Licitatie Publica - Servicii avind ca obiect servicii de acordare credite in valoare de 5.000.000 lei, in vederea finantari unor investitii de interes public local
Anunt de participare numarul 136000/29.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS COVASNA (CONSILIUL LOCAL ORAS COVASNA)
Adresa postala: STRADA PILISKE NR.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Punct(e) de contact: LORINCZ ZSIGMOND, Tel. +40 267340001, Email: [email protected], Fax: +40 267342679, Adresa internet (URL): www.primariacovasna.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii avind ca obiectservicii de acordare credite in valoare de 5.000.000 lei, in vederea finantari unor investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Judet Covasna, Oras Covasna
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unui imprumut bancar in suma 5.000.000 lei pe o perioada de 15 ani, pentru realizarea investitiilor publice de interes local conform HCL nr.11/2012.Valoarea contractului de finantare interna rambursabila (aprobat conform HCL nr.11/2012) este de 5.000.000 lei si va fi utilizata exclusiv pentru urmatoarele: -cofinantare la proiectul?Modernizare strada Stefan cel Mare ? tronson I? in suma de 3.700.000 lei documentatie tehnico-economica aprobata prin HCL nr.107/2011-cofinantare la proiectul ?Modernizare statie de epurare si extindere retea canalizare in oras Covasna? in suma de 1.300.000 documenetatie tehnico-economica aprobata prin HCL nr.61/2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui imprumut bancar in suma 5.000.000 lei pe o perioada de 15 ani, pentru realizarea investitiilor publice de interes local conform HCL nr.11/2012.Valoarea contractului de finantare interna rambursabila (aprobat conform HCL nr.11/2012) este de 5.000.000 lei si va fi utilizata exclusiv pentru urmatoarele: -cofinantare la proiectul?Modernizare strada Stefan cel Mare ? tronson I? in suma de 3.700.000 lei documentatie tehnico-economica aprobata prin HCL nr.107/2011-cofinantare la proiectul ?Modernizare statie de epurare si extindere retea canalizare in oras Covasna? in suma de 1.300.000 documenetatie tehnico-economica aprobata prin HCL nr.61/2008.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 058, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Orasul Covasna garanteaza rambursarea creditului, plata dobanzilor si a comisioanelor aferente la termenele scadente de plata cu veniturile proprii pe care le are de incasat la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul intra in vigoare numai daca se va obtine avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale, in conformitate cu prevederile Legii finantelor publice locale nr. 273/2006 actualizata. Incheierea contractului se va realiza OUG 64/2007 actualizata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ANTAL Levente presedinte comisie
2. BAGOLY Zsolt Lajos membru
3. JESZENOVICS Karoly membru
4. BARTI Edit membru
5. CIUREA Crina membru
6. MOCANU Marius Liviu expert cooptat
7. SZEP Miklos expert cooptat
Cerinta nr. 4 Ofertantul nu va inregistra obligatii exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si bugetul asigurarilor sociale, precum si la bugetul local prin prezentarea Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de:
1. Bugetul de stat (bugetul consolidat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara
celei in care se depune oferta.
2. Bugetul local (original sau copielegalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), astfel incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune
oferta.
3. Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata), astfel
incat acesta sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente prin prezentarea urmatoarelor documente:
1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de servicii din prezenta documentatie). (original sau copie legalizata sau copie simpla.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat in oferta copie simpla inainte de transmiterea rezultatului se va solicita pentru conformitate prezentarea originalului sau unei copi legalizate)
2. Autorizatie de functionare de la BNRCerinta nr. 2 Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele nerezidente prin Documente edificatoare care sa dovedeasca o
forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care
ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri),
valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Prezentarea de informatii generale
Cerinta nr. 2 Nivelul cifrei de afaceri medie pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)sau dupa caz (2008, 2009, 2010)
va fi de cel putin 8.100.000 lei, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot depune oferte numai op ec inregistrati in SEAP La etapa finala de licitatie electr. vor participa numai ofertele admisibile.Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Nr.de runde 2, licit el incepe la 2 zile lucr de la transm invitatiei, durata unei runde 24 ore. In orice moment, oper. ec.pot vedea poz pe care o ocupa in clasament.Nu exista limite privind inbunatatirea pretului.Echipamentul electronic trebuie sa fie conform cu cerintele publicate http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Content.aspx?f=PublicHomePage.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 10:00
Locul: Secretariat, Primaria Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf. art.33 alin.2 din HG nr.925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc dupa rundele de licitatie electronica- Se solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul celmai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la constatarea incalcari unui drept.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice Primariei Orasului Covasna
Adresa postala: str, Piliske, nr.1, Localitatea: Covasna, Cod postal: 525200, Romania, Tel. +4 0267342679, Email: [email protected], Fax: +4 0267342679, Adresa internet (URL): www.primariacovasna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 11:51