Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii aparatura medicala


Anunt de participare numarul 81403/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel.2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sos. Pantelimon nr. 340-342, sector 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 25 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 641, 820 si 763, 765.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei, valoarea minima a unui contract subsecvent poate fi de 53485 lei fara tva iar valoarea maxima 106970 lei fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii aparatura medicala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii aparatura medicala
Valoarea estimata fara TVA: intre 641, 820 si 763, 765.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de part 6500 lei sau IMM 3250 lei, prin scris de gar bancara. Gar de buna executie 10% din val fiecarui contr subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea - Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare se va legaliza la notariat asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind eligibilitatea*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata)*Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original sau copie legalizata (emis cu maximum 30 zile inainte de deschiderea ofertelor) *Certificat de inregistrare CUI si anexa copie legalizata* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat)pentru operatorul economic participant certificat ISO 9001 sau echivalent - in copie (copie legalizata, in termen de valabilitate, sub sanctiunea respingerii ofertei).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Bilant contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competenteIn cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecareasociat.
*Fisa de informatii generale (Formular C)
In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecareasociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie si lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani (Formular D): nivel specific minim necesar indeplinirea in ultimii 3 ani a minimum 3 contracte similare, cu unitati sanitare
*Minimum 3 recomandari de la beneficiari unitati sanitare, inregistrate si prezentate in original sau copie legalizata, din care sa reiasa in mod expres prestarea serviciilor de reparare si intretinere a echipamentului medical
*Declaratie echipamente tehnice propuse pentru indeplinirea contractului.
*Declaratie privind dotarea cu personal de specialitate, studii, cursuri de calificare sau perfectionare absolvite, din care sa reiasa posibilitatea ofertantului de a asigura indeplinirea contractului cu personal calificat
*Certificate de calificare sau specializare emise de producatorii echipamentelor medicale.
*Autorizatie ISCIR/CNCAN, acolo unde este cazul.
*Declaratie din care sa rezulte capacitatea ofertantului de asigura piese de schimb si consumabile pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
* Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii pentru activitati de service si reparatii aparatura si dispozitive medicale- copie legalizata.
* Autorizatia de la producatorul aparatelor din care sa reiasa ca ofertantul poate efectua operatiunile de intretinere, service si reparatii numai pentru aparatele si dispozitivele din Caietul de Sarcini - in original sau copie legalizata.
NOTA: Pentru aparatele de radiologie operatorul economic castigator are obligatia sa obtina buletinele dozimetrice si a masuratorii de arie.
Obligatoriu pentru aparatele care necesita buletine de metrologie de la B.R.M.L. operatorul economic castigator trebuie sa obtina aceste documente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 11:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va datora numai taxele obligatorii la stat pentru emiterea lor, alte costuri fiind in sarcina ofertantului castigator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti sectia VIII contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213223564, Fax: 0213221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf Pantelimon Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel.021/255.40.90, Fax: 021/255.42.70
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2009 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer