Licitatie Publica - SERVICII ASISTENTA TEHNICA, SUPRAVEGHERE LUCRARE SI CONSULTANTA IMPLEMENTARE IN CADRUL PROIECTULUI SISTEM DE GESTIONARE A DESEURILOR MENAJERE IN ZONA TURISTICA BRAN
Anunt de participare numarul 52485/15.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bran
Adresa postala: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Localitatea: Bran, Cod postal: 507025, Romania, Punct(e) de contact: Sfetea Ciprian, Tel.0268236416, Email: [email protected], Fax: 0268236413
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII ASISTENTA TEHNICA, SUPRAVEGHERE LUCRARESI CONSULTANTA IMPLEMENTAREIN CADRUL PROIECTULUI SISTEM DE GESTIONARE A DESEURILOR MENAJERE IN ZONA TURISTICA BRAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Bran nr 504 judetul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII ASISTENTA TEHNICA, SUPRAVEGHERE LUCRARESI CONSULTANTA IMPLEMENTAREIN CADRUL PROIECTULUI SISTEM DE GESTIONARE A DESEURILOR MENAJERE IN ZONA TURISTICA BRAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74276200-6 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 17, 495EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu e cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Programul Phare CES 2003 Linia de buget: RO-2003/005-551.05.03.03, Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor, surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
- Certificat unic de inregistrare (copie)- Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial- Prezentarea Certificatului de autorizare privind activitatea de Diriginte de santier (emis de Inspectoratul de Stat in Constructii MDLPL). pentru lotul 2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil- declaratie privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilantul contabil la 31.12.2007 , vizat si inregistrat de organele competente- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decatLotul 1 - 30.000 lei.Lotul 2 - 30 000 leiLotul 3 - 30 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu contractele de servicii similare finalizate/incheiate in ultimii 3ani formularul 4b) Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract privind prestarea de servicii similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: prin numerar de la Primaria Bran. Persoana de Contact Sfetea Ciprian tel 0268/236416
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 13:00
Locul: Primaria Comuna Bran
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza unei imputerniciri emise de oferatant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Este finantat din Programul Phare CES 2003 Linia de buget: RO-2003/005-551.05.03.03., Schema de invetitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor, titlu proiect , ,Sistem de gestiune a gunoaielor menajere in Zona Turistica Bran
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR.Stravopoleus nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268419615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Bran
Adresa postala: nr 504, Localitatea: Bran, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268236416, Fax: 0268236413
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 10:35