Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii constand in realizarea de studii de piata privind evolutia principalilor indicatori din sectorul comunicatiilor electronice


Anunt de participare numarul 131095/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Caloiu, Tel. 0372845579, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii constand in realizarea de studii de piata privind evolutia principalilor indicatori din sectorul comunicatiilor electronice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului si sediul achizitorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiile de piata se vor realiza pentru a determina evolutia principalilor indicatori din sectorul comunicatiilor electronice in randul utilizatorilor finali - persoane cu dizabilitati, persoane fizice si persoane juridice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79310000-0 - Servicii de studii de piata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Studiile de piata se vor realiza pentru a determina evolutia principalilor indicatori din sectorul comunicatiilor electronice in randul utilizatorilor finali - persoane cu dizabilitati, persoane fizice si persoane juridice.
Valoarea estimata fara TVA: 631, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de a)3.600 lei pt Lotul 1, b)2.600 lei pt Lotul 2 si c)1.600 lei pt Lotul 3. Garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de venituri si cheltuieli al ANCOM.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
3. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
a) Persoane juridice romane - Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibilacertificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, eliberat ulterior datei de 11.10.2011.
b)Persoane fizice romane - Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibilacertificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, ulterior datei de 11.10.2011.
c)Persoane juridice/fizice straine - Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara.
2. Personal de specialitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul va prezenta, in original, Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a prestat in ultimii 3 (trei) ani servicii similare celor care fac obiectul procedurii de atribuire si a caror valoare cumulata nu este mai mica decat suma de: - 280.000, 00 lei, fara TVA, pentru lotul 1;
- 200.000, 00 lei, fara TVA, pentru lotul 2;
- 115.000, 00 lei, fara TVA, pentru lotul 3.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de scrisori de recomandare/documente constatatoare emise sau contrasemnate de beneficiarii prestarilor de servicii din contractul/contractele mentionat/e in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca prestarile de servicii au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.2. Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal, referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de catre ofertant.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.Din CV-urile prezentate trebuie sa rezulte ca echipa ofertantului, responsabila pentru indeplinirea contractului, are in componenta specialisti cu experienta relevanta in prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul serviciilor solicitate, astfel: - coordonatorul de proiect are o experienta de minim3(trei) ani in prestarea de servicii de studiere a pietei si sondaje;
- in cadrul echipei de proiect cel putin 3 (trei)membri au o experienta de minim 2 (doi) ani in prestarea de servicii de studiere a pietei si sondaje.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.02.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2011 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, str. Delea Noua nr. 2, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor au dreptul sa asiste la deschiderea ofertelor in baza unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art.256^2 alin.(1) lit.a) din OUG34/2006: "10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta... despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal"
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANCOM - Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala:  str. Delea Noua nr. 2, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. 0372.845.339, Email:  [email protected], Fax:  0372.845.402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer