Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii informatice, de formare, de asistenta pentru Guvern, Pachete software si sisteme informatice, Servere pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime??


Anunt de participare numarul 143298/24.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica
Adresa postala: Bd. Maresal Averescu nr.8-10, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011455, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT ZAMFIR, Tel. +40 316202187, Email: [email protected], Fax: +40 316202190, Adresa internet (URL): www.cert-ro.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciiinformatice, de formare, de asistenta pentru Guvern, Pachete software si sisteme informatice, Servere pentru proiectul ?Sistemul National de Combatere a Criminalitatii Informatice ?Cyber Crime??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul CERT-RO - Str. Maresal Averescu, nr. 8 ? 10, Sector 1, etaj 1, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta pentru definirea indicatorilor de criminaliate informatica si analiza situatiei actuale;Dezvoltarea si implementarea solu?iei informatice si echipamentelor aferente; Definirea unui set de politici publice; acte normative si proceduri in vederea combaterii criminalitatii informatice; Instruirea si certificarea membrilor echipei ?Cyber Crime? si a secretariatului permanent. Furnizare pachete software, sisteme informatice si servere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
75130000-6-Servicii de asistenta pentru guvern (Rev.2)
80500000-9-Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta pentru definirea indicatorilor de criminaliate informatica si analiza situatiei actuale;Dezvoltarea si implementarea solu?iei informatice si echipamentelor aferente; Definirea unui set de politici publice; acte normative si proceduri in vederea combaterii criminalitatii informatice; Instruirea si certificarea membrilor echipei ?Cyber Crime? si a secretariatului permanent; Furnizare Pachete software si sisteme informatice; Furnizare Servere.Valoarea estimata fara TVA: 7.425.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip ? doar pt candidatii selectati (in etapa a II-a ). Cuant gar de particip: 148.500 lei.Data la care se face echiv GP constituita in alta valuta decat in lei, va fi data publicarii in SEAP a anun? de particip, la curs lei/valuta comunicat de BNR.Perioada de valab a GP: va fi cel putin egala cu perioada min de valab a ofertei, min 120 de zile de la data limit de dep a ofertelor. In sit in care rez proced de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garant de part ment mai sus se va retine contestatorului suma de 8.302, 50 lei, calc conf art. 278 indice 1, alin. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006. I.M.M. ? urile care part in nume pr sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prez garantie pt part in cuantum de 50% din val mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prez anexat form de garantie o Decl privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? F nr. 14, in conform cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modif si compl L346/2004. Modul de const a GP: - scrisoare de garantie bancara in fav AC(se prezinta in original); - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc de asig (se prezinta in original) -virament bancar in contul AC RO15TREZ7015005XXX012539 deschis la Trez S1; In cazul in care ofertantul alege ca instr de gar polita de asig, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Gar tr sa fie irevocabila. Instr de gar treb sa prevada daca plata se va executa conditionat sau neconditionat in conf cu preved art. 86 alin3 din OUG 34/2006. Garantia de part se va returna in conf cu prev art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada const garantiei de particip tr sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pt perioada de valab solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid ofertelor. In cazul const gar de participare prin OP, ofertantii vor prezenta o declaratie privind per de valabilitate a ac. Da.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului.In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European ? Programul operational ?Dezvoltarea capacitatii administrative?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr. 1 (inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular nr.2.;
- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular nr. 4; Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular nr. 5;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: DIRECTOR GENERAL ?LIVIU NICOLESCUComisia de evaluare:
Presedinte ? Ene Gabriel
Membru ?Robert Zamfir
Membru ? Mihaela Ghencea
Membru ?Catalin Patrascu
Membru ? Mihaela Buleandra
Membru de rezerva - Dan TofanMembru de rezerva ? Razvan CarabuleaCertificatul de atestare fiscala (obligatii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante din care sa reiasa lipsa obligatiilor exigibile la plata in luna anterioara depunerii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului)
-Certificatul de taxe si impozite locale (obligatii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. (Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului).
- Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011). - Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) includ activitatile care constituie obiectulprocedurii de achizitie.
- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data limita de depunere a ofertei. Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie conform cu originalul/copie legalizata
Ofertantul situat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, va avea obligatia prezentarii Certificatului, in original sau copie legalizata, la cererea autoritatii contractante, inaintea intocmirii raportului procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani care trebuie sa fie egala sau mai mare de 14.800.000lei.Conversia Cifrei de aceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2010 ? 1 euro = 4, 2373 lei
- 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei?
-2012- 1 euro =4, 4560 lei?Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb leu/valuta medii anuale stabilite de Banca Nationala a Romaniei pentru anii in cauza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentele doveditoare sunt lasate la latitudinea ofertantilor.completare Formularul 6-Informatii generale/declararea cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Ofertantii trebuie sa prezinteo Listaa principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta servicii similare cu cele care constituie obiectul prezentei achizitii prestate in ultimii 3 ani, in baza a maxim 3 contracte in valoare/valoare cumulata de minim 7.000.000 lei, fara TVA si prezentarea de furnizari de produse similare cu cele care constituie obiectul prezentei achizitii efectuate in ultimii 3 ani, in baza a maxim 2 contracte in valoare/valoare cumulata de minim 400.000 lei fara TVA, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata.Daca din documentele anexate Formularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 181 lit. c) din OUG nr.34/2006.
Cerinta 2
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Ofertantul trebuie sa dispunacel putin urmatoarele resurse:
-echipamente hardware (computere/laptopuri - minim 9, servere ? minim 1, imprimante - minim 1);
- aplicatiile Microsoft Office.
Cerinta 3
Cerinta 3.1: Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers angajat si informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului.
Cerinta 3.2: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: 1. Manager de proiectCalificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent; cunostinte in domeniul managementului de proiecte dovedite prin certificate/ atestate emise de o autoritate recunoscuta la nivel national/international; cunostinte avansate in metodologia managementului serviciilor in IT, dovedite printr-un certificat ITIL Foundation sau certificatde tip ITIL Foundation sau certificat echivalent ITIL Foundation; expertiza in domeniul Securitatii Informatiilor, dovedita printr-o diploma/certificat emis de o autoritate recunoscuta la nivel national/international(de ex. certificat CISM sau echivalent cu certificatul CISM sau de tipul certificatului CISM).
Experienta profesionala: -participarea intr-un proiect cu obiect similar cu cel care face obiectul prezentei documentatii, indiferent de pozitia ocupata in cadrul proiectului;
-participarea intr-un proiect pe o pozitie de manager de proiect;
2.Enterprise ArchitectCalificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent;
Cunostinte in arhitectura sistemelor, dovedite prin diplome/certificate (ex.TOGAF sau echivalent sau de tip TOGAF).Experienta profesionala: -participarea intr-un proiect cu obiect similar cu cel care face obiectul prezentei documentatii, indiferent de pozitia ocupata in cadrul proiectului;
-participarea intr-un proiect pe o pozitie de Enterprise Architect;
3. Analist de business- minim 2 experti
Calificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent;
Cunostinte in domeniul analizei de business dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniul Analizei de Business; Cunostinte in managementul si modelarea proceselor de business, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in Management si Modelare a Proceselor deBusiness.
Experienta profesionala: -participarea intr-un proiect pe pozitia de analist de business.
4. Expert politici publice
Calificari si abilitati:
- absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, cu specializare in domeniul juridic/administratie publica/stiinte politice, dovada se va face prin prezentarea diplomei de licenta sau echivalent.Experienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate;
- experienta specifica: implicarea expertului in calitate de expert politici publice intr-un proiect/contract in care a avut atributii de elaborare a politicilor publice/a actelor normative/a unei strategii la nivel local/regional/ national/international.
5.Expert legislatie
Calificari si abilitati:
- absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, cu specializare in domeniul juridic, dovada se va face prin prezentarea diplomei de absolvire sau echivalentExperienta profesionala:
- experienta generala de minim 3 ani vechime in specialitatea studiilor solicitate ;
- Experienta profesionala: participarea la minim 1 proiect pe pozitia de expert legislatie6. Consultant pentru definirea indicatorilor de criminalitate
Calificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman, dovada se va face prin prezentarea diplomei de absolvire sau echivalent
Experienta profesionala: participarea la minim 1 proiectvizand indicatori de criminalitate informatica7. Formator Ethical Hacking and CountermeasuresCalificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman prin prezentarea diplomei de absolvire sau echivalent
Certificare de instructor Ethical Hacking and Countermeasures sau Certificare de instructor de tip Ethical Hacking and Countermeasures sau Certificare de instructor echivalent celui Ethical Hacking and Countermeasures
Experienta profesionala: Experienta de minim 3 ani in instruirea Ethical Hacking and Countermeasures sau de tip/similar/echivalent Ethical Hacking and Countermeasures.
8. Instructor platforma software securitateCalificari si abilitati: absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de Statul Roman prin prezentarea diplomei de absolvire sau echivalent.
Certificare pe platforma software securitate de baza
Experienta profesionala: Experienta de minim 3 ani pe platforma software securitate de baza.
Se vor prezenta- in copie certificata pentru conformitate cu originalul copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale (diplome, atestate, certificate) obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza, pentru pozitia din proiect.- in original C.V. -uri, declaratie de disponibilitateFiecare CV va fi semnat pe fiecare pagina de catre titular si reprezentantul ofertantului.
-se accepta si angajamentul de participare (conf.art. 188, alin (2) lit. c din OUG 34/2006)
Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie.
Nota: CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale altor experti decat personalul propus nu trebuie sa fie inclus in oferta.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat care contribuie la dovedirea cerintei minime de calificare este obligat sa prezinte formularul 8 si nr. 23, dar in acordul de asociere va trebui sa se precizeze contributia fiecarui asociat in parte.In vederea demonstrarii experientei indicate in CV, AC vasolicita ofertantului clasat pe primul loc documente de confirmare/recomandari.
Cerinta 4
Informatii privind subcontractantii:
Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor.
Cerinta 5
Informatii privind asocierea:
In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere
ACORDUL DE ASOCIERE AUTENTIFICAT SE VA PREZENTA PANA LA SEMNAREA CONTRACTULUI
Cerinta 6Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului .
? ISO 9001:2008 sau echivalent pentru managementul calitatii (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
? ISO 27001:2005 sau echivalent pentru managementul securitatii informatiei (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul F 7 si anexa;
- Recomandari/ certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, pentru serviciile si furnizarile prezentate de ofertant ca experienta similara.- completare Formular nr. 24 -"Declaratie privind dotarile si echipamentele" si anexaCompletare formular F8Completare formular F 23Completare formular F 23Completare formular F 9, anexa si acordul de subcontractare.Subcontractantii o declaratie pe propria raspundere conf art 69^1 din OUG nr. 34/2006 ( formular F5)Completare formular F 10 ? Acord de asociere, cat si Formularele pentru demonstrarea situatiei personale.declaratie- prezentarea certificatului ISO 9001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor- prezentarea certificatului ISO 27001 (sau echivalent) valabil la data limita de depunere ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Criteriile de preselectie au fost introduse, mai jos, la punctul VI.3 (datorita lipsei de spatiu din campul IV.1.2)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2013 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European ? Programul Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cadrul unei asocieri garantia de participare constituita printr-un instrument de garantare va fi in numele asocierii.MODALITATE DEPARTAJARE OFERTE: In cazul in care, in urma aplicarii factorului de evaluare, doi sau mai multi ofertanti vor avea preturi egale si se vor afla pe primul loc, avand in vedere faptul ca pretul ofertei este singurul factor de evaluare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor la o data ulterioara.Autoritatea contractanta va exclude ofertele depuse de operatorii economici care se incadreaza in una dintre situatiile mentionate la art. 180 si 181, lit. a รท e precum si la art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul prezentarii in asociere, toti operatorii economici trebuie sa indeplineasca toate criteriile de calificare.Criteriile de calificare vizand cifra medie de afaceri aferenta ultimilor 3 (trei) ani si experienta similara pot fi indeplinite prin cumularea resurselor tuturor membrilor asocierii.Garantia de participare la procedura se va elibera, in conformitate cu legislatia in vigoare privind achizitiile publice.IV.1.2.) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferta sau sa participe: numar minim preconizat: 5, nr maxim selectati pentru etapa a II-a: 10Vor fi selectati primii 10 op ec in func de urm crit: 1)Exp sim: max 40pct; 2)Exp. profes a echipei (Exp cheie 1, 2, 3 si 6)-max 60pct.Criteriu 1 - Experienta similara ? max 40puncte? Se vor acorda punctajele astfel: pentru experienta similara cu valoarea cea mai mare se vor acorda 40 p, pentru celelaltevalori se va aplica formula: Punctaj exp.sim = (Exp sim. Ofertata/Exp. Sim maxima) x 40Criteriu 2- Experienta profesionala a echipei? max 60punctePt. expertii cheie 1, 2, 3 si 6-autorit.contractanta a solicitat ca cerinta minima de calificare dovedirea experienteiprofesionale prin participarea la minim 1 proiect similar cu cel care face obiectul prezentei documentatii pentru pozitia ocupata de fiecare expert? Se vor acorda punctajele astfel : expert cheie 1, 2, 3 si 6): maxim 15 p/expert (total experti 1, 2, 3 si 6): 60 p). Pentru fiecare expert se va calcula punctajul dupa urmatoarea schema: pentru expertul cu numarul cel mai mare de proiecte similare se acorda maximul de 15 p , pentru ceilalti se va calcula punctajul dupa urmatoarea formula: Punctaj exp. Prof. = (nr. Proiecte Ofertat/ nr. Proiectemaxim) x 15 .? Punctaj total= Punctaj exp.sim + Suma Punctajelor exp. Prof ale expertilor cheie 1, 2, 3 si 6? La punctaje egale primeaza punctajul cel mai mare obtinut la criteriul 2.? La punctaje egale ob?inute la criteriul 2, primeaza punctajele insumate de catre expertul 2 ?i 6.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor indicate la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al CENTRULUI NATIONAL DE RASPUNS LA INCIDENTE DE SECURITATE CIBERNETICA (CERT-RO)
Adresa postala: Str. Maresal Averescu, nr. 8 ? 10, Sector 1, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011455, Romania, Tel. +40 316202174, Email: [email protected], Fax: +40 316202191
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2013 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer