Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de transport neasistat bolnavi dializati


Anunt de participare numarul 141179/19.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: STOICA CAMELIA, Tel. +401 0244533004, Email: [email protected], Fax: +401 0244533004, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
serviciide transport neasistat bolnavi dializati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Ploiesti , Spitalul judetean de urgenta , str. Gageni nr 100
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 987, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia anual valoarea minima va fii de 828000lei iar valoare maxima 993600 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de transport neasistat pentrupacientii dializati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85111900-9 - Servicii de dializa in spital (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se estimeaza un numar de aproximativ 90000 km lunar , respectiv 2160000 km pentru toata perioada contractului .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 987, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Operatorii economici sunt obligati sa constituie garantia de participare in valoare de 19872(1% din valoarea totala estimata a acordului cadru )valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertalor.Garantiadeparticipare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria ploiesti , sau printr-un instrument degarantare emisde o societate banacara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (str.Gageni, nr 100, registratura spitalului)la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform prevederilor art.86 alin.1/HG925/2006.Instrumentulde garantare trebuie sa fie prezentat in original la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei in conditiile legii;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;sacontinain mod explicit prevederile art.278 1 din OUG 34/ 2006. Pentru IMM garantia de participare este redusa cu 50 % definite conform Legii 346/2004 republicata..In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM ( 50 % din valoarea garantiei de participare ) si nu face dovada ca este IMM conformart.89 alin 2 din HG 925/2006 , oferta va fi respinsa la deschidere.Nota : La procedurile online, obligatoriu garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici. Completarea si prezentarea Formularului nr8 .Garantia de buna executie seconstituie de catre furnizori in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cant., calitativa si inperioada convenita acontractului subsecvent.Grantia se va constituii in termen de maxim 5zile calendaristice dela data incheierii contractului subsecvent.Neconstituirea garantiei in termenul specificat poate determina rezilierea acordului cadru.Cuantumul garantiei de buna executie acontractului reprezinta 5% din valoareatotala a contractului subsecvent, conform prevederilor art.89 alin 2 din HG 925/2006.Garantia se poate constituii si prin retineri succesive din facturi Conform HG 1045/2011 ref. la dispozitiile cuprinse la art.90 alin.3 din Hg 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut.contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduribugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ?Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cuFormularul nr.1 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cuFormularul nr.2 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Nota : Lista persoanelor care in interesul art. 69^1-din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICONDUCEREA SPITALULUI:
MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN
DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION
DIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIU
DIRECTOR DE INGRIJIRI MEDICALE : AS.IFRIM MARILENA
PRESEDINTE COMISIE EVALUARE: EC.STOICA CAMELIA
MEMBRII COMISIE EVALUARE : DR. BUTNARU VIORICA ASISTENT. FLORICICA DOINA EC. IORDACHE SORIN EC. NASTASE MARIAN Rezerva: GHINESCU LILIANAPersoanele care semneaza si aproba bugetul :
MANAGER.: DR. STRAMBEANU ADRIAN
DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL : EC. FLOREA ION
DIRECTOR MEDICAL : DR. FLORIN PUSCARIU
DIRECTOR DE INGRIJIRI : AS. IFRIM MARILENA
SEF SERVICIU ACHIZITII : CURSARU MARIANA
SEF SERVICIU ADMINISTRATIV : TOMITA CONSTANTIN
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr.314/2010 completat in conformitate cuFormularul nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Forma de prezentare: copie semnata si stampilata conform cu originalul.
-toate documentele privind situatia personala solicitate mai sus se vor depune in seap scanate cu mentiunea , ,copie conform cu originalul " si semnate electronic
-incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile de mai sus prevazute in art. 180, 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila , conform art.36 alin (1)lit. b din H.G. 925/2006
- in cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine vor fi transmise scanat in limba in care au fost emise-copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
NOTA : - Toate documentele privind situatia personala, solicitate mai sus, se vor depune in SEAP scanate Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu precizarea ca datele inscrise in acest document la data limita de depunere a ofertelor sa fie reale/actuale si sa reiasa ca obiectul achizitiei este inclus in obiectul de activitate al ofertantului
- Coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilorSe va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
-.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional
In cazul in care ofertantul se incadreaza in ctegoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum sunt definite pein legea nr 346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii interprinderilor mici simijlocii publicate in Monitorul Oficial nr 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeza si sa anexeze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexate la acesta, conform Formularului nr. 10 si anexelor din sectiunea iii a prezentei documentatii de atribuire
-Decizia de evaluare ce confirma acreditarea ofertantului eliberata de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate conform Ordinului 1211/325/2006 pentu aprobarea regulamentelor de organizare si functionare a comisiei nationale, a subcomisiilor nationale si comisiilor de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, dispozitive medicale, medicamente si materiale sanitare.-Autorizatie de functionareeliberata de ministerul Sanatatii Publice prin Directia de Sanatate Publicaconform Ordinului 1519/2009 NORME METODOLOGICE de autorizare a furnizorilor privati de servicii de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si de transport medical asistat si transport sanitar neasistat, a serviciilor de ambulanta judetene si al municipiului Bucuresti si a serviciilor mobile de urgenta, reanimare si descarcerare (SMURD), precum si a modelului de autorizatie emis de directiile de sanatate publica judetene si a municipiului BucurestiDocumentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.
Toate documentelesolicitate mai sus, se vor depune in SEAP scanate si semnate cu semnatura electronica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conform formularului nr.3 document scanat si semnat cu semnatura electronica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalilor beneficiari -servicii de transport pacienti in ultimii 3 ani- 2. Ofertantii vor completa si prezenta o lista continand principalele servicii ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire3.Ofertantii vor prezenta o lista cu autovehiculele din dotare folosite pentru indeplinirea contractului insotita de copii dupa documentele ce dovedesc forma de proprietate, autorizarile pentru utilizarea acestora si asigurarile aferente
--4. Lista cu personalul folosit (ambulantieri) pentru indeplinirea contractului insotita de copii dupa diplome de absolvire a cursurilor de ambulantier- 5. Lista cu dotareamijloacelorde transport care sunt utilizate pentru indeplinirea contractului
6.Sa faca dovada incadrarii personalului care deserveste contractul, cu program de lucru normal si dovada detinerii cursurilor necesare, conform legislatiei in vigoare, dovedite prin acte;
7..Documente care sa ateste faptul ca mijloacele de transport destinate excl
Declaratie privind protectia mediuluiISO 9001 sau echivalentDeclaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Autorizatiile, avizele si certificatele depusein SEAP in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data deschderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
50%
50
Descriere: Factori tehnici prezentati in caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici a unei noi oferte de pret. Elementul reofertarii il va face pretul, acesta fiind singurul element ce poate fi imbunatatit. In urma reofertarii va fi recalculat punctajul total obtinut de ofertanti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la Autoritatea Contractanta si la Consiliul National de Solutionare a contestatiilor in termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Ploiesti , str. Gageni nr 100, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer