Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii Asistenta Tehnica Microsoft Premier


Anunt de participare (utilitati) numarul 121048/12.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Punct(e) de contact:  Sandel Ursu, Tel. 0213074692, Email:  [email protected], Fax:  0213032545, Adresa internet (URL):  www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii Asistenta Tehnica Microsoft Premier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SC Hidroelectrica SA si sucursale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 935, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii Asistenta Tehnica Microsoft Premier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 935, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 6500 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare si/sau Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)
-Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor (original).
-Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale valabil la data deschiderii ofertelor (original).
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00 (copie xerox)
-Certificat constatator emis de Oficul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ? original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv pentru2008, 2009, 2010, sa fie mai mare decat valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2, respectiv 300.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din gama oferita in ultimii 3 ani, respectiv pentru2008, 2009, 2010, aplicabil numai pentru contracte incheiate si indeplinite cel putin egala cu valoarea de 25.000 euro.
-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, Se vor prezenta una sau mai multe recomandari
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere siprivind echipa care se va ocupa de derularea proiectului Se vor prezenta CV-urile persoanelor mentionate conform solicitarilor de mai sus.
-CV-urile personalului propus pentru prestarea serviciilor sa contina cel putin:
-pregatire profesionala;
-calificare profesionala, autorizari, atestari;
-vechime in domeniu;
-operatorii economici la care si-a desfasurat activitatea pana in present;
- principalele activitati desfasurate in domeniu.
-Toti consultantii si managerii tehnici ai contului de suport care vor presta serviciile de consultanta/suport tehnic al contului, vor acoperi individual una sau mai multe din certificarile de mai jos, dar cumulativ le vor indeplini pe toate: :
- Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA), minim 3 persoane;
- Microsoft Certified SystemsEngineer (MCSE) ? Win2000 / 2003, minim 3 persoane;
- Project Management Professional (PMP), minim 1 persoana;
- Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS), minim 2 persoane;
-ISO 9001:2008 sau echivalent valabil
-ISO 27001 sau echivalent
-ISO 14001 sau echivalent valabil-OHSAS 18001 sau echivalent valabil
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8987/28.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.08.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, la sediul SC Hidroelectrica SA din str Constantin nacu nr 3, sector 2, Bucuresti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.4641, Email:  [email protected], Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Juridic
Adresa postala:  Str Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020995, Romania, Tel. 021/3032500, Email:  [email protected], Fax:  021/3032564, Adresa internet (URL):  www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer