Licitatie Publica - Servicii asigurare auto RCA la Directia Silvica Cluj
Anunt de participare numarul 141726/30.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: Strada Bartok Bela, nr. 27, jud Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Cluj, Tel. +40 264420409, In atentia: ing. stan Aurel - 0730653014, Email: [email protected], Fax: +40 264420401, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii asigurare auto RCA la Directia Silvica Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Directia Silvica Cluj si subunitati
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de asigurare auto RCA, conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asigurare auto RCA pentru autovehiculele cuprinse in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 32, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 350 lei prin virament bancar in contul RO51RZBR0000060001127197, Banca Raiffeisen Bank Cluj sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Obligatoriu se va posta pe SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediul directiei silvice Cluj, pana la data limita de depunere a ofertelor, exceptie facand viramentul bancar . Valabilitatea garantiei de participare :3 luni de la termenul limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta , pentru situatia in care sa va depune si in valuta este de 21.02.2013
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta. Declaratii distincte pe proprie raspunderte privind neancadrarea in conditiile art. 180, 181, si 69, 1 din OUG 34/2006. Certtificate atestare fiscala plata la buget si locale din care sa reiasa ca nu sunt datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Sa nu existe grade de rudenii sau afin , relatii comerciale , consiliu administrativ in cadrul autoritatii contractante si operatorul aconomic. Persoanele cu functii de decizii din cadru DS Cluj : ing. Maris Traian, ing. Matis Viorel, ec. Alina But, cons. jur. Toma Ovidiu si ing. Stan Aurel.
Formularele de completat se gasesc in documentatia postata pe SEAP. Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate. Informatiile din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat p[e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va transmite , la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Autorizatia de functionare emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, in baza Legii nr. 32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare , care sa confirme dreptul ofertantului de a presta servicii de asigurari pe teritoriul Romaniei la data limita de depunere a ofertelor. Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmitere comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaaza perioada :2010, 2011 si 2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunere electronic pe SEAP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Potrivit art.188, alin (2), lit. a) din OUG 34/2006, se vor depune pe SEAP lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractuale sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate / documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunere electronic pe SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP , in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint , dar precis , modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte , inclusiv, daca au fost solicitate diverse valori, cantitati, sau altele asemenea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256, 2 din OUG 34 / 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul Juridic al Directiei Silvice Cluj
Adresa postala: strada bartok bela nr. 27, jud. Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Tel. +40 264420409, Email: [email protected], Fax: +40 264420401
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2013 09:32