Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii administrative in invatamant pentru pregatirea si organizarea programelor de formare profesionala in Bucuresti si in Galati pentru proiectul POSDRU/80/2.3/S/57115


Anunt de participare numarul 128485/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ANAMOB
Adresa postala:  Str. Cristea Mateescu, Nr. 2, Bl. 35, Sc. 2, Ap. 57, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023667, Romania, Punct(e) de contact:  DUMITRU VIOREL MARIN, Tel. 021 232 0136, Email:  [email protected], Fax:  021 242 1131, Adresa internet (URL):  http: // www.anamob.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ENTITATE JURIDICA FARA CALITATE DE AUTORITATECONTRACTANTA, in sensul art. 9 lit. c1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare si entitate contractanta
Activitate (activitati)
Altele: Furnizor autorizat de programe de formare profesionala continua
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii administrative in invatamant pentru pregatirea si organizarea programelor de formare profesionala in Bucuresti si in Galati pentru proiectul POSDRU/80/2.3/S/57115
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: Bucuresti si mun.Galati
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii administrative in invatamant pentru pregatirea si organizarea programelor de formare profesionala in Bucuresti si in Galati pentru proiectul POSDRU/80/2.3/S/57115. Prestatorul trebuie sa asigure toate serviciile administrative in invatamant, respectiv inchiriere spatii de instruire teoretica, practica si secretariat, cazare, hrana si transport local participanti la programele de formare profesionala desfasurate in Bucuresti si Galati, corespunzatoare unui numar estimat de 224 participanti, organizati in grupe de cate maxim 15 participanti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
75121000-0 - Servicii administrative in invatamant (Rev.2)
55110000-4-Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
60130000-8-Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
70310000-7-Servicii de inchiriere sau de vanzare de imobile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 720, 240EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 14000 euro, garantie de buna executie 30000 euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile, POSDRU 2007 ? 2013, Axa prioritara 2 ?Corelarea Invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic, asociere/subcontractare operatori economici.Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarera in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fata de bugetul de stat la data deschiderii ofertelor;
4. Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului (institutiei echivalente pentru persoane juridice/fizice straine), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Din document trebuie sa rezulte ca ofertantul are in obiectul sau de activitate prestarea activitatilor care constituie obiectul achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privindsituatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind subcontractantii, dupa caz
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
236
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.01.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2011 10:00
Locul: str. Cristea Mateescu nr. 2, bloc 35, scara B, ap. 57, sector 2, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant autorizat (imputernicit) al ofertantului/ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL SOCIAL EUROPEANPROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE 2007 ? 2013Axa prioritara 2 ?Corelarea Invatariipe tot parcursul vietii cu piata muncii?Domeniul major de interventie 2.3 ?Acces si participare la Formarea Profesionala Continua?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al entitatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 19:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer