Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii postale de distribuire a corespondentei


Anunt de participare numarul 135239/08.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. +40 268308434, In atentia: IOAN PELIN, IONEL NECHITA, Email: [email protected], Fax: +40 268547730, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Serviciipostale de distribuire a corespondentei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
4 - Transport de corespondenta pe uscat si aerian
Locul principal de prestare: Brasov, str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, cod postal 500090;
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie deserviciipostale de distribuire a corespondentei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie deserviciipostale de distribuire a corespondentei
? scrisori simple nerecomandate;
? scrisori recomandate fara confirmare de primire;
? scrisori recomandate cu confirmare de primire;
? expedierea coletelor postale loco si in tara cu greutate pana la 10 kg;
? expedierea internationala a corespondentei cu pachet de serviciu ?Corespondenta AR neprioritara externa?.
Valoarea estimata fara TVA: 996, 556RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se stabileste in suma= 19.900, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor). DA, conform legislatiei in vigoare, in cuantum de 10% din pretul contractului, fara tva, in termenul prevazut de lege si formele de constituire prevazute de art. 90 din HG925/2006. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia AC in conformitate cu HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurile bugetului de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O UG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDovada ca nu a fost condamnat in ultimii 5(cinci) ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru participari la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani;1.Cerinta obligatorie: declaratie pe proprie raspundere - formular 12 A ?Declaratie privind eligibilitatea?(Documentul mentionat este obligatoriu si va fi prezentat in original).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Cerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 si 182 din Ordonanta de urgenta nr. 34/20061. Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 181 din O.G.34/2006, formular nr.12 B referitor la: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;b^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;c) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;d) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.2. Certificat fiscal eliberat de autoritatile administratiei publice locale de pe raza careia societatea are sediul social, in conformitate cu prevederile art. 113 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.3. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri fata de bugetul general consolidat emis in conformitate cu prevederile art. 112 din OG 92/2003 privind codul de procedura fiscala si OMF nr. 752/2006 modificat prin OMF 2014/2011 privind procedura de eliberare a certificatului de atestare fiscala, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011.4. Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat la pct. 2, 3 si 4 aceste documente in copie simpla.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din O.G.34/2006, formular nr.12 C
6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta indepandenta (formular anexa nr. 4 la prezenta documentatiei de atribuire, original.7. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitru Ion-Dumitrescu, Ilie Jean, Andreea Stan, Olimpia Stoia, Stefan Baiu, Dragos Bazarea, Nicolae Cosgarea, Mihaita Toma si Ionel Nechita.Cerinta obligatorie: documentele mentionate sunt obligatorii si vor fi prezentate in original sau copii legalizate.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Art. 183 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalePentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau depunerea in copie conforma cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului cf. Ordinului 509/2011, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta obligatorie: sa fie prevazut expres codul CAEN.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa transmita documentul in original sau copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat acest document in copie simpla.
2. Certificatul-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat in temeiul art.16 alin.(4) din Ordonanta Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile postale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Art. 184 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Situatia economico-financiaraSolicitat¦
1. Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs ? formular anexa 1 la prezenta documentatie; Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Cerinta obligatorie: Documentele subliniate sunt obligatorii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind capacitatea tehnica
Cerinta nr. 1:
Experienta similara -Operatorul economic va prezenta:
1.Declaratie privind listaprincipalelor prestari de servicii postaleefectuate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de livrare, beneficiari(formular 12D)
2.Recomandare din partea altor beneficiari/clienti. Recomandarea trebuie sa fie in original sau copie legalizataCerinta nr. 2 - dotarea tehnica si profesionala:
1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular 12 I)
Cerinta nr. 1
Art. 188 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documente care atesta standarde de asigurare a calitatii
Solicitat¦
1. Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru ofertant, (in original sau copie/ii legalizata/te), valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificat ISO 9001Nu se accepta firme in curs de autorizare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de autorizare.
Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem ofertei care urm sa faca ob proc de reofertare: pretul. Inf relev privind proc lic electr: AC va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Inv se transmite pe cale electr, simultan, tuturor ofertantilor. Notif de incepere a lic electr vor fi transmise automat de catre sist la adr e-mail inreg in sistem ca adresa de contact. AC va introduce in SEAP inf solicitate automat de sis inf. Ofertele depuse in cadrul lic electr de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organiz acestei faze.Nr de runde ale lic electr: 1; aceasta va incepe la 2 zile lucr de la transm invit de catre sistem; Durata unei runde: 1 zi. In ved particip la lic electr op econ trebuie sa fie inreg online, sa detina certif digital valid pentru acces in sistem. Inf disp pt conectare si inreg la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2044
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2012 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf. art. 33(2) din HG 925/2006 cu imputermicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10(zece) zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006 modificat de art. 50^2/ Legea 278/2010 persoana vatamata poate sesiza CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice al DGFP Brasov
Adresa postala: str. Mihail Kogalniceanu nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel. +40 268308434, Email: [email protected], Fax: +40 268547730, Adresa internet (URL): www.bv.finantepublice.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer