Licitatie Publica - Servicii bancare: Contractarea unei linii de finantare rambursabile in valoare de 10.000.000 lei
Anunt de participare numarul 138227/18.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Adresa postala: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: EMANOEL DUMASCU, Tel. +40 235480009, Email: [email protected], Fax: +40 235480126, Adresa internet (URL): www.primariahusi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii bancare: Contractarea unei linii de finantare rambursabile in valoare de 10.000.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Husi strada 1 Decembrie nr. 9 Husi
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 10.000.000 lei pentru asigurarea finantarii implementarii proiectelor cu finantare externa nerabursabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unei linii de finantare in valoare de 10.000.000 lei pentru asigurarea finantarii implementarii proiectelor cu finantare externa nerabursabila
Valoarea estimata fara TVA: 7, 582, 542.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea: 150000 lei, si se va constitui astfel: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? Municipiul Husi, (cod fiscal 3602736, cont RO55TREZ6585006XXX000467, deschis la Trezoreria Husi), confirmata(certificata) de banca emitenta. - fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante, confirmata(certificata) de banca emitenta. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se va constitui pe o perioada de 14 luni de la data inceperii derularii contractului(data de la care se primeste aprobarea comisiei de autorizare a imprumuturilor locale) 2. Modul acceptat de constituire a garantiei de buna executie: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, care se prezinta in original; b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Pentru aceasta contractantul are obligatia de a deschide , in maxim 5 zile lucrartoare de la semnarea contractului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in care va fi depusa o suma initiala reprezentand 0.5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare o constituie bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Viceprimar ? jr, Ciupilan Ioan Valeriu- Director economic - ec. Trofin Safta;
- Secretarul Municipiului Husi - jr. Dumitrascu Monica- Oficiul Juridic - jr. Lazar Ioan- Director administrativ- jr. Botez Maria- Responsabil achizitii publice - ing. Dumascu Emanuel
Ofertantul clasat pe primul loc, va transmite autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentele in original sau copie legalizata pentru conformitatea acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare de 15.165.000 lei. Curs mediu BNR: 2009= 4.2373 lei/euro 2010= 4.1285 lei/euro 2011= 4.2379 lei/euro Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa aiba Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 15.165.000 lei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) cifra de afaceri poate sa fie cu 50 % mai mica decat valoarea solicitata in documentatia de atribuire;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Sa fi prestat in ultimii 3 ani servicii de acordare de credite in cadrul a minim unui contract cu o faloare a creditului acordat egala sau mai mare de 10.000.000 lei. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa indeplineasca un nivel minim al valorii serviciilor similare prestate(valoarea creditului acordat) de 10.000.000 lei.
Cerinta nr. 2 Se va prezenta:
1. Declaratie ce contine informatii privind partea/partile din contract, pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ce urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti, specializarea si acordul acestora de a participa ca subcontractant in cadrul contractului.
2. Declaratia subcontractantului privind calitatea de participant la procedura.
3. Declaratia subcontractantului privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2012 11:00
Locul: Primaria municipiului Husi, strada 1 Decembrie nr. 9 Husi, oficiul achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca exista doua sau mai multe oferte admisibile clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora, reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Operatiunea se va repeta pana la departajarea ofertantilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei municipiului Husi
Adresa postala: strada 1 Decembrie nr. 9, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel. +40 235480009, Fax: +40 235480126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2012 08:47