Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE SPALATORIE SI DE CURATATORIE USCATA PENTRU LENJERIE SI ECHIPAMENT SANITAR


Anunt de participare numarul 131507/11.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: ANDERNYI KAROLY, NR.2-4, ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Punct(e) de contact: DIANA TAMSA, Tel. 0257211233, Email: [email protected], Fax: 0257211233, Adresa internet (URL): www.scjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIIDE SPALATORIE SIDE CURATATORIEUSCATA PENTRU LENJERIE SI ECHIPAMENT SANITAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Locatiilece fac obiectul prezentului acord-cadru sunt conform caietului de sarcini : - Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad Str.Andreny Karoly 2 - 4
- Sectia Boli Infecioase Adulti Arad .Str.Cicio Pop nr, 13
- Sectia Psihiatrie AradStr. Octavian Goga.nr.17,
- Sectii Clinice cu paturi (fost Spital Clinic Municipal), Arad, P-ta Mihai Viteazu nr. 6 -8
- Sectiei TBC, Arad, str. Eminescu nr. 4,
- Dispensar TBC, Calea Victoriei nr. 37-39
- Sectii Clinice Obstetrica Ginecologie Arad, str. Episcopiei nr. 5
- Sectie exterioara TBC, Gurahont
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 806, 000 si 7, 224, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire: Acord - cadru ? Servicii de spalatorie si curatatorie uscata pentru lenjerie si echipament sanitar?.
Principalele categorii deservicii ce fac obiectul prezentului acord-cadru sunt:
- Primirea lenjeriei la punctele de colectare- Sortarea lenjeriei
- Procesul de spalare
- Procesul de stoarcere
- Procesul de uscare
- Procesul de calcare
- Ambalarea, depozitarea produsului
- Predarea lenjeriei la punctele de colectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate de servicii sunt prezente in anexa din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 806, 000 si 7, 224, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de paricipare este in cuantum de 72.240 lei, iar garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
asigurari venituri proprii ale SCJU Arad, iar plata se va efectua prin OP la termen
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691din OUG nr.34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau in copie conform cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrisa, in domeniile de activitate, activitatea de curatare, spalare, dezinfectie si intretinere pentru lenjerie- codul CAEN 9601, Persoanele fizice romane vor prezenta Autorizatia de functionare ? in copie conform cu originalul, din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului acord-cadru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? conform FormularuluiC din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2008, 2009 si 2010) 2.Bilanturile Contabile insotite de contul de profit si pierdere din anii 2008, 2009, 2010, in copii, vizate si inregistrate de organele competente.Nota: Persoanele juridice/fizice straine, vor prezenta documente echivalente - traduse in limba romana si legalizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista dotarii cu utilaje specifice prestarii serviciilor ce fac obiectul contractului
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
Dovada detinerii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, sau alte forme de angajament), a mijloacelor de transport necesare asigurarii transportului lenjeriei murdare/curate la/de la beneficiar
Autorizatie sanitara (aviz sanitar), eliberata de D.S.P. in raza careia actioneaza ofertantul, din care sa rezulte competenta acestuia de a presta servicii de spalatorie in beneficiul unitatilor sanitare, respectiv ca sunt respectate prevederile OMS 1025/2000Autorizatia de mediu, emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea
Actul care atesta locatia unde se desfasoara activitatea de prestari serviciiSchita de detaliu a obiectivului care urmeaza sa preia activitatea de spalare, dezinfectie si calcare cu circuitele functionale existente
Prezentarea unui contract /precontract/acord cu un laborator specializat pentru efectuarea analizelor microbiologice si copie dupa autorizatia de functionare a laboratorului.O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
. Standarde de asigurare a calitatii
Certificat ISO 9001:2008, sau echivalent
Standarde de protectie a mediului
Certificat ISO 14001sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2011 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Adresa postala: Arad, str. Andrenyi Karoli, nr. 2-4, jud. Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310031, Romania, Tel. 0257211233, Email: [email protected], Fax: 0257211233
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2011 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer