Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii curatenie, dezinfectie si intretinere (suprafete orizontale si verticale interioare, suprafete exterioare-curte) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (cu paturi)


Anunt de participare numarul 127388/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala:  Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022322, Romania, Punct(e) de contact:  Ing Andreea Sandu, Tel. 021.317.21.94, Email:  [email protected], Fax:  021.318.04.44, Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca cu paturi
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii curatenie, dezinfectie si intretinere (suprafete orizontale si verticale interioare, suprafete exterioare-curte) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (cu paturi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia principala ICF
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 17, 640, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim la 6 luni si maxim la 24 de luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii curatenie, dezinfectie si intretinere (suprafete orizontale si verticale interioare, suprafete exterioare-curte) in unitati sanitare cu profil spitalicesc (cu paturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM
Suprafete interioare: 63.500 mpCurte (suprafete exterioare): 35.000 mpTOTAL: 98.500 mp.
MAXIM
Suprafete interioare: 65.000 mpCurte (suprafete exterioare): 40.000 mpTOTAL: 105.000 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 35280 Lei si garantia de buna executie in cuantum de 2% din val contract subsecvent fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din venituri proprii (contract cadru)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Inscris care certifica persoana cu drept de semnatura pentru doc;Inf.generale despre candidat/ofertant;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificatde atestare fiscala;Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale;Certificat de inregistrare ONRC;Certificat constatator eliberat de ONRC;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind incadrarea in categoria IMM , dupa caz: ;Autorizatie de functionare pentru pers.fizice autorizate ?dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generaleMedia cifr.de afaceri in domeniul de activitate afferent obiect contract, din ultimii 3 ani de cel putin 8820000 lei;Scrisoare de bonitate/declaratii bancare corespunzatoare /dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare similare suficiente a realize cashflow de executie a obiectului contractului pentru perioada de derulare;Bilant contabil la 31.12.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;experienta similara : fotocopii dupa contracte, recomandari sau doc.constatatoare ;in ultimii 3 ani a incheiat unul sau maxim 10 (zece) contracte similare distincte , suma valorilor acestor contracte fiind de cel putin 2000000 lei;declaratie privind dotarile tehnice;dovada faptului ca in cazul avariilor de orice fel suferite la echipamentele/utilajele folosite pentru indeplinirea contractului, prestatorul poate asigura desfas.activitatii, in continuare si fara intreruperi si/sau ?declaratie pe propria raspundere? ca in astfel de cazuri poate asigura desfasurarea activitatii in termen de maxim 36 ore de la data producerii defectului;dovada detinerii in propietate sau in dotare a unui nr.min de echip. dsponibile in termen de max 24 ore de la data semnarii acordului cadru;documente de propietate, detinere in dotare a nr.min.de echipamente/utilaje profesionale necesarept.indeplinirea activitatilor precizate in caietul de sarcini;declaratie privind forta de munca (doc.doveditoare)si personal;certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europenerelevante ce confirma certificarea candidatului ca are implementat la data depunerii candidaturii pt.serviciile care facobiectul contractului: ISO 14001, ISO 9001, OHSAS 18001 sau echivalent;declaratie referitoare la conditiile de muncasi protectia muncii;decl.privind subcontractantii-daca este cazul;angajamentul ferm de sustinere dupa caz ;decl.de disponibilit.resurse dupa caz;decl.de disponibilit .personal dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Cifra medie de afaceri, nr de personal alocat, experienta similara; min 60puncte.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 13:00
Locul: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI Sos. Fundeni, nr.258, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai candidatilor/ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 din OUG 34/2006 (10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala:  Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020084, Romania, Tel. 021 311.46.48, Email:  [email protected], Fax:  021 318 44 04, Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer