Licitatie Publica - ?Servicii ? publicitate si reclama a produselor romanesti? pentru proiectul ?REDESCOPERA GORJUL?
Anunt de participare numarul 117925/26.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Adresa postala: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Stricescu, Tel. 0253214006, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0253212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii ? publicitate si reclama a produselor romanesti? pentru proiectul ?REDESCOPERA GORJUL?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: pe teritoriul judetului Gorj si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul ?Redescopera Gorjul? este finantat in baza Contractului de finantare nr. 995/10.11.2010 (durata de implementare: 10.11.2010 ? 10.11.2011), in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, AxaPrioritara 5 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 5.3. ?Dezvoltarea durabila si promovarea turismului?, Domeniul Major de Interventie 5.3. ?Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica?, Operatiunea ?Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice?. Perioada de implementare a proiectului este de 12 de luni de la data semnarii contractului de finantare.
In aceste conditii, proiectul Redescopera Gorjul isi propune ca obiectiv general imbunatatirea vizibilitatii judetului Gorj ca destinatie turistica (montana, culturala, monahala, de agrement, de aventura etc.), acesta fiind un factorcare stimuleaza dezvoltarea economica a judetului Gorj si a Regiunii Sud-Vest Oltenia, intr-o maniera in care bogatiile sale naturale, culturale si de patrimoniu sa fie in egala masura apreciate in prezent si pastrate pentru generatiile viitoare, prin respectarea principiilor dezvoltarii durabile si protectiei mediului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 574, 379RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare in suma de 6.000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, Buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, conform art.180 si 181 din O.U.G.34/2006
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor-? copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului- Copie dupa Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei - copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
-Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatea financiara de sustinere a contractului, printr-un document justificativ, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare, in valoare de minim 50% din valoarea estimata a contractului, pentru perioada ofertata de acesta in vederea executarii contractului.
-Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de declaratia scrisa pentru confirmarea acestora-Completare formulareprivind experienta similara, in care se vor inscrie obligatoriu valorile contractate si din care sa rezulte:
a) incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte de prestari servicii similare, respectiv: -editare si realizare materiale de promovare (cel putin un contract de editare si realizare pliante si cel putin un contract de editare si realizare album de prezentare de nivel judetean/regional/national);
-productie materiale de promovare audio-vizuale, respectiv, videoclipuri sau filme (cel putin un contract);
- realizare portal de informatii si promovare online (cel putin un contract)
-Declaratieprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, insotit de lista
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, - Pentru fiecare persoana de specialitate strict necesara pentru indeplinirea contractului se vor depune:
a) curriculum vitae, semnat si datat;
b) diplomele de studii si certificatele profesionale obtinute si mentionate in CV, in copie semnata sistampilata de catre ofertant, cu mentiunea ?Conform cu originalul?;
c) declaratia de disponibilitate pentru executarea contractului, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului;d) copie dupa contractul de munca sau de colaborare, in cazul in care nu este angajat permanent al ofertantului.
- Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor pentru domeniul de activitate ce face obiectul prezentei achizitii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-suma valorilor contractelor de servicii similare prezentatetrebuie sa fie de minim 500.000 leifara TVA-lista cu utilajeletrebuie sa contina cel putin: un autovehicul, ocamera video profesionala capabila sa inregistreze in format full HD, un computer/laptop echipat cu soft de editare audio-video compatibil cu camera, un aparat foto performant cu rezolutia minima de 12 Mpx, echipamente video/foto, echipamente tiparire si softuri de prelucrare grafica- Lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, care trebuie sa cuprinda: echipa de proiect formata din minimum 5 persoane, din care: o persoana coordonator ? manager de proiect cu experienta in minim un proiect similar, maxim 3 proiecte similare din care un proiect sa fie cu finantare din fonduri UE si 4 membrii cu experienta dovedita prin portofoliul de lucrari in domeniul grafica, creatie, foto-video, web.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3853
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 12:00
Locul: Consiliul Judetean Gorj, str.Victoriei, nr 2-4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de operatorii economici care vor depune oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?REDESCOPERA GORJUL?, cod SMIS 16352 este finantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013, in baza Contractului nr. 995/10.11.2010
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Consiliului Judetean Gorj
Adresa postala: str.Victoriei, nr 2-4, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210165, Romania, Tel. 0253-214006, Fax: 053-212023, Adresa internet (URL): www.cjgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 15:57