Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII AUTORIZATE DE VERIFICARE,INLOCUIRE A INCARCATURII,INTRETINERE,REPARARE A STINGATOARELOR DE INCENDIU AFLATE IN DOTAREA ST CONSTANTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 106803/26.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL ALEX.LAPUSNEANU, NR.195 A, BL.LAV1, PARTER, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900472, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL COMERCIAL, Tel. 0241 607529, In atentia:  MIRON CONSUELA, Email:  [email protected], Fax:  0241 607553, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII AUTORIZATE DE VERIFICARE, INLOCUIRE A INCARCATURII, INTRETINERE, REPARARE A STINGATOARELOR DE INCENDIU AFLATE IN DOTAREA ST CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - CE Tulcea : statiile de transformare Isaccea, Tulcea Vest, Bacul motor din portul Tulcea;
- CE Galati : statiile de transformare Barbosi, Smardan, Lacu Sarat , Filesti;
- CE Constanta : statiile de transformare Constanta Nord, Medgidia Sud, Cernavoda si Tariverde;
- Depozitul de materiale al ST Constanta;
-Sediul administrativ al ST Constanta;
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII AUTORIZATE DE VERIFICARE, INLOCUIRE A INCARCATURII, INTRETINERE, REPARARE A STINGATOARELOR DE INCENDIU AFLATE IN DOTAREA ST CONSTANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI SI A CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 31, 132RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima prezentare: ultimul bilant depus sau extrase din bilanturi ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Se va completa Formularul F5 (din sectiunea III Formulare) de unde sa reiasa faptul ca operatorul economic are incheiatecontracte similare in ultimii 3 ani; se va prezenta o lista cu contracte similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari si recomandari;
? Se solicita un contract similar a carui valoare totala sa fie cel putin egala cu 30.000 lei ;
proprie raspundere ca are asigurate ( in dotare proprie sau prin contracte de inchiriere ) utilajele, echipamentele, mijloacele de transport solicitate in caietul de sarcini ;
? Atestat pentru executarea de lucrari in domeniul PSI, pentru verificare, incarcare si reparare stingatoare eliberat de catre IGSU conform Legii nr. 307/2006;
? Certificat de atestare a personalului executant de lucrari specifice, pentru verificare, incarcare si reparare stingatoare eliberat de IGSU conform legii nr. 307/2006;
? Autorizatie de la Centrul National pentru Securitatea la Incendiu si Protectie Civila, conform Ordinului MAI nr. 87/2010 Art.1, al.i;?Autorizatie pentru repararea si verificarea stingatoarelor de la ISCIR conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR1-2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7415/26.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2010 12:00
Locul: B-DUL ALEX.LAPUSNEANU, NR.195 A, BL.LAV1, PARTER, CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104642, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala:  STR.TRAIAN, NR.23, Localitatea:  CONSTANTA, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241 616003, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer