Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii complexe de transport auto, necesare desfasurarii activitatii SC Electrica SA, pentru perioada 01.01.2013 ? 31.12.2014


Anunt de participare (utilitati) numarul 140677/23.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA CLAUDIU TITA, Tel. +40 212085309, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe actiuni, cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii complexe de transport auto, necesare desfasurarii activitatii SC Electrica SA, pentru perioada 01.01.2013 ? 31.12.2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul S.C. ELECTRICA S.A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii complexe de transport auto, necesare desfasurarii activitatii SC Electrica SA, pentru perioada 01.01.2013 ? 31.12.2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate pentru incheierea acordului cadru sunt serviciile aferente celor 3 grupe de autovehicule, dupa cum urmeaza:
Grupa 1 ? autoturisme clasa medie, cant. min. est. 20, cant. max. est. 22
Grupa 2 ? autoturisme de teren 4x4, cant. min. est. 1, cant. max. est. 2
Grupa 3 ? microbuze 16+1 locuri, cant. min. est. 1, cant. max.est. 2
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 100.000 lei se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.), de o societate de asigurari sau prin virament bancar, valabila pentru o perioada de120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN: RO30RNCB0072022253590013?BCR, sector 1. Dovada constituirii garantiei prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In conf. cu art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii: "IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Astfel se va completa o decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor. AC are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;in cazul aplicarii disp. art.278^1 din OUG nr.34/2006, se va retine suma de 8.159, 99 lei Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 10 % din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. - Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara, etc.) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. - Modul de restituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: surse proprii. Plata se va face prin Ordin de Plata conform contractului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
(a) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul nr. 3din SectiuneaIII- Formulare;Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
(b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din SectiuneaIII- Formulare; Observatie: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
(c)Informatii privind asociatii (Numai daca este cazul)- In cazul asocierii se va prezenta un acord sau o scrisoare preliminara de asociere cu respectareaFormularului nr. 5 din SectiuneaIII- Formulare
(d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din SectiuneaIII- Formulare; Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006toti Ofertantii / Candidatii / Ofertantii asociati / Subcontractantii / Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire. Pentru completarea acestei declaratii precizam persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Ioan ROSCA ? Director General Adj.;
- Silvia PREDA ? Director DEAC;
- Ioan DUMBRAVA ? Director Operatiuni;
- Marian GEANTA? Director Adj. Operatiuni
- Ioan SILVAS? Director Adj. Operatiuni
- Claudiu Mircea TITA ? Sef Serviciu APSL
- Mariana NEACSU - Sef Serviciu Administrativ si Activitati Conexe
(e) Certificat de participare la ?licitatie? cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP- Completata in conformitate cu Formularul nr. 7 din SectiuneaIII- FormulareObservatie: Vor semna Certificatul de participare la ?licitatie? cu oferta independenta toti Ofertantantii / Ofertantii asociati participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire (a) Pentru persoane juridice romane- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stamplilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, care sa cuprinda date reale si actualizate la data depunerii candidaturilor, din care sa rezulte ca:
o unul dintre domeniile de activitate ale ofertantului corespunde obiectului procedurii;
(b) Pentru persoane fizice romane- Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Se va prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
Observatie: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in Limba Romana. Observatia este valabila atat pentru oferta inaintata cat si pentru documentele ce o insotesc.Pentru operatorul/operatorii economici a carei oferta se claseaza pe primul loc in urma analizei comisiei de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorilor care au depus Certificatul Constatator emis de ORC in copie sa prezinte autoritatii contractante Certificatul ORC in copie legalizata sau originalul pentru verificarea conformitatii.
Persoanele fizice / juridice straine
Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii(certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?Conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie respectiv lista privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari.
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii candidaturii) auprestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, a caror valoare sa fie cel putin egala cu suma de 2.990.000 RON
Conversia leu / valuta pentru experienta similara se va face la cursul BNR publicatin data de 19.10.2012 (data la care s-a estimat valoarea acordului cadru).
Prezentarea unei copii pentru minim 1 contract (parti relevante ale acestuia) declarat/declarate in Anexa nr. 8S1la Formularul nr.8S din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si semnaturile partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
Se va prezenta o copie de pe minim un contract (parti relevante ale acestuia) declarat / declarate in Anexa nr. 8S1la Formularul nr.8S
Prezentarea prestarilor de servicii similare se confirma prin minim 1 recomandare / certificare / confirmare emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari/certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.
Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea a minim o recomandare / certificare / confirmare ? copie -emisa sau contrasemnata de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Se solicita dovada ca operatorul economic dispune de autovehiculele solicitate in Documentatia de Atribuire ? Sectiunea Documentatie Descriptiva.Se va completa Declaratie privind utilajele, echipamentele, etc. de care dispune operatorul economic si se vor prezenta certificatele de inmatriculare a autoturismelor solicitate in Caietul de Sarcini, in copie.
Se solicita dovada ca operatorul economic dispune de personal specializat (soferi profesionisti) pentru indeplinirea contractului in conformitate cu cerintele Documentatiei DescriptiveSe solicita copiile permiselor de conducere a personalului indicat, contractele(copie)
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), in domeniul ce face obiectul contractului.a) In cazul in care un operator economic nu detine un certificat de calitate, astfel cum este solicitat autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii (art. 193 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
b) In sensul celor prevazute la art. 193 din OUG nr. 34/2006 constituie o dovada ca operatorul economic respectiv are asigurat un nivel corespunzator al calitatii un document emis de o societate de certificare in domeniul calitatii in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand ca acesta sa primeacsa in curand certificarea propriu-zisa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: Pretul; Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit: NU exista limite;Opertorii economici pot vedea cea mai buna oferta; Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una); Durata rundei: 1(una) zi;Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Pasul ce va fi precizat in invitatia de participare la aceasta etapa transmisa prin mijloace electronice este de 0, 1% din valoarea estimata a achizitiei.Se solicita ca op. econ. situat pe primul loc in clasamentul din SEAP rezultat in urma desfasurarii licitatiei electronice, sa depuna la sediul A.C. in cel mult 2 zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice, formularul de oferta(in original) si anexele aferente ofertei financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9900/24993/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.01.2013 11:00
Locul: SediulS.C. ELECTRICA S.A. Bucuresti, str. Grigore Alexandrescunr. 9, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus candidatura / oferta in cadrul procedurii de atribuire a acordului cadru.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii declarati calificati, vor fi invitati sa participe cu oferta in etapa a 2-a de desfasurare a procedurii de atribuire a acordului cadru. In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile, oferteaza acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita ofertantilor cu oferte financiare egale o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz va fi declarata castigatoare oferta depusa de operatorul economic care a depus propunerea financiara cu cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile in conformitate cu dispozitiile art.256^2 din OUG nr.34/2006Data luarii la cunostinta a datelor din cadrul Documentatiei de Atribuire se considera a fi data publicarii Documentatiei de Atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Electrica SA ? Directia Juridica, Resurse Umane, Control Managerial si Comunicare
Adresa postala: Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010621, Romania, Tel. +40 212085012, Email: [email protected], Fax: +40 21/2085314, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2012 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer