Licitatie Publica - servicii avand ca obiect prelucrari mecanice; reparatii de piese si subansamble mecanice si hidraulice, modificari ale acestora; proiectare si executare de piese mecanice si hidraulice;
Anunt de participare (utilitati) numarul 21207/28.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Denisa Sandu, Tel.021/2041408, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
servicii avand ca obiect prelucrari mecanice; reparatii de piese si subansamble mecanice si hidraulice, modificari ale acestora; proiectare si executare de piese mecanice si hidraulice;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La atelierele prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50116100-2 - Servicii de reparare a sistemelor electrice (Rev.1)
74233300-4-Servicii de inginerie mecanica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conf.caiet sarcini: prelucr. mecanice, rep. piese, subansamble mecanice si hidraulice, modificarile acestora; proiectare si executare piese mecanice si hidraulice; probe cu subansamble hidraulice.
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 3.500 RON, prin scrisoare de garantie bancara. Garantia buna executie: 5 % din valoarea totala a contractului, fara T.V.A, prin retineri succesive din sumele facturate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Tarif mediu/ora manop. in Lei, regia gen. pe intreprindere si cotaprofit expr. procentual sunt ferme si fixe si nu se accepta majorare pe parcursul contractului. Termen min. garantie: reparatii =6 luni de la receptie, piese noi =12 luni de la livrare. Platain 15 zile lucr. cf. documentatiei
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform paragraf. H1 si H2 din Documentatia de atribuire. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular H1 ); Certificat de atestare fiscala emis de AFP , Certificat privind impozitele si taxele locale DITL din cadrul Primariei, conform documentatiei, Certificat constator si certificat de inmatriculare emise de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform parag. H3 din Fisa de date: Experienta similara- 1 contract din ultimii 3 ani (formular H2) si recomandare; Resurse tehnice: declaratie detinere spatiu de lucru si echipamente de specialitate;lista subcontractanti (Formular H3 ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec. interesat.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai Ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Se solicita document prin care se atesta certificarea Sistemului de Management al Calitatii cf. ISO 9001:2000 pe numele ofertantului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Biroul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/ 2041408, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 14:56