Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii consultanta si implementare proiect privind obtinerea de fonduri comunitare -proiectul reabilitare, modernizare Scoala nr.3 oras Baicoi


Anunt de participare numarul 81958/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Adresa postala: Baicoi str.Unirii nr.21, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania, Punct(e) de contact: Alina Constantin, Tel.o244260830, In atentia: comp. achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0244/260987, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii consultanta si implementare proiect privind obtinerea de fonduri comunitare -proiectul reabilitare, modernizare Scoala nr.3 oras Baicoi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Scoala nr. 3 oras Baicoi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
consultanta si implementare proiect privind obtinerea de fonduri comunitare -proiectul reabilitare, modernizare Scoala nr.3 oras Baicoi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
consultanta si implementare proiect privind obtinerea de fonduri comunitare -proiectul reabilitare, modernizare Scoala nr.3 oras Baicoipe Axa prioritara 3-Programul Operational regional
Valoarea estimata fara TVA: intre 98, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 4.000 lei -scrisoare bancaragarantia de buna-executie: 10 % din valoarea fara t.v.a a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, buget de stat, fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-copie certificat inregistrare
-certificat constatator de la Registrul Comertului (original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii , domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii)
-certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre stat (original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii, ofertantii care figureaza cu datorii vor fi descalificati)
-declaratia privind eligibilitatea
-declaratia privind neincadrarea in art.181
-calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -2006, 2007, 2008 egala sau mai mare de 800.000 leiin cazul asocierii situatia financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind echipamentele de care dispune operatorul economic
-lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, valori, perioade, locul executiei, insotita de certificari de buna-executie
-informatii privind personalul tehnic si de specialitate
-declaratie privindefectivele medii anuale pe ultimii 3 ani
-certificarea ISO9001:2001 sau echivalent in domeniul obiectului prestarii de servicii
-certificarea ISO14001:2004 sau echivalent in domeniul obiectului prestarii de servicii
-declaratie pe proprie raspundere privind respectarea regulilor de securitate si protectia muncii
- informatii privind subcontractantii
informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-lista cu echipamentele minime de care dispune op. economic privind indeplinirea corespunzatoare a contractului-cel putin 3 contracte de consultanta (copie) finalizate , din care sa rezulte si elaborarea de S.F. -recomandari sau p-v, obtinerea de fonduri nerambursabile , prin derularea a minim 3 proiecte cu finantare din fonduri europene (valoare cumulata de minim 800.000 euro).-minim 10angajati-manager proiect, expert pe fonduri structurale, arhitect, expert calitate, economist devize, inginer constructii civile (cerinte minime conf fisei de date a achizitiei, atasata la anunt)-declaratie pe proprie raspundere ca expertii isi manifesta disponibilitatea in angrenarea contractului de servicii.- in cazul asocierii se va prezenta un acord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 13:00
Locul: Sala de Consiliu a orasului Baicoi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor-max 1 persoana din partea fiecarei ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional -Axa prioritara 3- Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul de interventie 3.4.-Reabilitarea , modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. stravropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str.Emille Zolla nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Baicoi -comp. achizitii publice
Adresa postala: str.Unirii nr.21, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania, Tel.0244/260.830, Fax: 0244/260.987
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer