadru si de fondurile bugetare ce pot fi alocate pentru derularea acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 574, 362RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 35000 lei. Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 7.354, 36 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. b) din O.U.G. nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C. 2 Depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA . Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici; Cerinta minima de calificare: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani va fi de cel putin 1.700.000 lei, fara T.V.A.;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta minima: Ofertantul va prezenta unul din contractele enumerate in formularul C2, insotit de documente (certificari), din care sa reiasa prestarea, in ultimii trei ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, de servicii similare, de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii, in valoare de cel putin 890.000 lei fata TVA. Ofertantul va prezenta un contract sau copii dupa parti relevante din contractul respectiv, insotit(e) de documente care certifica prestarea serviciului (recomandare din partea beneficiarului, semnata si stampilata/ procese verbale de receptie, semnate de catre ambele parti fara obiectiuni/ informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale etc).In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de trei (3) ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Cerinte minime: Ofertantul va prezenta: - Anexa A ce va contine o lista cu minim 1 cotidian national; - Anexa B ce va contine o lista cu minim 1 cotidian local. Pentru cotidianul/cotidianele nationale cuprinse in Anexa A se vor prezenta informatii privind: profil (cerinta ? general), tiraj mediu difuzat pe editie (cerinta - minim 40 000 exemplare), aria de difuzare (cerinta ? nationala), publicul-tinta (cerinta - toate categoriile de persoane). Pentru cotidianul/cotidianele locale cuprinse in Anexa B se vor prezenta informatii privind profil (cerinta ? general), tiraj mediu difuzat pe editie (cerinta - minim 1000 exemplare), aria de difuzare (cerinta ? locala, municipiul Constanta), publicul-tinta (cerinta - toate categoriile de persoane). In cazul tirajului mediu difuzat pe editie, acesta trebuie certificat pentru ultimele trei luni din anul 2011, deentitati juridice specializate in domeniu.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta, bd Tomis nr 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati de UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nota: 1.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. 2. Clarificare: Vizualizare documente semnate Electronic: Pentru deschiderea fisierelor semnate electronic puteti utiliza gratuit aplicatia EasySign pusa la dispozitie de Trans Sped. Puteti descarca aceasta aplicatie de la urmatoarea adresa: http: //www.easysign.ro/files/applications/easysign_2_setup.zip Urmati apoi instructiunile de mai jos: I. Instalarea aplicatiei software: a. Se dezarhiveaza si se instaleaza aplicatia EasySign. b. Este necesar ca actiunea sa fie realizata de un administrator al sistemului. c. Pentru instalarea si functionarea corecta este necesar a se fi instalat anterior pe sistemul informatic in cauza, pachetul .NET Framework versiune 2.0. II. Verificarea validitatii semnaturii electronice si deschiderea / salvarea documentului original: d. Se apasa ?Enter? sau se da ?dublu click? pe fisierul semnat electronic, pentru a-l deschide cu aplicatia EasySign sau e. Se deschide aplicatia EasySign, se alege din rubrica ?Semnare & Criptare? optiunea ?Verifica semnatura? si se selecteaza documentul care se doreste a fi deschis/verificat la rubrica ?D.semnat? din fereastra care se va deschide. f. In fereastra aparuta se poate verifica validitatea semnaturii electronice si se poate apasa butonul ?Salveaza? pentru a salva local documentul original. g. Dupa salvarea documentului original, acesta se poate vizualiza pe statia de lucru. Daca nu doriti sa mai realizati alta activitate privind fisierul deschis, se poate inchide aplicatia EasySign.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: Adresa postala: bd Tomis nr 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 0241488115, Fax: +40 0241488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 12:45