Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii bancare necesare MADR


Anunt de participare numarul 42507/02.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: ELENA CORNELIA MATEI, Tel.3072482, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3078699
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii bancare necesare MADR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 443, 347RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa anuala
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii bancare necesare M.A.D.R. conform Regulamentul Comisiei (CE) nr.883/2006 de stabilire a regulilor detaliate pentru aplicarea Regulamentului (CE) nr.1290/2005 al Consiliului privind tinerea evidentei conturilor de catre agentiile platitoare, declaratiile de venituri si cheltuieli si conditiile pentru rambursarea cheltuielilor din FEGA, FEP si FEADR, pentru a putea asigura gestionareacontributiei financiare nerambursabile primita de la Comisia Europeana sub forma celor trei fonduri: Fondul European de Garantare Agricola (FEGA), Fondul European pentru Pescuit (FEP) si Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala (FEADR).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii de intermediere financiara, cu exceptia serviciilor de banca de investitii, servicii de asigurare si de pensie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelul estimativ al intrarilor de fonduri pentru perioada 2008-2011 din Fondul European de Garantare Agricola (FEGA), Fondul European de Pescuit (FEP) si Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala (FEADR) este de 5.860.370.000 EURO.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 020RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare=8500 RON;2.Garantia de buna executie=5% din valoarea costurilor bancare aferente operatiunilor de incasari, plati si schimb valutar care urmeaza sa se incaseze de la MADR.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;2. Certificat de atestare fiscala (valabil la data depunerii ofertei) cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de catre autoritatea competenta - original sau copie legalizata;3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Consiliul Local teritorial (valabil la data depunerii ofertei) - original sau copie legalizata.
4. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul (formularului nr. 9 din sectiunea III);5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia candidatul/ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice - original sau copie legalizata (valabil la data depunerii ofertei).
6. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului- copie.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident original (traducere in limba romana si legalizare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (Formularul nr. 4 din sectiunea III);2. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economico-financiara copie ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 6 din sectiunea III);2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare(Formularul nr. 11 din sectiunea III);3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (Formularul nr. 8 din sectiunea III).
4, Autorizatia de functionare, eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei in cazul bancilor comerciale si altor institutii de credit autorizate potrivit prevederilor Legii nr. 58/1998 privind activitatea bancara, republicata-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria institutiei, luni-vineri, orele 14.00-16.00. Documentatia se ridica pe baza de imputernicire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2008 12:30
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sala 20, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310 46 41, Fax: 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.3321240, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale-Serviciul Litigii
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Tel.3072332, Fax: 3072482
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2008 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer