Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de tiparire, implicuire, livrare facturi si tiparire alte formulare specifice


Anunt de participare (utilitati) numarul 41098/08.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Pitar Mos, nr. 18, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010451, Romania, Punct(e) de contact: Ionut Bohalteanu, Tel.2025900, Email: [email protected], Fax: 2023957
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Serviciide tiparire, implicuire, livrare facturi si tiparire alte formulare specifice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Tiparirea, implicuirea fact.ee si tiparirea altor formulare specifice se va prestala sediul/locatiile Prestatorului.Livrarea plicurilor cu facturi se va face la Centrele de tranzit ale CNPR , iar a formularelor specifice la sediile celor opt Unitati Teritoriale Comerciale ale Achizitorului: Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Timis, Constanta, Calarasi, Ialomita si Tulcea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tiparirea si implicuirea facturilor, livrarea facturilor sortate dupa criterii impuse de Achizitor; tiparirea altor formulare specifice si livrarea acestora la sediile celor opt Unitati Teritoriale Comerciale ale Achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
78230000-8 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.1)
78240000-1-Servicii de tiparire si de distributie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24.225.840-tiparire facturi, 8.008.416-plicuri si implicuiri, 18.200.016-coli formulare, 107.288-etichete
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie-2.000, 00 lei ( pentru IMM-1000, 00 lei ).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata se va face la 60 de zile de la primirea facturii, cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilitate, Certif. ONRC sau CCI, Certif.cons.ORC, decl.-IMM;pers.juridice straine-docum.inreg.pers.juridica in tara unde este rezident, apartenenta pv.profes, atestate, certificari, doc.edific. valabile tara origine, sau echivalent, certif.indeplinirea oblig. exigib.plata impozite, contrib.asig. sociale, buget, taxe locale,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii din fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.proprie.rasp: serv.coresp.tehnic;disp.echip, tehn; dotare tehn.calc., internet;pers.exec.coresp.;incepe in 30 zile contr;securit, cofid.date; asig.prot.date cu caracter pers.;prot.mediu;NSPM.PSI.Recom.-3;Liste: prest.ult.3 ani;un contr..30% sau 3 contr 50%;dotare tehn.;grup operatori, angaj.ferm(daca e cazul);subcontr;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2008 13:00
Locul: Timisoara, str.Pestalozzi, Nr.3-5, corp B, cam.210
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de licitatie, reprezentantii ofertantilor, specialisti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu , nr 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda , nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Enel Energie SA
Adresa postala: str. Pitar Mos nr. 18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010451, Romania, Tel.021-3140058
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2008 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer