Licitatie Publica - SERVICII ASIGURARE VOLUNTARA (PRIVATA) DE SANATATE PENTRU ANGAJATII SC ELECTRICA FURNIZARE SA SI SUCURSALELE SALE
Anunt de participare (utilitati) numarul 148911/18.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA FURNIZARE S.A.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare , nr. 1A , Partial PARTER , Et. 1 si 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: DRAGOS STOICA, Tel. +40 372442020, Email: [email protected], Fax: +40 0212304477, Adresa internet (URL): www.electricafurnizare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII ASIGURARE VOLUNTARA(PRIVATA) DE SANATATE PENTRU ANGAJATII SC ELECTRICA FURNIZARE SA SI SUCURSALELE SALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: BUCURESTI, PLOIESTI, BRASOV, CLUJ-NAPOCA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 468, 750 si 928, 500EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract subsecvent /an, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 309.500, 00 euro
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII ASIGURARE VOLUNTARA(PRIVATA) DE SANATATE PENTRU ANGAJATII SC ELECTRICA FURNIZARE SA SI SUCURSALELE SALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66512210-7 - Servicii de asigurare voluntara de sanatate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII ASIGURARE VOLUNTARA(PRIVATA) DE SANATATE PENTRU ANGAJATII SC ELECTRICA FURNIZARE SA SI SUCURSALELE SALE:
-valoare minima acord cadru = 468.750, 00 euro pentru un numar minim de 625 angajati;
-valoare maxima acord cadru =928.500, 00 euro pentru un numar maxim de 1238 angajati;
-valoare minima contract subsecvent = 156.250, 00 euro pentru un numar minim de 625 angajati;
-valoare maxima contract subsecvent = 309.500, 00 euro pentruun numar maxim de 1238 angajati.
Se vor incheia 3 contracte subsecvente, 1 contract subsecvent/an
Valoarea estimata fara TVA: intre 468, 750 si 928, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.3
Ofertantii vor prezenta decizia de autorizare emisa de C.S.A. pentru practicarea acestui tip de asigurare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: Declaratie cifra de afaceri globala (2011, 2012, 2013) Nivel specific minim necesar: media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, (2011, 2012, 2013).Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 619.000, 00 euro (309.500, 00 euro pt IMM)Conversia leu-alta moneda se va face prin raportare la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pentru: 2011, 2012, 2013. Daca ofertantii isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantilor respectivi resursele financiare invocate
Modalitatea de indeplinire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-Formular 12F, ANEXA 12F si Formular F 12.1.Ofertantul va prezenta o declaratie privind lista principalelor prestari servicii similare din ultimii 3 ani, cu valori, durata ctr., beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din lista contractelor similare, ofertantul va face dovada prestarii la nivelul a minim un contract, maxim 3 contracte de servicii similare contractului ce urmeaza a fi atribuit a caror valoare cumulata sa fie de minim 309.500, 00 euro; In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic cf art 188(2)lit.a OUG 34/2006. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul ) In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, are obligatia de a preciza : a.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total contract de achizitii. b.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, c.datele de recunoastere ale subcontractantilor, d.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract, daca sunt prezentate documente in acest sens conform art.11 alin.7 din HG925/2006 Subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane. Informatii privind asociatii (daca este cazul). Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o va realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturile se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la data depunerii ofertelor. . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajemnt ferm al pers. resp, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofert. a resurselor tehnice si profesionale invocate.Pers. care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit. Prevazuta la art.180 si art.181 lit a), c1) si d)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12 G Prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei
? Ofertantii vor face dovada ca dispun de :
- unitati spitalicesti,
- prestatori de servicii medicale de specialitate in ambulatoriu, - clinici stomatologice,
care isi desfasoara activitatea conform normelor legale in domeniu si a caror acoperire regionala sa fie in localitatile : Bucuresti, Targoviste, Ploiesti, Buzau, Focsani, Braila, Galati, Brasov, Sfantu- Gheorghe, Miercurea Ciuc, Alba Iulia, Sibiu, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Zalau si Bistrita.Se accepta de asemenea o declaratie pe proprie raspundere din partea reprezentantului legal al asiguratorului din care sa rezulte indeplinirea cerintei.?Ofertantii vor face dovada din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura acoperirea integrala a furnizorilor de servicii medicale necesare desfasurarii contractului in acest sens.
De asemenea se accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea reprezentantului legal al asiguratorului din care sa rezulte indeplinirea cerintei.
Modalitatea de indeplinire
declaratii pe proprie raspundere
Certificare ISO 9001 Certificarea sistemelor de management al calitatii sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor dar se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea
Modalitatea de indeplinire
ISO 9001 sau echivalent se va prezenta, in copie (lizibila)
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
58%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
42%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 42
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EF_17/13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2014 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2014 12:00
Locul: SC ELECTRICA FURNIZARE SA, SOS STEFAN CEL MARE, NR. 1A, BUCURESTI -SDIAP-ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DIRECTORII SOCIETATIILOR PARTICIPANTE SAU IMPUTERNICITII LEGALI AI ACESTORA.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numarul minim de operatori economicipreconizat este 3.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificarevor fi selectati/preselectati.Daca, in urma evaluarii ofertelor, se constata punctaje egale pentru ofertele aflate pe primul loc, modalitatea de departajare va fi pretul. In cazul in care preturile ofertelor sunt egale, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret ce va fi prezentata in plic inchis, la sediul acesteia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
umarul
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ELECTRICA FURNIZARE SA- SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos. Stefan Cel Mare nr.1 A, Parter partial, etajul1, 2 si 3 partial, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel. +40 372442001, Email: [email protected], Fax: +40 212304488
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2014 15:55