Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficare Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 133972/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - rboboc @nuclearelectrica.ro, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica S.A. Sucursala C.N.E. Cernavoda
Adresa postala: Cernavoda, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Tel. +40 241802251, Fax: +40 241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficare Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficareCernavoda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul achizitiei il reprezinta asigurarea urmatoarelor servicii complete, pe o perioada de 48 luni: I - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficareCernavoda.
II - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a statiei de tratare apa din Campus si a instalatiilor anexe.
III - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii instalatii electrice aferente centralelor termice si punctelor termice.
IV - Servicii complete de tehnoredactare computerizata.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 375.000Lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor specificata in anuntul de participare.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular VI.3, in original2. Ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, pentru RON, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1Se va prezenta in copie3. Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. 1) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea anuala a contractului.2) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.3) Garantia trebuie sa fie irevocabila.4) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a achizitorului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Formularul VIII.2. - anexat - reprezinta modelul pentru o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006: Se completeaza Formularul V.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Se completeaza Formularul V.1.ba) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, din care sa reiasa ca nu are datorii in luna anterioara celei in care se depune oferta , emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat.
¦ Certificat de sarcini fiscale, din care sa reiasa ca nu are datorii in luna anterioara celei in care se depune oferta , emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale.b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul?.
c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Se completeaza Formularul V.1.c
d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, aOfertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire.
Se va completa formularul V.1.d
Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Dumitru Dina ? Director Directia Dezvoltare Strategie
Ec. Elena Negulici ? Director Economic
Comisia de evaluare:
Rodica Boboc, Dorina Gherlan, Georgel Ciornei, Gheorghe Iancu,
Adina Stoian, Irina Ignat, Gheorghe Stanescu, Gianina Daineanu, Constanta Nicolae Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.
Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Persoane juridice /fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru a fi luat in considerare documentul se va prezenta in copie, insotit de o traducere autorizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractului-Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri pentru anii 2008-2010 in domeniul de exploatare intretinere si reparatii sisteme de termoficare de minim 12.500.000 Lei fara TVA.
Sustinere financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valorile contractelor, obiectul, perioade de prestare, beneficiariLista va fi insotita de copie dupa cel putin 1 (un) contract din lista, insotit de recomandarea primita de la beneficiarul de servicii, continand obligatoriu obiectul contractului, perioada de derulare si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia
Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor.- Autorizatie ISCIR PT CR4-2009
Certificatul CNCANconform Ordin 228/2002 sau declaratie de obtinere in 30 zile de la adjudecare
Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor/echipamentelor conform ISCIR PT CR8-2010
Autorizarea personalului de intretinere si reparatii conform ISCIR PT CR6-2010 si PT CR9-2010
Electricieni atestati pentru grupaIV ? N.S.M
Personalul de exploatare a statiei de tratare apa trebuie sa fie declarat apt d.p.d.v medical conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 933 / 25 nov. 2002 privind aprobarea Normelor generale de protectia muncii (cu modificarile si completarile ulterioare) si sa fie instruit conform Ordinului ministrului sanatatii si al ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 1223/5031 din 2003 (cu completarile si modificarile ulterioare).
Personalul ce executa lucrari de verificare, intretinere si reparatii la instalatiile de stins incendiu- sa fie atestat conform Ordin MAI 87/2010
Personalul ce presteaza servicii tehnoredactare computerizata:
- sa fie atestatca avand abilitati de operare PC (Word, Excel) pentru lucru cu baze de date si pentru redactare eficienta a documentelor necesare activitatii;
- sa aiba studii medii pentru redactarea corecta din punct de vedere gramatical a documentelor.
Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor, structurat pe tipuri de activitati
Sustinerea tehnica
Conform cerintelor ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ulterior deschiderii si calificarii ofertelor, Autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP o invitatie privind participarea la faza finala de licitatie electronica pentru procedura off-line, catre ofertantii care au depus oferte admisibile.Factorul de evaluare pentru care se va licita electronic va fi ?pretul?.Daca in urma licitatiei electronice doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc ( cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie o noua propunere financiara prin intermediul SEAP la care operatorii economici vor raspunde introducand noi preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2012 11:00
Locul: Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A., Str. Polona nr.65, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribuire numarul 9562 din 04.01.2012.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1-VI.3.5, dupa caz. Inf.suplim. priv. garantia de particip.: In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National al Contestatiilor (CNSC), si aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia / garantiile de participare depuse, suma / sumele stabilite in art 278¹ din OUG nr 34 / 20006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 10.060 lei. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata la data deschiderii ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita conform conditiilor de mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la procedura, garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioareLicitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare publicata in SEAP.Ofertele depuse in cadrul licitatiei electr. de catre candidatii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta si nici nr. de participanti inscrisi la licitatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA
Adresa postala: STr. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer