Licitatie Publica - Servicii catering
Anunt de participare numarul 72925/04.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIU
Adresa postala: Bld. MIhai Viteazul nr.4, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08375, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS LEAFU, Tel.0246216232, In atentia: MARIUS LEAFU, Email: [email protected], Fax: 0246216232
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Locatiile celor 10 centre din cadrul DGASPC Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 474, 892RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trei contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pregatirea, prepararea, livrarea si servirea hranei pentru persoanele asistate din 10 centre in cadrul DGASPC Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 :47580 portii
lot 2 :247050 portii
Valoarea estimata fara TVA: 2, 474, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : -lot 1 :5300 leilot 2:35200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
scrisoare de inaintare -formular A2
declaratie privind eligibitatea - formular 12A
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-formular 12B
declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C
declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani-formular 12E
declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice- formular 12F
declaratie privind partea / partile din contract care sint indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-formular 12G
declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de cdonducereformular 12I
formular de oferta-servicii-formular 10B
contestatii-formular pentru persoane juridice 18A
scrisoare de garantie bancara de buna executie-formular 19
acordul de subcontractare -formular B9
declatie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii formular H
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionat
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil la 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12E-lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima estimata a livrarilor trebuie sa fie de 2029104 lei: Lot 1:266448 leiLot 2:1762656 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau Op la casieria unitatiiCont trezorerie : ROO5TREZ3215006XXX000145
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 12:00
Locul: Sediul DGASPC Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 persoane din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Mihai Viteazul, nr.4, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080185, Romania, Tel.0246/214011, Email: [email protected], Fax: 0246/216232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 09:27