Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE TRANSPORT RUTIER SPECIALIZAT DE PASAGERI PTR.SECTIE HEMODIALIZA


Anunt de participare numarul 117568/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel. 0241/616784, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-DUL TOMIS NR.145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii, Tel. 0241/616784, In atentia:  Ec.Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-DUL TOMIS NR.145, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii, Tel. 0241/616784, In atentia:  Ec.Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala:  B-DUL TOMIS NR.145, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii, Tel. 0241/616784, In atentia:  Ec.Stanculescu Corneliu, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICIIDE TRANSPORT RUTIER SPECIALIZAT DE PASAGERI PTR.SECTIE HEMODIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta9 -B-dul TOMIS NR.145 CONSTANTA) -Sectia de Hmodializa
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIIDE TRANSPORT RUTIER SPECIALIZAT DE PASAGERI-PENTRU SECTIA DE HEMODIALIZA DIN FONDURI PE PROGRAM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30.000 KM /LUNA X 24 LUNI =720.000 KM
Valoarea estimata fara TVA: 1, 080, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participarereprezinta 1% din valoareaachizitiei =10800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de CJAS pe Program Hemodializa
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr. 34/2006.-original2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.-original3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, pentru toate punctele de lucru inscrise in Certificatul Constatator eliberat de ORC, in termen de valabilitate;
4.Certificat constatator emis de ORC - valabil la data deschiderii ofertei ? din care sa rezulte adresa actuala si si obiectul de activitate al societatii;xerocopie5.Certificat de inregistrare fiscala ;xerocopie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale . original
2. Bilantul contabil pentru 2009, vizat si inregistrat de organele competente;xerocopie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani ;
2.Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
3.Documente care sa ateste autorizarea si acreditarea ofertantului, privind activitatea care face obiectul prezentei proceduri de achizitie de servicii.
4.Documente care sa ateste asigurarea de raspundere civila privind persoanele transportate cu fiecare mijloc de transport destinate prestarii acestor servicii, a ofertantului-raspundere civila auto fata de terti.
5.Dovada detinerii in proprietate, leasing , inchiriere a unui numar suficient de mijloacede transportnecesare deplasariipersoanelor hemodializate , adecvate patrunderii in zonele greu accesibile in caz de ninsori abundente, inundatii, etc. Masinile trebuie sa fie din gama masinilor de teren cu diferential blocabil si 6+1 locuri.
7.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii unei elicopter bimotor sau a unui contract cu o firma specializata in transport aerian de persoane. In cazul in care exista un asemenea contract, acesta trebuie sa fie valabil, cel putin 24 LUNIde la data depuneriiofertei.
8.Documente care sa ateste pregatirea soferilor in acordarea primului ajutor.Ofertantii vor prezenta in acest sens - Certificat de absolvire curs "Suport vital de baza la adult"
9.Ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii a sistemului de management al calitatii ? ISO 9001/2001 pentru transportul sanitar. Certificatl trebuie sa fie valabil, cel putin, pana la data de 05.05.2013
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2011 13:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA -BULEVARDUL TOMIS NR.145CONSTANTA-SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantiiimputernicitidin partea fiecarei societati participante;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu Natrional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos030094, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030094, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act considerat nelegal, solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al spitalului
Adresa postala:  B-dul Tomis nr. 145, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241/616784, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2011 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer