Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii asigurare CASCO elicoptere, persoane si terti


Anunt de participare numarul 43353/14.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative Unitatea Militara 0970 Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Octav Gaftoi, Tel.021.319.31.91, In atentia: Octav Gaftoi, Email: [email protected], Fax: 021.319.31.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii asigurare CASCO elicoptere, persoane si terti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei si al tarilor limitrofe (dupa caz); posibilitatea extinderea zonei de asigurare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 982, 162EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de aprobarea bugetului propriu aferent fiecarui an si/sau de necesitatile autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii asigurare CASCO elicoptere, persoane si terti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66334220-8 - Servicii de asigurare a aeronavelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contracte subsecvente cf. caietului de sarcini; valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 995.540 EURO(fara TVA)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 982, 162EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 30.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri financiare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractele ce se vor incheia cu un agent economic strain se vor derula prin intermediul S.C. COMICEX S.A. Agentii economici straini vor prezenta in oferta propuneri concrete de realizare a obligatiilor offset, cf. O.U.G. nr.189/2002 si H.G. nr.459/2006.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si incadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 ; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat(formulare tip emise de autoritati competente); certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente ; documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimul an sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/altele echivalente; Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
plafon minim privind cifra de afaceri medie anuala: 2.000.000 euro sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani-cerinta minima o reprezinta incheierea cel putin a unui contract pentru categoria de asigurari ce fac obiectul achizitiei; Autorizatii emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru categoria de asigurari ce fac obiectul achizitiei; Declaratie privind subcontractantii (dupa caz);se solicita lista cu persoanele care vor fi direct implicate in derularea contractului de asigurare reasigurarea riscurilor de valori mari (casco aeronave siaccidente echipaj / pasageri): se solicita scrisoare de la brokerul de reasigurare care sa includa obligatoriu confirmarea obtinerii ofertei de pe piata internationalade reasigurare pentru respectivul Ofertant, rating-ul propriu conform unei agentii internationale de rating si lista tuturor reasiguratorilor la care se intentioneaza sa se plaseze riscurile, cu specificarea pentru fiecare reasigurator a procentajului de risc plasat si a rating-ului acestuia.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin doua persoane sa aiba experienta in asigurari / reasigurari de aviatie de cel putin 3 ani; - Plasarea in reasigurare a riscurilor de valori mari (casco si accidente echipaj / pasageri) in proportie de cel putin 98% pe piata internationala de reasigurare.- Rating-ul minim acceptat pentru brokerul de reasigurare si reasiguratori: A-;cel putin un contract incheiat si finalizat (derulat fara litigii pana la expirare) pentru categoriile de asigurari mentionate in caietul de sarcini, care sa aiba o valoare (prima de asigurare anuala) de minimum 250.000 EURO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Conform Legii 32/2000, ofertantii vor prezenta autorizatiile emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru categoria de asigurari solicitate
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria aut.contr.;caietul de sarcini fiind clasificat "secret de serviciu" poate fi ridicat de oper. ec. autorizati pentru acest nivel
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2008 09:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul oricarui agent economic care a depus oferta cu conditia de a prezenta cartea de identitate si o imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti-Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Soseaua Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.+40213323564/+40213323337, Email: [email protected], Fax: +40213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, Km. 8, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel.+40213193191, Email: [email protected], Fax: +40213193193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer