Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii consultanta management proiect si servicii proceduri achizitii publice - proiect SMIS 15330


Anunt de participare numarul 131338/29.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PUCIOASA
Adresa postala:  Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Localitatea:  Pucioasa, Cod postal:  135400, Romania, Punct(e) de contact:  Mihail Hosszu, Tel. 0245232277, Email:  [email protected], Fax:  0245232276, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii consultanta management proiect si servicii proceduri achizitii publice - proiect SMIS 15330
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Orasul Pucioasa, Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta in management de proiect si achizitii publice pentru proiectul POR 2007-2013 "Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa - reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa" cod SMIS 15330 - conform documentatie de atribuire anexata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului il reprezinta prestarea de servicii de consultanta in management de proiect si achizitii publice pentru proiectul POR 2007-2013 "Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa - reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa" cod SMIS 15330, de catre un consultant specializat in domeniu, conform caietului de sarcini component al documnetatiei de atribuire anexata.
Valoarea estimata fara TVA: 574, 459RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 11400 lei, conform fisei de date, valabila minim 90 de zile.Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului, conform fisa de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul face parte din proiectul POR 2007-2013 axa 5.2, finantat conform contractului de finantare nr. 1966/29.07.2011.Plata serviciilor efectuate se va realiza trimestrial, in transe egale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea art. 180;
-declaratie privind neincadrarea la art. 181;
-certificat atestare fiscala DGFPS;
-certificat atestare fiscala impozite si taxe locale;
-declaratie calitate participant la procedura;
-certificat de participare licitatie cu oferta independenta;
-declaratie neincadrare la art. 69^1;
-certificat constatator ORC;
-obiect activitate corespunzator obiectului contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-bilanturi contabile, conturi profit si pierdere exercitii financiare 2008, 2009, 2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1100000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie si lista principalele servicii efectuate ultimii 3 ani;
-fise experienta similara pentru contractele doveditoare ale cerintei minime, documente contractuale, recomandari;
-declaratie utilaje, instalatii, echipamente tehnice;
-declaratie disponibilitate echipamente pe perioada derularii contractului;
-declaratie efective medii anuale personal angajat si cadre conducere;
-lista experti propusi derulare contract;
-CV-uri experti propusi, documente doveditoare calificare, experienta generala si specifica, certificate;
-declaratie disponibilitate experti propusi, daca este cazul;
-declaratie angajament resurse umane;
-declaratie subcontractanti;
-acord de asociere, declaratie asociati, declaratie legalizare asociere, daca este cazul;
-dovada respectare standarde de asigurare a calitatii;
-dovada respectare standarde de protectia mediului;
-declaratie privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara in ultimii 3 ani in contract/contracte similare in valoare de minim 574459 lei fara TVA;
-dovada detinerii in orice forma legala a urmatoarelor dotari minime: 3 laptop-uri, 1 imprimanta, 1 scanner, 1 copiator, 1 plotter;
-echipa de experti de minim 5 persoane;
-1 coordonator echipa: studii superioare, minim 5 ani experienta generala, minim 5 ani experienta similara implementare proiecte finantate UE, implicare proiecte postaderare, certificare manager proiect;
-1 consultant juridic: jurist, minim 5 ani experienta generala, minim 5 ani experienta similara implementare proiecte finantate UE, implicare proiecte postaderare, certificare manager proiect;
-1 expert financiar: studii superioare economice, minim 5 ani experienta generala, minim 5 ani experienta similara implementare proiecte finantate UE, implicare proiecte postaderare, certificare manager proiect;
-1 expert achizitii publice: studii superioare, minim 5 ani experienta generala, experienta achizitii publice, certificare expert achizitii publice;
-1 expert monitorizare-evaluare: studii superioare, minim 5 ani experienta generala, minim 5 ani experienta similara implementare proiecte finantate UE;
-dovada implementare (certificat) standard ISO 9001 sau echivalent pentru activitati de consultanta in management;
-dovada implementare (certificat) standard ISO 14001 sau echivalent pentru domeniile ce fac obiectul contractului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Riscurile aferente contractului
20%
Descriere: numar, recomandari minimizare/eliminare riscuri
3.
Definire atributii experti
20%
Descriere: Definire atributii-responsabilitati experti
4.
Timp raspuns solicitare
10%
Descriere: timp de raspuns la solicitare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2011 09:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante: Orasul Pucioasa, str. Fantanelor nr. 7, Judet Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie evaluare, experti cooptati;Reprezentanti autorizati ofertanti;Observatori UCVAP;Alte persoane autorizate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Conmtractul face parte din proiect Cod SMIS 15330, finantat prin contract finantare nr. 1966/29.07.2011, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2 - Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este integral disponibila in cadrul SEAP, sectiunea documente si clarificari din cadrul anuntului de participare, la adresa www.e-licitatie.ro, sectiunea anunturi de participare.Pretul contractului va fi ferm, acesta nu se ajusteaza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Ploiesti
Adresa postala:  Strada Emile Zola nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244/522.445; 0244/522.446, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0244/522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic - UAT Orasul Pucioasa
Adresa postala:  Strada Fantanelor nr. 7, Localitatea:  Pucioasa, Cod postal:  135400, Romania, Tel. 0245232277, Email:  [email protected], Fax:  0245232276, Adresa internet (URL):  www.primpuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer