Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII


Anunt de participare numarul 11307/24.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Lugoj
Adresa postala: Str.Gheorghe Doja nr.36, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Ciulonescu, Tel.0256355631, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256355631, Adresa internet (URL): SPITAL MUNICIPAL LUGOJ, STR. GH. DOJA, NR. 36, LUGOJ, TIMIS, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: SPITAL
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SPALAREA INVENTARULUI MOALE APARTINAND SPITALULUI, APROXIMATIV 400 KG/ZI, PE CATEGORII DE RUFE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
93110000-2 - Servicii de colectare de rufe pentru spalat (Rev.1)
93111000-9-Servicii de gestionare a spalatoriilor (Rev.1)
93112000-6-Servicii de exploatare a spalatoriilor (Rev.1)
93120000-5-Servicii de curatare a materialelor textile (Rev.1)
93150000-4-Servicii de calcatorie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
400 KG RUFE/ZI
Valoarea estimata fara TVA: 268, 864.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 5 %DIN VALOAREA CONTRACTULUI, GARANTIE SUB FORMA BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CJAS TIMIS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181, CERTIFICAT DE INREGISTRARE, DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE, ATESTARE FISCALA PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI, LICENTE(AUTORIZATII) DE FUNCTIONARE NECESARE DESFASURARII ACTIVITATII, DOCUMENTE CARE DOVEDESC INREGISTRAREA APARTENENTEI DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL, DOCUMENTE PRIN CARE SE CERTIFICA STADIUL IMPLEMENTARII SISTEMULUI CALITATII ISO 9001/2000 SI HACCP IMPLEMENTAT SAU IN CURS DE IMPLEMENTARE SAU ECHIVALENT
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND DECLARAREA CIFREI MEDII DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE - CONTRACTE SIMILARE CU ALTE AUTORITATI CONTRACTANTE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1928/05.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: CHITANTA LA CASERIA UNITATII SAU O.P. IN CONT RO86TREZ6235041XXX000135, DESCHIS LA TREZORERIA LUGOJ, CF 2501652
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2007 14:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVAPOLEOS, NR. 6, SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTE DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-111, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI MUNICIPAL LUGOJ
Adresa postala: STR. GH. DOJA, NR. 36, Localitatea: LUGOJ, Cod postal: 305500, Romania, Tel.0256/353730, Fax: 0256/353639
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 11:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer