Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii generale de consultanta in management pentru implementarea proiectului PASAJ RUTIER PODUL VIILOR DIN MUNICIPIUL PITESTI


Anunt de participare numarul 143153/17.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Punct(e) de contact: Marcela Badescu, Tel. +40 0248213994, Email: [email protected], Fax: +40 0248212166, Adresa internet (URL): http: //www.primariapitesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciigenerale de consultanta inmanagement pentru implementarea proiectului PASAJRUTIER PODUL VIILOR DIN MUNICIPIUL PITESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor generale de consultanta in management pe toata perioada de implementare a proiectului ?PASAJ RUTIER PODUL VIILOR DIN MUNICIPIUL PITESTI?, conform prevederilor din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii generale de consultanta inmanagement pentru proiectul ?Pasaj Rutier Podul Viilordin municipiul Pitesti?, conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 607, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 12.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prinvirament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.387, 05lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantia de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile. 9% din val totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractantin contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale, bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 12 A -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.12B-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document); Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 12C -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr.6A- Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, asa cum sunt definite acestea de art.3, lit. s^2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Tudor Pendiuc, primar, Iosiv Cerbureanu, secretar, Tintila Neacsu Elena, director Directia Administratie Publica Locala, Calugaru Catalin Andrei, sef Serviciul Administratie Publica Locala, Teodorescu Danut Mihail, director executiv Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea, director executiv Directia Economica, Mihai Anton, director executiv adjunct Directia Economica, Boata Rina Viorica, sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu, sef Serviciul Contabilitate, Popescu Tatiana, consilier Serviciul Contabilitate, Raca Manuela, consilier Serviciul Contabilitate, Voicu Steliana, consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu, consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu, consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita, director executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan, sef Serviciul Tehnic, Dorel Zaharescu , sef Biroul Investitii, Maria Gava, inspector Biroul Investitii, Maria Isabela Matei, inspector Biroul Investitii, Marcela Badescu , sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian , consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Carjan, consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir , inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu , consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles , inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu, inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu, sef Birou Juridic, Aurelia Pavel , consilier Birou Juridic, Camelia Maria Daianu, sef Serviciul Achizitii-Administrativ, Daniel Constantinescu , inspector Serviciul Achizitii-Administrativ, consilierii locali in functie la data deschiderii ofertelor (lista consilierilor locali in functie poate fi consultata la adresa www.primariapitesti.ro, sectiunea Consiliul Local) ? Sorin Apostoliceanu, Tiberiu Cristian Avramescu, Iuliu-Radu Banica, Moise Ciopleasi, Gheorghe Dinescu, Mircea Dinu, Sanda Cristina Fulga , Florin Gardin , Cristian Gentea , Anitte Michaelle Ionescu , Cornel Constantin Ionica -viceprimar, Gheorghe Malacu, Silviu Marinescu, Florentin Andrei Mosteanu, Mariean Neacsu, Radu Valeriu Perianu , Marin Preda Adrian Mihai , Prodanel, MihailTudor, Dumitru Tudosoiu, Nicolae Valeriu Zarnescu, Laurentiu Marian Zidaru -viceprimar, Maria Gabriela Zoana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.
Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Tert sustinator financiar.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute.
Se vor prezenta: (1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr.6A si Formular nr. 5a.
Cifra de afaceri medie globala, minim1.100.000 lei.Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala, din cel multultimii 3 ani financiari incheiati , in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantului. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire - Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste informatii, demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind cifra de afaceri medie globala fiind indeplinita prin cumul. Completare si prezentare Formularul 6- INFORMATII GENERALE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr.6A si Formular nr. 5a..Completare si prezentare Formularul 6- INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Tertsustinator tehnic si profesional
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 6A si Formular nr. 5b, Formular nr.5c si Formularul nr. 5d.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Informatii privind subcontractantii: Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratie pe proprie raspundere . Se va completa Formularul nr. 6A si Formularul nr. 12G.
Informatii privind asociatii: Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, asociatii vor completa declaratie pe proprie raspundere.
Se va completa Formularul nr. 6A si Formularul nr. 12K. In cazul unei asocieri capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani, o echipa de personal cu studii superioare si experienta profesionala demonstrata prin participarea la cel putin un contract similar:
1 manager de proiect- cu certificat de manager de proiect, recunoscut CNFPA sau echivalent sau diploma de absolvire a programelor de masterat care fac dovada absolvirii modulului de management de proiect sau diploma de absolvire a cursurilor postuniversitare in domeniul managementului proiectelor;1 asistent achizitii - certificat/diploma curs achizitii publice;1 asistent tehnic- studii superioare tehnice Cai ferate, drumuri si poduri;1 asistent financiar ? studii superioare economice;1 responsabil juridic ? studii superioare juridice.Pentru fiecare din membrii echipei propuse, se vor prezenta: C.V.ul, declaratie privind disponibilitatea.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Un membru al echipei nu poate ocupa 2 posturi in cadrul echipei.
Prezentare: Formular nr.12I - Efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani si al cadrelor de conducere, CV-urile personalului de conducere semnate si datate - Formular nr.12J-1, Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii- Formular nr.12J .Nota. Documentele solicitate se vor prezenta: in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul unei asocieri , Formularul nr.12I si Formular nr.12J, vor fi completate de liderul asocierii si vor cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii , in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizandu-se pentru fiecare membru, pozitia pentru care este propus.
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Completare si prezentare Formular 12H ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Experienta similara : Ofertantii vor prezenta maxim 2 contracte in valoare cumulata deminim 607.050 lei exclusiv TVA prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic , certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pe fiecare an in parte.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul.
Completare si prezentare Formular 12D ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , calculati pana la data depunerii ofertelor. Completare si prezentare Formular 12E ? Experienta Similara. Pentru serviciile prestate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Prezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catre reprezentatul legal al ofertantului a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular nr 12A, Formular nr 12B, Formular nr. 6A si Formular nr. 5b, Formular nr.5c si Formularul nr. 5d.Se va completa Formularul nr. 6A si Formularul nr. 12G.Se va completa Formularul nr. 6A si Formularul nr. 12K.In cazul unei asocieri capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiPrezentare: Formular nr.12I - Efectivul mediu anual al personalului angajat din ultimii 3 ani si al cadrelor de conducere, CV-urile personalului de conducere semnate si datate - Formular nr.12J-1, Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii- Formular nr.12J .Nota. Documentele solicitate se vor prezenta: in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul unei asocieri , Formularul nr.12I si Formular nr.12J, vor fi completate de liderul asocierii si vor cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii , in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizandu-se pentru fiecare membru, pozitia pentru care este propus.Completare si prezentare Formular 12H ? Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Completare si prezentare Formular 12D ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani , calculati pana la data depunerii ofertelor. Completare si prezentare Formular 12E ? Experienta Similara. Pentru serviciile prestate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romanaPrezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catre reprezentatul legal al ofertantului a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2013 13:00
Locul: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr.24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali / imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional-Axa 1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? Formular nr. 11. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul in care ofertantul este IMM va completa o declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr.4, dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
a) in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Pitesti, Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 24, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. +40 248213994, Email: [email protected], Fax: +40 248212166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2013 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer