Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficare Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 140483/16.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 21208235, In atentia: Rodica Boboc - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica S.A. Sucursala C.N.E. Cernavoda
Adresa postala: S.N. Nuclearelectrica S.A. Sucursala C.N.E. Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, jud. Constanta, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 241802251, In atentia: Gh. Stanescu, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N. Nuclearelectrica S.A
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 21208235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficare Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficareCernavoda, reparatii instalatii electrice aferente centralelor termice si punctelor termice, servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a statiei de tratare apa din Campus si a instalatiilor anexe, inclusiv servicii complete de tehnoredactare computerizata aferente serviciilor prestate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul achizitiei il reprezinta asigurarea urmatoarelor servicii complete, pe o perioada de 48 luni:
I - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a sistemului de termoficareCernavoda.
II - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii a statiei de tratare apa din Campus si a instalatiilor anexe.
III - Servicii complete de exploatare, intretinere si reparatii instalatii electrice aferente centralelor termice si punctelor termice.IV - Servicii complete de tehnoredactare computerizata.
Valoarea estimata fara TVA: 24, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 360.000 Lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorPentru depunere in cont se va utiliza ContulSN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1- III.1.1.5, dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 2781 din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 9.960 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea anuala a contractului fara TVA, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii SNN S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul III.2.1.a.1
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Se completeaza Formularul III.2.1.a.2 sise depune in original.
La Formular se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul?.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. completand declaratia de neincadrare la art.181, lit.a), c1) si d).
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.a.3
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere, dupa caz, aOfertantului/a Ofertantuluiasociat/ a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire.
Se va completa formularul III.2.1.a.4
In Formular sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - a)Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.
b) pentru persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
2. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor conform: - Legii 64/2008si prescriptiei ISCIR PT CR4-2009 -Se vor prezenta copii dupa autorizatii in vigoare la data depunerii ofertelor3. Autorizatia CNCAN pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare, eliberata de CNCAN, in conformitate cu Ordinul nr. 228/2002, sau declaratie pe proprie raspundere ca il va obtine in 30 zile de la primirea comunicarii ca este castigator - Se va prezenta copie dupa documentul valabil la data depunerii ofertei, sau declaratia in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimi trei aniSe accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri pentru anii 2009-2011 in domeniul de exploatare intretinere si reparatii sisteme de termoficare de minim 12.000.000 Lei fara TVA.
Sustinerea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere sisteme de termoficare cu mentionarea specificului acestora.. Se vor prezenta recomandari/ contracte / documente constatatoare de la beneficiarii de servicii din lista, similare celor ce fac obiectul Caietului de sarcini.
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia
Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor, structurat pe tipuri de activitati.
Se vor anexa CV-urile personalului propus pentru prestarea fiecarui tip de serviciu care sa contina referiri la pregatirea profesionala si copie dupa diploma de la ultima forma de invatamant
Calificare profesionala (autorizari, atestari conform Specificatiilor tehnice corespunzatoare fiecarui tip de serviciu in parte)
a) - Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor/ echipamentelor conform ISCIR PT CR8-2010
- Autorizatie conform PT CR7-2010 ? Aprobarea procedurilor de sudare pentru otel, aluminiu si aliaje de aluminiu si polietilena de inalta densitate
b) Autorizarea personalului de intretinere si reparatii conform ISCIR PT CR6-2010 si PT CR9-2010
c) Electricieni atestati pentru grupaIV ? N.S.M
d) Personalul de exploatare a statiei de tratare apa trebuie sa fie declarat apt d.p.d.v medical conform Ordinului Ministerului Sanatatii nr. 933 / 25 nov. 2002 privind aprobarea Normelor generale de protectia muncii (cu modificarile si completarile ulterioare) si sa fie instruit conform Ordinului ministrului sanatatii si al ministrului educatiei, cercetarii si tineretului nr. 1223/5031 din 2003 (cu completarile si modificarile ulterioare).
e) Personalul ce executa lucrari de verificare, intretinere si reparatii la instalatiile de stins incendiu- sa fie atestat conform Ordin MAI 87/2010
f) Personalul ce presteaza servicii tehnoredactare computerizata:
- sa fie atestatca avand abilitati de operare PC (Word, Excel) pentru lucru cu baze de date si pentru redactare eficienta a documentelor necesare activitatii;
- sa aiba studii medii pentru redactarea corecta din punct de vedere gramatical a documentelor.
Sustinerea tehnicaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ulterior deschiderii si calificarii ofertelor, Autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP o invitatie privind participarea la faza finala de licitatie electronica pentru procedura off-line, catre ofertantii care au depus oferte admisibile.Factorul de evaluare pentru care se va licita electronic va fi ?pretul?.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, la o data si ora ce vor fi comunicate in invitatia de participare publicata in SEAP. Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre candidatii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze. Ofertantii pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament si nu pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie. Pentru completarea informatiilor referitoare la licitatia electronica vezi SECT. VI.3 ? Alte informatii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD - 25458
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S53-087080din16.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2013 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.(1) Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calif. Pt. demonstrarea indeplinirii criteriilor de calif. ofertantul va prezenta fie doc. solicitate in prezenta doc. de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in doc. de atribuire. Se completeaza Formularul VI.3.1 Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare, (pt. fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat doc. de calificare solicitate). (2)In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / doc. edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2 . Pentru a putea deschide doc. din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download. Completare la sect. IV.2.2. 2. Daca in urma licitatiei electronice doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc ( cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie o noua propunere financiara in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiaraare pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA ? Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2012 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer