Licitatie Publica - Servicii complete de intretinere si reparatii tehnica de calcul, suport tehnic IT si imprimare
Anunt de participare (utilitati) numarul 89696/30.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Corina BARARU, Tel.+4 (021) 203 82 56, In atentia: Mariana VATAMANU - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 (021) 203 13 15, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica S.A. - Sucursala C.N.E. Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei, nr. 2, Pavilion 2 - Serviciul Achizitii, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905400, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu POPESCU, Tel.0241 / 801.841, Email: [email protected], Fax: 0241 / 236.006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii complete de intretinere si reparatii tehnica de calcul, suport tehnic IT si imprimare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 19, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii complete de intretinere si reparatii tehnica de calcul, suport tehnic IT si imprimare", constand in:
- Servicii de repararea si intretinerea echipamentului informatic;
- Servicii de intretinere a perifericelor informatice;
- Servicii de procesare de date;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
50323100-6-Servicii de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
72310000-1-Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 19, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 50.000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea
b. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie:
Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor.
Certificat de Sarcini Fiscale, valabil la data deschiderii propunerilor de oferte, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor
Certificat de Sarcini Fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare, catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la data depunerii ofertelor
Se vor prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente.Autoritatea contractanta vadescalifica orice ofertant daca lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil prezentat este sub 90%.Formulele de calcul sunt:
- lichiditate generala=(active circulante/datorii curente)x100
2. Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani.Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim 12.000.000 Lei.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri.
3. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Pentru sustinere, autoritatea contractanta poate solicita recomandari de la beneficiari / clienti.Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine:
- valoarea contractului
- obiectul contractului
- codul CPV
- perioada de derulare
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii s-au inregistrat;
- neconformitati care au dus la intarzieri, incidente sau furturi;
- cazuri de accidente produse din vina exclusiva a contractantului;2. Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor.3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate.
4.Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor
5. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor.6. Declaratia de conformitate.
7. Declaratie pe propria raspundere ca a luat la cunostinta de Conventia de protectia Mediului si ca este de acord cu acesta8. Declaratie pe propria raspundere ca a luat la cunostinta de Acordul de Confidetialitate si ca este de acord cu aceasta.
9. Declaratie pe propria raspundere ca a luat la cunostinta de Conventia de protectia muncii si PSI si ca este de acord cu aceasta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA -23819
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2009 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 11:30
Locul: S.N. Nuclearelectrica S.A., Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in SEAP, anexata la prezentul anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona, nr.65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel.021 203 82 56
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2009 18:12