Licitatie Publica - Servicii arhivistice
Anunt de participare numarul 140323/09.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: BUCURESTI, CALEA VICTORIEI NR.152, SECTOR 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: Sediul MECMA, Tel. +40 0212025180, In atentia: Ovidiu Catalin Matei, Email: [email protected], Fax: +40 0212025294, Adresa internet (URL): Bucuresti, Calea Victoriei, nr. 152, sector 1., Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii arhivistice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii de recreere, cultural si sportive
Locul principal de prestare: In punctele de lucru ale beneficiarului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 250, 000 si 2, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de arhivare pentru cele 6 depozite detinute de MECMA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim:
- 4500 ml in 11 lunimaxim:
- 5000 ml in 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 250, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 50.000 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile inclusiv, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar in contul RO05TREZ7005005XXX002305 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti in favoarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA platita in lei.(formular 17)Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 6 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 7 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezentadocumentul mentionat mai sus. De asemenea, documentul mentionat trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 18.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Daniel Chitoiu ? Ministru, Iulian Marian Butnaru ? Secretar General, Toma Bogdan Costreie ? Director general (Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale), Diana Ioana Florea ? Director general (Directia Generala Buget, Financiar Contabilitate), Ovidiu Matei ? Director (Directia Achizitii Publice si Concesiuni), Florentina Constantinescu- Director(Directia Servicii Interne si IT).
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se va prezenta Formularul 22 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr. 6
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentul solicitat poate fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat.Cerinta nr.7Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Din certificat trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentul solicitat poate fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul local. Cerinta nr. 1
Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei anifinanciari incheiati trebuie sa fie de minimum 2.500.000, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii3 ani.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract de organizare arhiva de minimum 2.250.000, 00 lei fara TVA.
Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa aiba minim 50 persoane cu competentele/calificarea necesara in domeniul arhivarii documentelor.
10 persoane certificate ORNISS
40 persoane cu certificare in domeniul arhivistic
Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara. Punctajul se calculeaza dupa algoritmul: Pn1 = Pmin x 60/ Pn unde Pn = pretul ofertei n, Pmin = pretul cu valoarea cea mai mica
2.
Personal calificat
20%
Descriere: Asigurarea unui numar cat mai mare de personal calificat contribuie la executia serviciului de arhivare de calitate si intr-un timp mai scurt.Punctarea se face astfel Pn2 = PCn x 20/ PCmax, unde PCn= numarul de personal calificat si atestat al ofertei, personal de specialitate si conducere, PCmax = numarul maxim ofertat de personal calificat si atestat, personal de specialitate si conducere.
3.
Durata de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate
20%
Descriere: Realizarea serviciului de arhivare intr-un timp scurt permite diminuarea spatiului de depozitare prin comasareadocumentelor din mai multe depozite si eficientizarea manipularii documentelor. Punctarea se face astfel Pn3= T min x 20/ Tn unde Tn = termenul de prelucrare si predare documente a ofertei n, Tmin= termenul minim de prelucrare si predare documente
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2012 12:00
Locul: Calea Victoriei nr.152, etaj 2, camera 230.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP- dupa caz.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conf art.256?2, alin.1, lit. a si alin.2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI - DGJRI
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. +40 0212025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2012 14:29