Licitatie Publica - Servicii confectionare pantaloni tercot iarna cu mesada detasabila pentru femei
Anunt de participare numarul 84028/07.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Dorina Mihai, Tel.021/3131200, Email: [email protected], Fax: 021/3136161, Adresa internet (URL): http: //b.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii confectionare pantaloni tercot iarna cu mesada detasabila pentru femei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic declarat castigator
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 000 si 18, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de alocarea fondurilor bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii confectionare pantaloni tercot iarna cu mesada detasabila pentru femei, minim 200 bucati - maxim 350 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98393000-4 - Servicii de croitorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Confectionare pantaloni tercot iarna cu mesada detasabila pentru femei, minim 200 bucati - maxim 350 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 000 si 18, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare sub forma de scrisoare bancara in cuantum de 300 RON.- Garantie de buna executie - 10% din valoarea, fara T.V.A., a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul de cheltuieli alocat D.G.P.M.B. pe anul in curs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii referitoare la neincadrarea in art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
- certificatul constatator emis de Camera de Comert
- autorizatie de functionare - CUI, etc., CONFORM CERINTELOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani
-bilanturile contabile din anii 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrat de organele competente etc.,
CONFORM CERINTELOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista privind subcontractantii (daca este cazul)
-certificat privind sistemul de management al calitatii care indeplineste conditiile standardului SR ISO 9001:2001
-declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii trei ani
-recomandaridin partea altor beneficiari privind modul de indeplinire a contractelor ce au avut ca obiect prestarea de servicii similare
-o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, etc. CONFORM CERINTELOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CONFORM Cap. IX DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
53445
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 10:00
Locul: Sediul D.G.P.M.B. din Calea Victoriei nr. 19, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte (cel mult cate 2 reprezentanti din partea fiecarui operator)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine gratuit prin descarcarea acesteia din SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.P.M.B. - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 19, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Tel.021 313.84.94, Fax: 021 313.61.61
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 10:34