Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii arhivistice


Anunt de participare numarul 145591/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: IOAN OLARIU, Tel. +40 0212025180, Email: [email protected], Fax: +40 0212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii arhivistice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
26 - Servicii de recreere, cultural si sportive
Locul principal de prestare: sediile Ministerului Economiei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 250, 000 si 2, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: maxim 2 contracte subsecvente pe an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii arhivistice
Modul 1 - Servicii de prelucrare a fondului arhivistic
Modul 2 - Serviciu de inventariere a documentelor
Modul 3 - Servicii de selectionare a documentelor cu termen de pastrare expirat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79995100-6 - Servicii de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
operatiuni de constituire/formare a unitatilor arhivistice avand volumetrie estimata de minim 4500 ml - maxim 5000 ml
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 250, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 50000 lei. Modalitate de constituire: conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie atasata in plicul exterior al ofertei.In situatia in care se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie prezentat in original la sediul autoritatii contractante inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie sa prevada in mod expres situatiile de la art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art. 287^1 din OUG nr. 34/2006 . In caz contrar, ofertadepusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33 alin. 3 lit. b) din H.G. nr. 925/2006 (Formularul 3).In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO05TREZ7005005XXX002305. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens. 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente, constituita fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, contul deschis de autoritatile contractante la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO05TREZ7005005XXX002305. Aceasta se va constitui in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii de catre ambele parti a contractelor subsecvente.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.4.Incadrarea ofertantului sau, dupa caz, a eventualului tert sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.5.
Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei:
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1)si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 6.
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.7, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.
Mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei pentru atribuirea contractului sunt: Varujan Vosganian ? Ministru, Adrian Ciocanea-Teodorescu ? Secretar de Stat, Constantin Ciornei-Donighian ? Ordonator Principal de Credite, Radu Nicolae Chiurtu ? Secretar General, Ioana Apan ? Secretar General Adjunct,
Alina Victoria Voicu ? Director General (DGJRI), Diana Ioana Florea ? Director General (DGBFC), Bursuc Gheorghe - consilier(CIC), Dumitru Pirvulescu - Director General (DGIAPSIC), Florentina Constantinescu ? Director (DSIIT), Ioan Olariu ? Director (DAPC), Daniela Marin - consilier (DAPC).
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 8.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.
2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? Formularul nr. 9.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau
membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii 3 ani financiar incheiati, trebuie sa fie de minim 2.500.000 RON.
Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursulleu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romanieipentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monededecat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite decatre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze prin prezentarea a maxim 2 contracte/ documente/ procese-verbale de receptie, ca in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) a prestat servicii de arhivare in valoare de 1.250.000 lei fara TVA. In vederea demonstrarii indeplinirii prezentei cerinte, se va prezenta o "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani", calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor - Formularul nr. 10.
Autorizatie de Securitate Industriala eliberata de Oficiul Registrului National al Informatiilor Secrete de Stat, in conformitate cu prevederile art. 206 aliniatul 1 din Standardele nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, aprobate prin HG 585/2002 - copie conforma cu originalul.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma respectarea sistemului de management al securitatii informatiei ISO27001 sau echivalent
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant ISO9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In vederea demonstrarii indeplinirii prezentei cerinte, se va prezenta o "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani", calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Formularul nr. 10.Se va prezenta autorizatia solicitata in copie conforma cu originalul.copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cuoriginalul?copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cuoriginalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2013 12:00
Locul: Calea Victoriei nr.152, etaj 2, camera 230.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP- dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conf art.256?2, alin.1, lit. a si alin.2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei - Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. +40 0212025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer