Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII AUDITARE pentru proiectul :Reabilitarea Palatului Cultural Theodor Costescu si Cetatea Severinului


Anunt de participare numarul 93867/05.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII AUDITARE pentru proiectul : Reabilitarea Palatului Cultural Theodor Costescu si Cetatea Severinului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: drobeta turnu severin
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de auditare vor fi contractatepentru desfasurareaauditului financiar pe fiecare cerere de rambursare intocmita pe parcursul duratei de implementare a proiectului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
audit financiar pe fiecare cerere de rambursare
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=8.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri FERD+BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006, modif si compl.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie eligibilitate;2.declaratie privind neincadrarea in art. 181;
3.certif constatatoare privind plataimpozitelor si taxelor catre stat si locale4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura5.Certificat constatator Oficiul registrului Comertului;
6.Certificat Unic de Inregistrare
7.Certificat de atestare a calitaii de auditor financiar eliberat de CAFR-copie legalizata;
8.Carnet de membru al CAFR vizat cu meniunea Activ pentru anul respectiv - copie
9.Declaraie pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sancionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare i competena profesionala al CAFR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale, 2. Bilantul contabil2008, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 750.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind listaprincipalelor prestari de serviciisimilare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ ;2.experienta similara a operatorului economic;
- se solicita copii dupa treicontracte similare in suma totala de minim 500.000 lei.-se solicita indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de auditarefinantat din fonduri comunitare
3.Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
5. Lista cuprinzand subcontractorii declarati ;
6. Declaratie privind protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2010 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI MUNICIPIULUI DROBETA TURNU SEVERIN , str maresal averescu nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORII CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEDR Proiect finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 5 : Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: +4 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova, jud. Dolj
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.40 251 418568, Fax: 40 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2010 21:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer