Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII ASISTENTA TEHNICA PENTRU INVENTARIEREA SI CARTOGRAFIEREA SPECIILOR SI HABITATELOR DIN CADRUL PROIECTULUI ?CONSERVAREA BIODIVERSITATII IN JUDETUL OLT?.


Anunt de participare numarul 142018/16.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Oanca Gerard, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII ASISTENTA TEHNICA PENTRU INVENTARIEREA SI CARTOGRAFIEREA SPECIILOR SI HABITATELOR DIN CADRUL PROIECTULUI ?CONSERVAREA BIODIVERSITATII IN JUDETUL OLT?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: padurea BranisteaCatarilorpadureaPadurea Topana
padurea Seaca Optasani
padurea Padurea Calugareasca
padurea Padurea Sarului
padurea Padurea Studinita
Padurea Vladila
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea A.1. Inventarierea, cartografierea, crearea bazei de date si elaborarea masurilor de management pentru speciile si habitatele de interes comunitar/national vizate de proiect;
Subactivitatea A.1.1. Inventarierea, cartografierea, crearea bazei de date si elaborarea masurilor de management pentru speciile de fauna si flora vizate de proiect;
Subactivitatea A.1.2. Inventarierea, cartografierea, crearea bazei de date si elaborarea masurilor de management pentru habitatele prioritare vizate de proiect.Detalierea serviciilor se regaseste in ? Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77231400-2 - Servicii de inventariere a padurilor (Rev.2)
71354000-4-Servicii de cartografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform precizarilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 444, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 28.000lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile calendaristice de la data stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sauordin de plata in contul RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, In conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate soclitate in documentatia de atirbuire, sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor in original.In cazul in care ofertantul depune contesta?ie la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare o suma calculata conform prevederilor art. 2781 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste 5.224, 80lei.Garantia de participare poate fi executata de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile legale in vigoare in domeniul achizitiilor publice.Eliberarea garantiei de participare se va face In conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 80% din valoarea eligibila ? contributie comunitara FEDR;
- 20% ? din valoarea eligibila ? contributie nationala (bugetul de stat);Proiectul este finantat in cadrul POS Mediu axa prioritara 4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006
Ofertantii (inclusiv tertul sustinator daca este cazul) nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006.
Se va completa si prezenta declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 7, semnat de catre reprezentantul autorizat
Se va prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
- Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Se va completa si prezenta Formularul nr. 8semnat de catre reprezentantul autorizat al ofertantului
? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, in luna anterioara celei In care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu men?iunea « conform cu originalul ».
? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei In care se depune oferta, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu men?iunea « conform cu originalul »
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente considerate edificatoare, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele emise in alta limba se vor prezenta Insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Se va completa si prezenta Formularul nr. 5. conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)
Se va completa si prezenta Formularul nr. 6 ? Declaratie privind neIncadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(inclusiv subcontractorul si/sau tertul sustinator). Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Marius OprescuVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni - Bacanu Cozmin, Badescu Ion, Belinski Pavel, Bratucu Gabriel, Ciocan Dan, Ciucu Gheorghe, Cococi Toma Longin, Dinoiu Ion, Draghici Nicolae, Dumitrescu Florian, Dumitrescu Viorel, Floarea Monica Elena, Gheorghe Ionel Cristian, Hristea Marian, Idoras Petre, Ionica Marin, Mandres Dica Milena, Mateescu Tiberiu, Nicolae Vasile, Niculae Florea, Onica Rudelf , Oprescu Marius, Popa Claudiu, Popa Ioan, Postelnicu Dorin, Pruna Toma, Rusu Constantin, Stancu Nicolae, Vilceleanu Gigi Ernes, Zlavog Gheorghe
Tertul sustinator va prezenta documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit,
-nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori-faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de Inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, In conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata inainte de data semnarii contractului.
Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, atat subcontractantii cat si tertii sustinatori (daca este cazul) vor prezenta certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii generale privind cifra de afaceri globala a ofertantului pentru anii 2010, 2011 si 2012Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin echivalentul a 2.889.600 lei.In cazul in care ofertantii nu au obligatia legala de a prezenta bilantul contabil inregistrat la institutiile competente, se vor accepta si alte documente contabile conforme cu legislatia in vigoare care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.
Nota:
Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
(www.bnr.ro)Operatorii economici nerezidenti (straini):
In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii In care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 10
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul (operator economic sau asocierea de operatori economici) trebuie sa faca dovada ca a derulat in ultimii trei ani, servicii de Asistenta Tehnica Pentru Inventarierea si Cartografierea Speciilor si Habitatelor prin prezentarea a cel putin unuia sau mai multor contracte de servicii similare, servicii de elaborare studii specialitate in domeniul protectiei mediului/biologiei a caror valoare insumata sa fie de: 1.400.000 lei (valoare fara TVA).Se vor prezenta documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa informa?iile relevante din contract necesare pentru demonstrarea cerin?ei, procese verbale, /documente constatatoare conform art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experien?a similara solicitata.
Se vor prezenta copii ale contractelor prezentate pentru indeplinirea cerintei de experienta similara sau paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care a fost incheiat contractul respectiv.
Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora In limba romana.
Se va prezenta Declaratia privind personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se vor prezenta documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului tehnic de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, corespunde cerintelor minime impuse in scopul indeplinirii la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit: diplome/certificate/atestate privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala), contracte de munca/copii carti de munca/documente de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari si angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte Indeplinirea cerintelor privind profilul/ experienta specialistilor propusi;Ofertantul trebuie sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de exper?i cheie ?i un numar de exper?i non-cheiecu experien?a in domeniul care face obiect al contractului1. Expert pasari ? min. 3 persoanea) Pregatire profesionala:
? Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in
specializarea biologie sau ecologie
b) Eperienta profesionala generala:
? Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul biologie sau ecologie
c) Experienta profesionala specifica:
? Demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare si/sau monitorizare a starii de conservare aspeciilor de pasari deimportanta comunitara
2. Expertamfibieni ? min.3 persoanea) Pregatire profesionala:
? Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in
specializarea biologie sau ecologie
b) Eperienta profesionala generala:
? Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul biologie sau ecologie
c) Experienta profesionala specifica:
? Demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare si/sau monitorizare a starii de conservare aspeciilor de amfibieni de importanta comunitara3. Expert reptile ? min 2 persoanea) Pregatire profesionala:
? Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in
specializarea biologie sau ecologie
b) Eperienta profesionala generala:
? Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul biologie sau
ecologie
c) Experienta profesionala specifica:
? Demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare si/sau monitorizare a starii de conservare aspeciilor de reptilei deimportanta comunitara
4. Expert mamifere ?min. 3 persoanea) Pregatire profesionala:
? Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in
specializarea biologie sau ecologie
b) Eperienta profesionala generala:
? Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul biologie sau
ecologie
c) Experienta profesionala specifica:
? Demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare si/sau monitorizare a starii de conservare aspeciilor de mamifere deimportanta comunitara
5. Expert insecte ? min. 3 persoane
a) Pregatire profesionala:
? Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in
specializarea biologie sau ecologie
b) Eperienta profesionala generala:
? Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul biologie sau ecologie
c) Experienta profesionala specifica:
? Demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare si/sau monitorizare a starii de conservare aspeciilor de insecte de importanta comunitara6. Expert plante ? min. 1 persoanaa) Pregatire profesionala:
? Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in
specializarea biologie sau ecologie
b) Eperienta profesionala generala:
? Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul biologie sau
ecologie
c) Experienta profesionala specifica:
? Demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare si/sau monitorizare a starii de conservare aspeciilor de plante deimportanta comunitara7. Expert habitate ? min. 3 persoanea) Pregatire profesionala:
? Studii de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent in
specializarea biologie sau ecologie
b) Eperienta profesionala generala:
? Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul biologie sau
ecologie
c) Experienta profesionala specifica:
? Demonstrarea experientei prin participarea in unul sau mai multe proiecte
similare cu activitati de inventariere, evaluare, cartare si/sau monitorizare a starii de conservare a habitatelor deimportanta comunitara/nationala
Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna minimum urmatoarele echipamente:
lupa binocular, PDA, GPS, PH-metru, subler digital, datalogger-e, presa botanica, ruleta, harti echipamente pentru inventariere/cartografiere, luneta, Termohigrometru, fileu pentru insecte, ruleta, hartiDocumente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere,
cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de
documunte.
Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant conform ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va prezenta Lista privind principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani -Formularul nr. 11.-Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara - Formularul 12 pentru contractele ce se doresc a fi prezentate drept experienta similara.Informatii referitoare la resursele umane- Se completeazaFormularul nr. 15 si Formularul nr.16 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor cheie si non-cheie conform anexeiFormularului nr. 16, in care va furniza informatii prin care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor solicitate. CV-urile vor fi semnate de catre titular si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta. La CV se vor atasa Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011. Pentru fiecare specialist se va prezenta o declara?ie-angajament de disponibilitate privind participarea la indeplinirea contractului, cu referire stricta la obiectul contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? Formularul nr. 17.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice informatii suplimentare, inclusiv de la entitatile pentru care expertii au prestat servicii specifice, care sa confirme informatiile mentionate in CV.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Cerintele privind resursele umane pot fi indeplinite, prin cumul, de ofertant si sustinator.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea unui ter? in ceea ce prive?te personalul de specialitate, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: a) unui angajament ferm (Formularul nr. 18 din Sectiunea III Formulare - completat in conformitate cu prevederile art. 11¹ din HG nr. 925/2006) incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine, valabil la data depunerii ofertelor, care trebuie sa precizeze explicit personalul/speciali?tii care sunt pu?i la dispozi?ia ofertantului ?i sa garanteze faptul ca disponibilizarea acestora se va face necondi?ionat in vederea finalizarii contractuluib)Formularului 7 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.c) Formularului 8 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, din care sa reiasa cel pu?in neincadrarea in situa?iile prevazute la literele a), c1)?i d) din articolul 181; ?id) Formular 5 din Sectiunea III Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 6 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;e) CV-urile speciali?tilor si documentele care sa ateste calificarile acestora, impreuna cu declara?iile de disponibilitate, (CV-ul in format EUROPASS)Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru personalul de specialitate se poate demonstra prin prezentarea unei echipe formate din speciali?ti pu?i la dispozi?ie de oricare dintre membrii grupului, prin cumul.Grupul de operatori economici in asociere poate beneficiade sustinerea unui tert in ceea ce priveste personalul de specialitate, in acelea?i condi?ii care au fost stabilite pentru un singur operator economicInformatii referitoare la resursele umane- Se completeazaFormularul nr. 15 si Formularul nr.16 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor cheie si non-cheie conform anexeiFormularului nr. 16, in care va furniza informatii prin care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor solicitate. CV-urile vor fi semnate de catre titular si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta. La CV se vor atasa Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011. Pentru fiecare specialist se va prezenta o declara?ie-angajament de disponibilitate privind participarea la indeplinirea contractului, cu referire stricta la obiectul contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? Formularul nr. 17.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice informatii suplimentare, inclusiv de la entitatile pentru care expertii au prestat servicii specifice, care sa confirme informatiile mentionate in CV.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Cerintele privind resursele umane pot fi indeplinite, prin cumul, de ofertant si sustinator.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea unui ter? in ceea ce prive?te personalul de specialitate, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: a) unui angajament ferm (Formularul nr. 18 din Sectiunea III Formulare - completat in conformitate cu prevederile art. 11¹ din HG nr. 925/2006) incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine, valabil la data depunerii ofertelor, care trebuie sa precizeze explicit personalul/speciali?tii care sunt pu?i la dispozi?ia ofertantului ?i sa garanteze faptul ca disponibilizarea acestora se va face necondi?ionat in vederea finalizarii contractuluib)Formularului 7 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.c) Formularului 8 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, din care sa reiasa cel pu?in neincadrarea in situa?iile prevazute la literele a), c1)?i d) din articolul 181; ?id) Formular 5 din Sectiunea III Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 6 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;e) CV-urile speciali?tilor si documentele care sa ateste calificarile acestora, impreuna cu declara?iile de disponibilitate, (CV-ul in format EUROPASS)Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru personalul de specialitate se poate demonstra prin prezentarea unei echipe formate din speciali?ti pu?i la dispozi?ie de oricare dintre membrii grupului, prin cumul.Grupul de operatori economici in asociere poate beneficiade sustinerea unui tert in ceea ce priveste personalul de specialitate, in acelea?i condi?ii care au fost stabilite pentru un singur operator economicInformatii referitoare la resursele umane- Se completeazaFormularul nr. 15 si Formularul nr.16 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor cheie si non-cheie conform anexeiFormularului nr. 16, in care va furniza informatii prin care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor solicitate. CV-urile vor fi semnate de catre titular si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta. La CV se vor atasa Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011. Pentru fiecare specialist se va prezenta o declara?ie-angajament de disponibilitate privind participarea la indeplinirea contractului, cu referire stricta la obiectul contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? Formularul nr. 17.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice informatii suplimentare, inclusiv de la entitatile pentru care expertii au prestat servicii specifice, care sa confirme informatiile mentionate in CV.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Cerintele privind resursele umane pot fi indeplinite, prin cumul, de ofertant si sustinator.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea unui ter? in ceea ce prive?te personalul de specialitate, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: a) unui angajament ferm (Formularul nr. 18 din Sectiunea III Formulare - completat in conformitate cu prevederile art. 11¹ din HG nr. 925/2006) incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine, valabil la data depunerii ofertelor, care trebuie sa precizeze explicit personalul/speciali?tii care sunt pu?i la dispozi?ia ofertantului ?i sa garanteze faptul ca disponibilizarea acestora se va face necondi?ionat in vederea finalizarii contractuluib)Formularului 7 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.c) Formularului 8 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, din care sa reiasa cel pu?in neincadrarea in situa?iile prevazute la literele a), c1)?i d) din articolul 181; ?id) Formular 5 din Sectiunea III Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 6 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;e) CV-urile speciali?tilor si documentele care sa ateste calificarile acestora, impreuna cu declara?iile de disponibilitate, (CV-ul in format EUROPASS)Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru personalul de specialitate se poate demonstra prin prezentarea unei echipe formate din speciali?ti pu?i la dispozi?ie de oricare dintre membrii grupului, prin cumul.Grupul de operatori economici in asociere poate beneficiade sustinerea unui tert in ceea ce priveste personalul de specialitate, in acelea?i condi?ii care au fost stabilite pentru un singur operator economicSe va completa Formularul nr. 14Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2013 11:00
Locul: Consiliul Judetean Olt, sala 310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire, reprezentanti CVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013Tipul de finan?are: Cofinan?are?Fonduri europene¦- 80% din valoarea eligibila ? contributie comunitara FEDR;
- 20% ? din valoarea eligibila ? contributie nationala (bugetul de stat);Proiectul este finantat in cadrul POS Mediu axa prioritara 4
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Contractul de achizitie se va derula pe durata a 22 luni, conform planului de implementare anexa la contractual de finantareNota 1: in cazulin care se prelungeste perioada de implementare a proiectului, contractul se va prelungi automat, fara modificarea pretului contractului.Observatie: In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu punctaj egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertantii. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi oferte financiare in vederea departajarii ofertelor depuse, care au intrunit atat punctaj egal, cat si preturi egale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios ? Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: BD. A.I. CUZA nr. 14, Slatina, jud.Olt, Localitatea: Slatina, Cod postal: 140065, Romania, Tel. +40 0249431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer