Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice


Anunt de participare numarul 118723/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala:  str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA OFITERU, Tel. 021.318.17.00, 021.318.17.17, Email:  [email protected], Fax:  021.318.17.17, Adresa internet (URL):  www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii curatenie inclusiv organizarea colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Inspectoratul de Stat in Constructii ? aparat central, ICB, IJC - uri, conform anexei la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de curatenie (inclusiv produsele de curatenie) si de servicii de organizare a colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice (inclusiv elaborarea planului de masuri privind colectarea selectiva), in conformitate cu prevederile Legii nr. 132/2010 pentru Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii ? aparat central, sediile Inspectoratelor Judetene in Constructii si sediul Inspectoratului in Constructii Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de servicii de curatenie (inclusiv produsele de curatenie) si de servicii de organizare a colectarii selective a deseurilor in interiorul institutiei publice (inclusiv elaborarea planului de masuri privind colectarea selectiva), in conformitate cu prevederile Legii nr. 132/2010 pentru Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii ? aparat central, sediile Inspectoratelor Judetene in Constructii si sediul Inspectoratului in Constructii Bucuresti, pentru anul 2011(de la semnarea contractului ? 31.12.2011)si primele 4 luni din anul 2012, cu conditia existentei fondurilor.
Valoarea estimata fara TVA: 586, 670RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contr.poate fi prelungit 4luni in 2012.Valoarea estimata include prelungirea(6luni 2011+4luni 2012)
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 lei. Garantia de buna executie = 10% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a acestora.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: Buget de stat. Toate platile se vor efectua prin ordin de plata in intervalul 24-31 al fiecarei luni pentru serviciile prestate in luna anterioara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale si declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010); Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (media aritmetica a anilor 2008, 2009 si 2010) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 580.000 lei. IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% a cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani; Fisa de informatii privind experienta similara; Copie contracte si recomandare din partea beneficiarilor; Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului; CV-urile persoanelor raspunzatoare de derularea contractului si declaratia de disponibilitate aferenta; Declaratie privind dotarile specifice necesare (utilajele, echipamentele, etc.); ISO 9001 saucertificari echivalente; ISO 14001 sauechivalent; ISO 18001 sauechivalent; Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga sa respecte regulile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in vigoare la nivel national; Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta; Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (daca este cazul); Acord de asociere (daca este cazul); Declaratie prin care ofertantul se obliga sa legalizeze asocierea in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii a cel putin unui contract similar, a carui valoare sa fie de minim 580.000 lei fara TVA (IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii contractului); Desemnare minimum doua persoane care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare. Intrucat nu exista o etapa de deschidere a ofertelor, nu se va intocmi proces verbal de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. +4(021)/318.17.13
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer