Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii catering


Anunt de participare numarul 46810/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SERVICII SOCIALE BRASOV
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu, nr.23, bl.C7, cam.101, Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Directia de servicii Sociale, Tel.0268547721, In atentia: Anca Giteiu, Email: [email protected], Fax: 0268547721, Adresa internet (URL): B-dul Mihail Kogalniceanu, nr.23, bl.C7, cam.101, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: LOT 1
Directia de Servicii Sociale : Brasov, B-dul M.Kogalniceanu nr.23, bl.C7
Serviciul pentru Persoane Varstnice : Brasov, Str.Tudor Vladimirescu, nr.33
LOT 2
Domiciliul beneficiarilor nedeplasabili, Serviciul Cantina de Ajutor Social : Brasov, B-dul 15 Noiembrie, nr.11, domiciliul beneficiarilor conform anexei la caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1
Servicii de catering reprezentand o masa calda in suma de 10, 93 lei fara TVA /zi efectiv lucrata/salariat pentru : estimativ 140 salariati X 149 zile.
LOT 2
Servicii de catering reprezentand pranzul si cina pentru beneficiarii serviciilor de asistenta sociala oferite de catre Cantina de Ajutor Social in suma de 5, 89 lei fara TVA/zi/beneficiar pentru maxim 200 de beneficiari X 184 zile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1
Servicii de catering reprezentand o masa calda in suma de 10, 93 lei fara TVA /zi efectiv lucrata/salariat pentru : estimativ 140 salariati X 149 zile.
LOT 2
Servicii de catering reprezentand pranzul si cina pentru beneficiarii serviciilor de asistenta sociala oferite de catre Cantina de Ajutor Social in suma de 5, 89 lei fara TVA/zi/beneficiar pentru maxim 200 de beneficiari X 184 zile.
Valoarea estimata fara TVA: 72, 424, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participareLotul 1 - 3600 lei, lotul 2 - 3500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din bugetul localplata sde efectueaza prin ordin de plata in termen de 14 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontactare(daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, certificat de plata a taxelor si impozitelor locale, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, Autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Recomandari din partea altor beneficiari(cel putin doua), Autorizatii sanitare, sanitar-veterinare pentru punctele de lucru ti mijloacele de transport, Declatatie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport.
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere in numerar la casieria Directiei de Servicii Sociale, cam.102.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 13:00
Locul: Directia de Servicii Sociale, cam.201
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Servicii Sociale
Adresa postala: Bdul Mihail Kogalniceanu, nr.23, bl.C1, nr.7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel.0268 547720, Email: [email protected], Fax: 1268547721
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer