Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii ?Asistenta tehnca a lucrarilor de consolidare a imobilului situat in Municipiul Bucuresti, sector 1, Bdul. N. Balcescu nr. 32-34?


Anunt de participare numarul 129898/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MINCU, Tel. 021-305.55.30, Email:  [email protected], Fax:  021-305.55.87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii ?Asistenta tehnca a lucrarilor de consolidare a imobilului situat in Municipiul Bucuresti, sector 1, Bdul. N. Balcescu nr. 32-34?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii ?Asistenta tehnca a lucrarilor de consolidare a imobilului situat in Municipiul Bucuresti, sector 1, Bdul. N. Balcescu nr. 32-34?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un contract de servicii de asistenta tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 165, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip: 2.400 lei, instr.de gar. emis de o soc.bancara sau de asig., gar.de buna executie: 7%din val.contr.fara TVA(instr.gar./Scris de gar bancara de buna executie )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
72, 471% buget de stat, 15, 070% buget local, 12, 459%surse proprii ale proprietarilor, persoanelor juridice, ale spatiilor cu destinatia de locuinta si cu alta destinatie decat locuinta, OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantuluiDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 cf din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in original, copii legalizate sau conform cu originalul, valabile la data de 31.05.2011 sau ulterior
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-CUI in copie conform cu originalul Certificat constatator emis de ORC eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor original sau copie cf cu originalul
Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie conf. cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana, legalizate sau copie conform cu originalul.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), de minim 100.000 lei.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010, vizat si inregistrat la organele competente, in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat insotit de raportul auditorilor financiari si contabililor autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriilor curente si veniturilor din exploatare reflectate in acestea, in copie ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizatain copie conform cu originalul a documentelor solicitate mai sus.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea economico - financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaInformatii privind capacitatea profesionalaInformatii privind subcontractantiiInformatii privind asocierea-Acord de asociereStandarde privind asigurarea calitatii-SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie, valabil la data deschiderii ofertelor.
Standarde de protectia mediului-SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru domeniul ce face obiectul contractului in copie, valabil la data deschiderii ofertelor
Tert sustinator cf art.190alin.(1), (2)si(3)dinOUG nr.34/2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl lista princ serv sim pres ult 3 ani. Ofert treb sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat un numar de maxim 3 contracte de servicii de asistenta tehnica pentru lucrari de constructii si/sau consolidare prestate, in valoare totala de minim 100.000 lei fara TVA.?copie cf cu orig?: contr declar. In cazul in care contr cont cl de conf, care impiedica prez, of este oblig sa prez pag din contr din care sa rez partile contract, ob, dur, pretul, pag fin semnat.copii pv de inch a serv, recom benef.Docum alte limbi trad lb rom, autoriz si legal sau copie conf cu orig. Declar efect med anual al pers ang si al cadrelor de cond in ult 3 ani.Lista pers cheie, care va fi ang in cadr contr, descr pe scurt preg prof si exp in dom a pers prop pt indep contr.Calif pers: 1Sef pr, st univ de lic/echiv.Exp in dom pr si asig asist tehn pt exec lucr de constr civ si/sau cons la constr civ si/sau soc cult, de min3 ani pt unul sau mai multe pr.Exp dem prin min o rec de la un benef pt serv sim.1Arh ? st sup de spec, memb UAR/OAR si ates MCC.Exp in dom pr si asig asist teh pt exec lucr de constr civ si/sau consolid la constr civile si/sau soc cult.Exp dem prin min o recom de la un benef pt serv sim.1Exp tehn?ates MDRT pt rez si stab.Exp dem prin min o rec de la un benef pt ser sim.CV semn si stamp in orig; ment?Declar pe prop rasp, sub sanc prev ref la falsul in decl prev in CP, ca datele prev in prez CVsunt corecte si cores realit? copii certif/atest/legit valab la desch of.declar dispon pt impli in ech ofert prop pt exec contr in orig. declar specilistii propusi in of nu sunt propusi si in alta of pt aceeasi proc de achiz publ.Docum dep de pers jur str vor fi trad in lb rom, copie leg, cf cu orig.Subcontr-Decle privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializ acestora, insotita si de acord de subcontr. Subcontr de spec vor fi nomin pe fiecare specialit pt care sunt atestati/autorizati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii) si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email:  [email protected], Fax:  021 305 55 87, Adresa internet (URL):  www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer