Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii bancare necesare MFP pentru efectuarea tragerilor din imprumutul JICA ROM P5 prin Banca Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd. Japonia


Anunt de participare numarul 138425/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Alina Horia, Tel. +40 0212261112, In atentia: Alina Horia, Email: [email protected], Fax: +40 0213199792, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii bancare necesare MFP pentru efectuarea tragerilor din imprumutul JICA ROM P5 prin Banca Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd. Japonia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 032.48 si 1, 495, 116.31RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente anuale (pentru fiecare an bugetar in parte)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii bancare necesare Ministerului Finantelor Publice pentru efectuarea tragerilor din imprumutul JICA ROM P5 prin Banca Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd. cu sediul central in Japonia si transferul sumelor trase in contul de valuta al Ministerului Finantelor Publice deschis la Banca Nationala a Romaniei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii bancare si de investitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE (denumit in continuare MFP) selecteaza 3 (trei) prestatori de servicii bancare cu care va incheia un acord-cadru pe o durata de 9 (noua) ani, prin care se va asigura:
(i) incasarea tragerilor din imprumutul JICA ROM P5, in valoare de 41, 87 mld JPY, prin contul in yeni al Bancii Agent deschis la Banca Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd, sediul central Japonia,
(ii) transferul acestor sume in contul de valuta al MFP la BNR.
Autoritatea contractanta estimeaza urmatoarele valori minime si maxime ale sumelor ce vor fi transferate prin intermediul Agentului bancar si care vor face obiectul acordului-cadru si respectiv al contractelor subsecvente: - Suma medie anuala transferata va fi intre 500.000.000 si 4.000.000.000 JPY;
- Suma maxima tranzactionata totala va fi 41.870.000.000 JPY.
Durata de 9 ani se poate prelungi in cazul in care se prelungeste perioada de tragere prevazuta in Acordul de finantare semnat cu JICA.
Cantitatea minima ce poate face obiectul unui singur contract subsecvent: 0 JPY
Cantitatea maxima ce poate face obeictului unui singur contract subsecvent: 10.467.500.000 JPY
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 032.48 si 1, 495, 116.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 29.180, 00 leiModul de constituire a garantiei de participare: INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, de ex: scrisoare de garantie bancara (Formularul nr. 8 din Sectiunea III) sau ORDIN DE PLATA vizat de banca emitenta. Cont virament garantie de participare (pentru OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. Garantia de participare se va constitui in favoarea MFP.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si parafata de reprezentantul legal.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa: in S.E.A.P.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de ex., scrisoare de garantie bancara de participare), dovada constituirii garantiei se depune si in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC: 5.275, 12 lei Conform art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Cuantumul GBE va fi de 10% din valoarea estimata a fiecarui contract subsecvent (CS), respectiv a costurilor bancare aferente operatiunilor de incasari, plati si schimb valutar care urmeaza sa fie efectuate. 2.Daca GBE se constituie printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, acesta nu va putea fi emis de aceeasi institutie bancara careia i se atribuie CS sau de o institutie care face parte din acelasi grup fin cu aceasta. Scrisoarea de GBE se va emite de o institutie bancara cu un rating >= cu cel al institutiei bancare careia i se atribuie CS.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul de stat (pentru comisioane si alte speze).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III si/sau se va prezenta Cazierul judiciar/certificat echivalent.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34 / 2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III.
Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34 / 2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala
Se va prezenta un Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si parafat).Cerinta nr. 4
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
Se va prezenta un Certificat fiscal pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si parafat).Cerinta nr. 5
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Se va completa o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Ordonator principal de credite, Secretar General ? dl Ciprian Badea
- Secretar General Adjunct ? dl Corneliu Cazacu
- Director al Directiei de Buget si Contabilitate Interna ? dna Lacramioara Alexandru
- Director General al Directiei Generale Juridice ? dna Madalina Gheorghe
- Director General al Directiei Generale de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne (DGIAPSI) ? dna Cornelia Nagy
- Director General Adjunct al DGIAPSI ? dl Angelica Macau
- Sef Serviciu in cadrul DGIAPSI ? dna Gabriela Stanila
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 va trebui prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 6
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se va completa Formularul nr. 10 din Sectiunea III ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314 / 2010 al Presedintelui ANRMAP. Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aibe activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice.
Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.
Certificatul constatator va trebui prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
Cerinta nr. 2
Scrisori de bonitate
Se vor prezenta scrisori de bonitate din partea bancilor sau ale unor societati de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi situatia economico-financiara ? copie legalizata sau fotocopie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal.
Cerinta nr. 3
Ultimul Raport anual de audit
Se va prezenta ultimul Raport anual de audit, in copie legalizata sau fotocopie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani
Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul nr. 6 din Sectiunea III).
Cerinta nr. 2
Fisa/fise de informatii privind ?Experienta similara? in calitatea de Agent bancar
Se va/vor prezenta Fisa/fise de informatii privind ?Experienta similara? in calitatea de Agent bancar, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar (Formularul nr. 7 din Sectiunea III).
Cerinta nr. 3
Autorizatia de functionare si/sau licenta bancara
Se va prezenta Autorizatia de functionare si/sau licenta bancara, eliberata de catre Banca Nationala a Romaniei in cazul institutiilor de credit din Romania sau de catre autoritatea de supraveghere din tara de rezidenta ? copie legalizata sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal.
Cerinta nr. 4
Dovada cotatiei de catre o agentie de rating
Se va prezenta Dovada cotatiei de catre una dintre urmatoarele agentii de rating: Standard & Poor?s, Fitch Ratings sau Moody?s, care sa fie cel putin BB- la Standard & Poor?s sau echivalentul acestuia la celelalte agentii de rating.
Cerinta nr. 5
Dovada Cont deschis la Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd., Tokyo, Japonia sau Angajament scris de deschidere ulterioara semnarii Acordului-cadru
Cont deschis la Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd., Tokyo, Japonia, confirmat prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre reprezentantul legal al Bank of Tokyo Mitsubishi UFJ, Ltd, Tokyo, Japonia sau Angajament scris de deschidere ulterioara semnarii Acordului-cadru, a unui astfel de cont, fara costuri suplimentare din partea MFP pentru aceasta operatiune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
35%
35
Descriere: Nivelul costului total pe o tranzactie Pt cel mai mic nivel al costului total/o tranzactie (inclusiv, dar fara a se limita la speze swift si comisioane interbancare), se acorda punct max 35 puncte. Pt alt nivel de cost pe tranzactie decat cel prevazut mai sus, punctajul se calculeaza astfel: Ctrzn = 35 / (Costul total pe tranzactie n / Nivelul cel mai mic al costului pe tranzactie) * in cazul in care cel mai mic costul total pe tranzactie este 0, pt evaluarea ofertelor, se va adauga fiecarui cost total 0, 01
2.
Nivelul costului anual de administrare a conturilor si a altor costuri colaterale
25%
25
Descriere: Nivelul costului anual de administrare a conturilor si a altor costuri colaterale Pentru cel mai mic nivel al costului anual de administrare a conturilor si pentru alte costuri colaterale (altele decat cele calculate per tranzactie) insumate, care urmeaza a fi solicitate de catre institutia ofertanta, se acorda punctajul maxim de 25 puncte. Pentru alt nivel de cost anual decat cel prevazut mai sus, punctajul se calculeaza astfel: Cann = 25 / (Costul total anual n / Nivelul cel mai mic al costului total anual) * in cazul in care cel mai mic cost total anual este 0, pentru evaluarea ofertelor, se va adauga fiecarui cost total anual 0, 01
3.
Nivelul ratei de dobanda over-night
5%
5
Descriere: Nivelul ratei de dobanda bonificate pentru sumele pastrate over-night Pentru cel mai mare nivel al ratei de dobanda over-night, se acorda punctajul maxim de 5 puncte. Pentru alt nivel al ratei de dobanda over-night, punctajul se calculeaza astfel: Ronn = (Rata dobanzii over-night n / Nivelul cel mai mare al ratei dobanzii over-night) x 5
4.
Timp de transfer
35%
35
Descriere: Timp de transfer al banilor din contul deschis la Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd., Tokyo de catre Agentul bancar in contul MFP la BNR - detalierea clauzei SPOT: D+X (D=data valutei, X=nr. zile lucratoare bancare) Pentru durata transferului cu cele mai putine zile (cel mai mic X) se acorda punctajul maxim de 35 puncte. Pentru alta perioada (in zile) a duratei transferului decat cea prevazuta mai sus (Xn), punctajul se calculeaza astfel: Xn= 35 / (Timpul de transfer n / Cel mai mic timp de transfer)
Punctaj maxim componenta tehnica: 65
Pondere componenta tehnica: 65 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
? La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.? Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: sa fi indeplinit cerintele minime de calificare si Propunerea tehnica sa corespunda cerintelor din Caietul de sarcini, respectiv oferta sa fie declarata admisibila.? Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: Nivelul costului total pe o tranzactie, exprimat in euro.? Informatiile care urmeaza sa fie puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice: pozitia in clasament.? Informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: procesul repetitiv de ofertare va avea o singura runda, avand durata de 1 zi.? Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc si avand acelasi punctaj: va fi declarata castigatoare oferta care prevede cel mai mic Nivel al costului total pe o tranzactie, exprimat in euro. In cazul in care si acest nivel este egal, va fi declarata castigatoare oferta care prevede cel mai scurt Timp de transfer al banilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MFP - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212262231, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer