Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii complete de paza civila pentru obiective exterioare ale CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 135897/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: CNE Cernavoda Serviciul Achizitii, Tel. +40 241801196, In atentia: Elena Gyorgy, Email: [email protected], Fax: +40 241236006, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii complete de paza civila pentruobiective exterioare ale CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 31, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii complete de paza civila pentruobiective exterioare ale CNE Cernavoda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru (48 luni)
Ore normale- Nr. minim1.871.800- Nr. maxim 2.589.980;
Ore suplimentare- Nr. minim32.000- Nr. maxim 35.200
b) estimarea cantitatilor minime si maxime ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent (12 luni)
Ore normale- Nr. minim467.950- Nr. maxim 514.750;
Ore suplimentare- Nr. minim8.000- Nr. maxim 8.800
Valoarea estimata fara TVA: 31, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 100.000 lei, si se va constitui in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata. Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei se va extinde corespunzator si perioada de valabilitate a scrisorii de garantie de participare conform art 6 (2) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui prin: scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a ? in original.- ordin de plata in contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA : cont IBANRO63RNCB0116049718520008 deschis la BCR Cernavoda, vizat de banca ofertantului -orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor (CNSC), si aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumastabilita in conformitate cu art 2781din OUG nr 34 / 2006.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b sauprin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii ? cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire. Se completeaza Formularul III.2.1.a.1
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinire. Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa :
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
- Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? autoritatea contractanta va solicita acestuia documentul in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului procedurii.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011 Modalitatea de indeplinire Se va completa Formularul III.2.1.a.3Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006
Modalitatea de indeplinire Se va completa Formularul III.2.1.a.4Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, a Ofertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului / Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Ionel Bucur? Director CNE, Madalina Olteanu ? Director Economic CNE
Comisia de evaluare: Florin Georgescu, Constantin Cazaceanu, Ionel Encica, Laurentiu Nicola Georgeta Ionescu, Elena Gyorgy 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane Ofertantul va prezenta Certificatul, care trebuie sa contina codul CAEN 8424
sau
1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiecului acordului cadru in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 3
Angajament privindSustinerea financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea serviciilor de paza si protectie.
Cerinta nr. 2
Lista principalelor dotari tehnice privind prestarea serviciilor
Cerinta nr. 3
Autorizatii/ Certificate sau alte documente emise de organisme acreditate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu specificatiile solicitate sau standardele relevante
Cerinta nr. 4
Angajament privindSustinerea tehnica
Cerinta nr. 1
ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD 22764-04
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S64-104695 din 31.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2012 10:30
Locul: CNE Cernavoda Str. Medgidiei nr. 2, Serviciul Achizitii Pavilion 0, cam. P43
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, aliniat 4 si 5 din HG 925/2006Se va completa Formularul III.2.8.2. Corectarea erorilor: Erorile aritmetice se corecteaza conform art. 80 din HG 925/20063. Daca in cadrul procedurii vor fi doua sau mai multe oferte admisibile, clasate pe primul loc, atunci comisia va solicita reofertarea in plic inchis a propunerii financiare, in vederea departajarii ofertelor.4. Pe parcursul analizarii si verificarii documentelor prezentate de ofertanti, comisia de ecaluare are dreptul de a solicita clarificari in conformitate cu art. 35 din HG 925/2006.5. Pentru vizualizarea Documentatiei de atribuire incarcate in SEAP este necesara descarcarea si instalarea unui utilitar gratuit de la acest link: htpp: //www.certsign/servicii/siguranta documentelor/shellsafe-verifiy
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nucleareelectrica SA.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer