Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii bancare pentru obtinerea unei finantari rambursabile interne in valoare de 3.638.000 lei (reprezentand contravaloarea TVA si contributia de 20% a autoritatii contractante) si a unei scrisori de garantie bancara in valoare de 1.865.000 lei


Anunt de participare numarul 94734/22.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PREUTESTI (PRIMARIA)
Adresa postala: comuna Preutesti, cod postal 727445, judetul Suceava, Localitatea: Preutesti, Cod postal: 727445, Romania, Punct(e) de contact: Anita Alexandru, Tel.0230541242, Email: [email protected], Fax: 0230541242, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice centrale/LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii bancare pentru obtinerea unei finantari rambursabile interne in valoare de 3.638.000 lei (reprezentand contravaloarea TVA si contributia de 20% a autoritatii contractante) si a unei scrisori de garantie bancara in valoare de 1.865.000 lei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna Preutesti, localitatea Preutesti, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii bancare pentru obtinerea unei finantari rambursabile interne in valoare de 3.638.000 lei (reprezentand contravaloarea TVA si contributia de 20% a autoritatii contractante) si a unei scrisori de garantie bancara in valoare de 1.865.000 lei pentru obtinerea avansului de la CPRDP in vederea realizarii proiectului integrat: Canalizare si statie de epurare in satele Preutesti, Basarabi si Arghira, din comuna Preutesti; Constructia unei gradinite noi pentru copii inclusiv cu dotarea necesara; Modernizare drum comunal in localitatea Preutesti si Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice din comuna Preutesti, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii bancare pentru obtinerea unei finantari rambursabile interne in valoare de 3.638.000 lei (reprezentand contravaloarea TVA si contributia de 20% a autoritatii contractante) si a unei scrisori de garantie bancara in valoare de 1.865.000 lei pentru obtinerea avansului de la CPRDP in vederea realizarii proiectului integrat: Canalizare si statie de epurare in satele Preutesti, Basarabi si Arghira, din comuna Preutesti; Constructia unei gradinite noi pentru copii inclusiv cu dotarea necesara; Modernizare drum comunal in localitatea Preutesti si Achizitionare de utilaje si echipamente pentru serviciile publice din comuna Preutesti, judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit - garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 anialtele, conform documentatiei de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor servicii de acordare de crediteacordatein ultimii 3 aniDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
altele, conform documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani a incheiat cel putin un contract cu valoare de 2.500.000 Lei, avand ca obiect servicii de acordare credite sau linii de finantareautoritatilor si beneficiarilor clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 11:00
Locul: Comuna Preutesti, localitate Preutesti (sediul Primariei), judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230-216.321, Email: [email protected], Fax: 0230-251.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Preutesti (sediul Primariei)
Adresa postala: localitatea Preutesti, judetul Suceava, Localitatea: Preutesti, Cod postal: 727445, Romania, Tel.0230 541.242, Email: [email protected], Fax: 0230 541.242
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2010 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer