Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii bancare pt. asigurarea implementarii "Proiectului de reabilitare a cladirilor istorice din Municipiul Timisoara"


Anunt de participare numarul 123641/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii publice, Tel. 0256-408478, In atentia:  Ec. Maria Mezei, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  B-dul C.D.Loga nr. 1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Centrul de Consiliere Cetateni, cam 12, In atentia:  ghiseul 9 sau 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii bancare pt. asigurarea implementarii "Proiectului de reabilitare a cladirilor istorice din Municipiul Timisoara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii bancare pentru asigurarea implementarii Proiectului de reabilitare a cladirilor istorice din Municipiul Timisoara, proiect finantat de KfW, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii bancare pentru asigurarea implementarii Proiectului de reabilitare a cladirilor istorice din Municipiul Timisoara, proiect finantat de KfW, in conformitate cu cerintele din Documentatia descriptiva.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 152, 501.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
360 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie particip: 23.050 lei, valabila 90 zile, egala cu perioada de valab.a ofertei;garantie de buna executie: 0, 1% din pret contract fara TVA, se va constitui pt. perioada de tragere a credit, de 4 ani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe propria raspundere-Form.12 A si Form 12B-art.180 si 181 din OUG 34/2006, incadr. in una din sit.de la art.180 si 181 atrage excluderea.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Form 20;Decl. conf. Form 12D;Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local;Daca in tara de origine/in care este stabilit candidatul nu se emit doc. de mai sus/doc.nu vizeaza sit.de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prezenta o Decl.pe propria raspundere/o decl.autentif.in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale cu competente in acest sens.Pers.jurid/fizice romane: Certif.constatator ORC, in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 sau ca candidatul este in incapacitate de plata;Pers. jurid/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conf.legilor din tara in care candidatul este rezident(daca este cazul), Certif.Rezidenta Fiscala(evitare dubla impunere) valabil pt. anul calendaristic in curs.Doc.emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in lb. romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa informatii generale-Formular B1.Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru anii financiari 2008, 2009 si 2010 de minim 2.300.000 lei;Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an.Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de2.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Experienta similara
2) Informatii privind subcontractantii/asociatii
3) Autorizatie de functionare de la BNR /persoane fizice - juridice romane;
4)Persoane fizice-juridice straine: doc.echivalent autoriz.de functionare emisa BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii bancare in conditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formular 12 ECandidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii bancare prestate de la infiintare.2) Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), conform Formular 12G , precum si acordurile de subcontractare Formular 15;Toti subcontractatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular B1;Acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de achizitie publica - Formular 14. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.3)Autorizatie de functionare de la BNR-pentru pers. fizice/juridice romane; 4)Persoane fizice-juridice straine: doc.echivalent autoriz.de functionare emisa BNR , emis de un organism din tara in care acesta este rezidentNota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizatain limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 100
Preselectie: ordine descrescatoare in functie de valoarea activului net bilantier la data de 31.12.2010.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 11:00
Locul: Primaria Municipiului Timisoara - Bv. C. D. Loga nr. 1, Serviciul Achizitii Publice - camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se pune la dispozitia operatorilor economici interesati la adresa www.e-licitatie.ro, la sectiunea: "Documentatie si clarificari", aferenta prezentului anunt de participare. La acceasi adresa vor fi postate intrebarile si raspunsurile la clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  bv. C. D. Loga nr. 1, camera 229, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256 408 478, Email:  [email protected], Fax:  0256 408 477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer