Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii animatie pentru cpoii


Anunt de participare numarul 104471/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030011, Romania, Punct(e) de contact:  ELENA MARIA GHITA, Tel. 0213142315, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213142316, Adresa internet (URL):  www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii animatie pentru cpoii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii recreative, culturale si sportive
Locul principal de prestare: conf caiet sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de animatie pentru copii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92331210-5 - Servicii de animatie pentru copii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 101, 496.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
63 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie particip 20 000 lei instrum de garantare emis de o soc bancara sau asig; garant buna exec 5 % val contr, instrum garant soc banc sau asig
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85 % fonduri europ neramburs(proiect1-2-3lets go si 15 % buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pt bug de stat si local
Istoricul Litigiilor
certif inreg ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? datele de identificare ale operatorului economic;
? rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 900 000 Euro.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au acces la linie de credit sau disponibil banesc negrevat de datorii pentru sustinerea acestei activitati de minim 200, 000 Euro.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii unei asigurari de raspundere civila de minim 450, 000 Euro valabila pe intreaga perioada de derulare a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (formularul 9.1), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? Ofertantul va face dovada experientei in prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.? Ofertantul va face dovada ca a derulat in ultimii 3 ani contracte similare in valoare minima de 450 000 euro (exclusiv TVA).? ? Se vor prezenta copii dupa contracte/rapoarte de activitate/alte documente similare aferente demonstrarii experientei similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
prop indepl obiective contract
15%
Descriere: gr intel impl, rol si responsab
3.
identif riscuri si supozitii
10%
Descriere: prez modalit evitare riscuri
4.
elab strateg comunic
15%
Descriere: conformitate caiet sarcini si elem supl
5.
planif grafic indepl activ
5%
Descriere: corelare activt, durata si grafic
6.
descr metod prest serv
15%
Descriere: corelare input/output a resurselor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 10:00
Locul: Dir Gen Asistent Sociala a Mun.Buc, str. Academiei nr3-5, sect.3, etaj3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertamtilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect '1-2-3-Lets go!-Promovarea unui stil de viata sanatos pt copii din municipiul Bucuresti/Mecanismul financiar SEE
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STAVROPOLEOS 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAI Independentei nr.5, ,Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  05009, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT CONSIDERAT NELEGAL AL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  STR ACADEMIEI 3-5 SECTOR 3 ETAJ 1 CAM 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030011, Romania, Tel. 021 3142315, Fax:  021 3142316, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer