Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii aferente derularii campaniei regionale de constientizare in vederea prevenirii situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda, in randul beneficiarilor de Instrumente Structurale?


Anunt de participare numarul 135478/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Europene
Adresa postala: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect.3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Afacerilor Europene ? Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +40 0213025226, In atentia: Georgeta Constantinescu, Email: [email protected], Fax: +40 0213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii aferente derularii campaniei regionale de constientizare in vederea prevenirii situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda, in randul beneficiarilor de Instrumente Structurale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii-Servicii aferente derularii campaniei regionale de constientizare in vederea prevenirii situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda, in randul beneficiarilor de Instrumente Structurale
Obiectiv general: Cresterea constientizarii beneficiarilor de proiecte finantate prin instrumente structurale, cu privire la cerintele legale in ceea ce priveste regimul incompatibilitatii si conflictelor de interese, in contextul specific de implementare a fondurilor comunitare, pentru a preveni si evita posibile nereguli si situatii de frauda
Obiectiv specific: derularea unei campanii de constientizare, sub forma a 16 evenimente regionale cu o durata de 1 zi, avand ca tematica prevenirea si solutionarea situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
79800000-2-Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile)
I.Organizarea a 16 evenimente regionale de informare, cu o durata de 1 zi, pentru un numar demaxim 1200 participanti, beneficiari de proiecte finantate prin instrumente structurale, cu privire la prevederile nationale si europene referitoare la prevenirea si solutionarea situatiilor de incompatibilitate, conflicte de interese, nereguli si frauda.
II. Elaborarea si distribuirea de materiale specifice de informare si publicitare:
1. Multiplicare materiale specifice de informare/instruire ? 78000 pag
2. Tiparire Codul de conduita ? 1300 buc
3. Brosuri A5 ? 3000 buc
4. Pliante A4 ? 3000 buc
5. Afise A3 ? 200 buc
6. Mape personalizate ? 1300 buc
7. Bloc-notes personalizate ? 1300 buc
8. Pixuri personalizate ? 1300 buc
9. Memory stick-uri personalizate si inscriptionate ? 1300 buc
10. Genti personalizate ? 1300 buc
11. Badge-uri si lenyard-uri ? 1300 buc
12. Bannere ? 2 buc
13. Roll up-uri 85x200 cm ? 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 273, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 25.000 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (FORMULARUL 4), prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 Deschis la ATCPMB (dovada platii confirmata de banca) in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o Scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 5.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa in conformitate cu FORMULARUL 7In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (FORMULARUL 2) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL 8Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu FORMULARUL 9Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, completat in conformitate cu FORMULARUL 10NOTA
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Persoane juridice/fizice romane
Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata:
Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Persoane juridice/fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.NOTA
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia
economico - financiaraIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat, inclusiv liderul, va prezenta acest formular.De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta, sectiuneaInformatii generale ? punctele 1-11
Cerinta nr. 2 partea 1
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011 , vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Cerinta nr. 2 partea 2
In cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Cerinta nr. 2 partea 3Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Cerinta nr. 3
1. Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net ale exercitiilor financiare: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 200.000 EURO, echivalentul in moneda nationala a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 partea 1Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara ((in domeniul organizarii de sesiuni de informare si/sau instruire)prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc.
Cerinta nr. 1 partea 2
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)va prezenta cel putin un document/contract/ extras din contract/ proces verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii similare, la care participarea acestuia sa fie cumulat de cel putin echivalentul a 200.000 euro fara TVA (echivalentul in moneda contractelor)., in cadrul a maxim 4 contracte/proiecte.
Cerinta nr. 1 partea 3
Recomandarile / documentele constatatoare eliberate in temeiul art. 971 din H.G. 925/2006 vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii din care sa rezulte indeplinirea / finalizarea in bune conditii a proiectelor
Cerinta nr. 2 partea 1
Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna)trebuie sa dispuna de o echipa de 6 experti cheie care sa fie in masura sa demonstreze calificarile, abilitatile ?i experienta profesionala descrise in continuare:
Lider de echipa
-Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
-Diploma/certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919 sau echivalent);
-experienta profesionala generala de minim 5 ani;
-experienta profesionala specifica in domeniul administratiei publice si/sau al gestionarii si implementarii fondurilor europene ? minim 3 ani;
-Experienta specifica in calitate de lider de echipa in minim 1 proiect
Cerinta nr. 2 partea 2
Cerinta nr. 2 partea 2
Expert comunicare
- Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, in domeniul comunicarii si/sau al relatiilor publice;
- experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- experienta profesionala specifica in domeniul comunicarii si/sau al relatiilor publice ? minim 3 ani;
- Experienta specifica in elaborarea de materiale informative si publicitare, in contextul administratiei publice si/sau al gestionarii si implementarii fondurilor europene - minim 1 proiect
Cerinta nr. 2 partea 3
4 Experti formatori
Fiecare expert formator va indeplini in mod individual cerintele minime de mai jos (nu se vor lua in considerare cerintele indeplinite prin cumulul experientei expertilor):
- Minim studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
- Certificat de formator CNFPA ? cod COR 241205 sau 241207 sau echivalent;
- experienta profesionala generala de minim 5 ani;
- experienta profesionala specifica in domeniul administratiei publice si/sau al gestionarii si implementarii fondurilor europene ? minim 3 ani;
- experienta ca formator in minim 1 proiect / program de instruire in domenii relevante precum management de proiect sau program/achizitii publice
Cerinta nr. 2 partea 4
De asemenea cei 4 experti formatori trebuie sa indeplineasca cumulat si cerintele minime de mai jos:
- din echipa de experti formatoripropu?i, cel putin 1 expert sa aiba studii superioare juridice;
- din echipa de experti formatori propusi, cel putin 1 expert sa aiba experienta profesionala specifica in control si/sau audit*? de minim 3 ani.* Prin experienta profesionala in control si/sau audit se va intelege orice experienta profesionala care a inclus exercitarea de atributii in materie de control si audit in sensul dispozitiilor legale in vigoare (de ex: OUG nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, cu modificarile si completarile ulterioare, OUG nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora etc.)?
Informatii privind asociatii/ sub-contractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz, contractul va fi atrib ofertantului a carui noua prop financiara are pretul cel mai scazut. La incheierea contract, ofertantului castigator i se va sol sa prez contractele incheiate cu asociatii/subcontractantii (dc este cazul) si scrisoarea de garantie financiara de buna executie in formatul din doc de atribuire.Orice op ec care incearca sa stab intalniri individuale cu aut. contractanta/ benef. in legatura cu acest proiect pe perioada proc de atrib poate fi exclus din procedura.Op ec declarat castigator este obligat conf. normelor legale in vigoare sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efect. platilor aferente serv. prestate in cadrul contract.Aut. Contract. are dreptul de a anula aplicarea proced pt atrib contract de achiz pub in cond prevazute de lege.Aut contract isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu op ec castigatori in limitele fondurilor disponibile. Dc proc se anuleaza, ofertantii vor fi notif de catre Aut Contract. Dc plicul exterior in care se afla oferta nu a fost deschis, atunci oferta va fi returnata nedeschisa ofertantului la solicitarea acestuia.In nici un caz Aut Contract nu va fi resp pt daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar dc Autorit Contract a fost notificata in prealabil in acest sens. Pub unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Aut Contract de a implementa programul sau proiectul anuntat. Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare form de contract prezentat in doc de atribuire, cu toate anexele specif. Aut contract va incheia contractul de achiz pub in per de valab a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transm comunicarii privind rezult aplicarii proced, conf prev art 205 din OUG nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Europene - Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +40 213025229, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer